[Orange]Cesja z firmy na osobę fizyczną a przedłużenie umowy
Post:03 paź 2013, 10:28
Witam,
na początku września wykonywałem cesje numeru z firmy na osobę fizyczną. Do zakończenia umowy w chwili obecnej są 3 miesiące więc teoretycznie możliwe jest już jej przedłużenie (dodam, że zrobiłem cesję po to aby przejść z oferty biznesowej na ofertę indywidualną). Niestety w internecie pojawia się komunikat o braku możliwości przedłużenia internetowo więc poszedłem do salonu a także próbowałem to zrobić telefonicznie. Niestety jak to często w Orange dostałem sprzeczne informacje. Jeden z dwóch głównych salonów Orange w Poznaniu na ul. Roosevelta przekazał mi informację, że niestety nie ma możliwości przejścia na ofertę indywidualną - jedyna możliwość to przejście na kartę na 3 miesiące a potem powrót do abonamentu indywidualnego (opcja jak dla mnie bez sensu bo nie po to wydaje 120 zł na cesję żeby się bawić w karty i tracić staż). W drugim salonie w CH Pestka dostałem informację, że przy wykonywaniu cesji nie została dokonana jakaś segmentacja i dlatego nie można przedłużyć na ofercie indywidualnej i że możliwa jest ta zmiana taryfy tylko, że trzeba przyjść do godziny 18 tak żeby pani w salonie mogła się połączyć z jakąś specjalną wewnętrzną infolinią gdzie zostanie dokonana ta "segmentacja" (może jutro uda mi się zdążyć do tej godziny i spróbuję to zrobić). Trzecie info dostałem na infolinii (po przełączaniu 4 razy między konsultantami bo nikt nie wiedział), że w tym momencie faktycznie mogę przedłużyć jedynie na ofercie biznesowej natomiast przejście na ofertę dla klienta indywidualnego będzie możliwe dopiero jak obecna umowa się skończy czyli w styczniu 2014.
W związku z tym zastanawiam się czy ktoś miał podobną sytuację albo czy ktoś miał na tyle do czynienia z Orange żeby wiedzieć jak to faktycznie jest w takim przypadku???
na początku września wykonywałem cesje numeru z firmy na osobę fizyczną. Do zakończenia umowy w chwili obecnej są 3 miesiące więc teoretycznie możliwe jest już jej przedłużenie (dodam, że zrobiłem cesję po to aby przejść z oferty biznesowej na ofertę indywidualną). Niestety w internecie pojawia się komunikat o braku możliwości przedłużenia internetowo więc poszedłem do salonu a także próbowałem to zrobić telefonicznie. Niestety jak to często w Orange dostałem sprzeczne informacje. Jeden z dwóch głównych salonów Orange w Poznaniu na ul. Roosevelta przekazał mi informację, że niestety nie ma możliwości przejścia na ofertę indywidualną - jedyna możliwość to przejście na kartę na 3 miesiące a potem powrót do abonamentu indywidualnego (opcja jak dla mnie bez sensu bo nie po to wydaje 120 zł na cesję żeby się bawić w karty i tracić staż). W drugim salonie w CH Pestka dostałem informację, że przy wykonywaniu cesji nie została dokonana jakaś segmentacja i dlatego nie można przedłużyć na ofercie indywidualnej i że możliwa jest ta zmiana taryfy tylko, że trzeba przyjść do godziny 18 tak żeby pani w salonie mogła się połączyć z jakąś specjalną wewnętrzną infolinią gdzie zostanie dokonana ta "segmentacja" (może jutro uda mi się zdążyć do tej godziny i spróbuję to zrobić). Trzecie info dostałem na infolinii (po przełączaniu 4 razy między konsultantami bo nikt nie wiedział), że w tym momencie faktycznie mogę przedłużyć jedynie na ofercie biznesowej natomiast przejście na ofertę dla klienta indywidualnego będzie możliwe dopiero jak obecna umowa się skończy czyli w styczniu 2014.
W związku z tym zastanawiam się czy ktoś miał podobną sytuację albo czy ktoś miał na tyle do czynienia z Orange żeby wiedzieć jak to faktycznie jest w takim przypadku???