Strona 1 z 1

Ciekawe czy Polski operator zachowałby się jak Telstra

Post:19 wrz 2013, 18:42
autor: galtom
http://www.wpcentral.com/telstra-cancel ... -pre-order

Telstra (operator Australijski) była zmuszona skasować zamówienia złożone na Lumie 1020 z powodu błędu, który wykryto w oprogramowaniu telefonu. Musi chodzić o oprogramowanie własne operatora bo na Lumie 1020 żaden inny opeator na swiecie się nie skarzyl.
W zamian wysłano do klientów darmowe Lumie 520 jako "przepraszmy za zaistaniałą sytuację".
Ciekawe czy którykolwiek z Polskich operatorów mógłby się tak zachować? Wątpię!

Post:19 wrz 2013, 19:37
autor: ChuckyCiechanow
Nasz operator wyslal by telefon z blednym oprogramowaniem dajac gwarancje , ze w przyszlosci zalataja blad :)

Post:19 wrz 2013, 19:48
autor: user_delete34
ChuckyCiechanow pisze:dajac gwarancje , ze w przyszlosci zalataja blad :)
U nas pewnie nikt by się nie przyznał nawet. Ważne, że klient kupił, teraz my nie odpowiadamy, kierować focha do producenta (a że op ingerował w telefon?). Z resztą, podejrzewam, że niejedna taka sytuacja już była, być może nawet i teraz ktoś z W4 sprzedaje jakiś model z "pokopanym" softem. Były narzekania na Orange Menu w feature phone'ach - że spowalnia działanie (nie wiem kiedy i z jakiego powodu zaprzestali jego wciskania do telefonów), ten sam op do tej pory trzyma się simlocków, własnych opakowań i logo na sprzedawanym sprzęcie, Plus odpakuje Twojego iPhone'a, by wcisnąć swój syf... no i co zrobisz?

Post:19 wrz 2013, 21:21
autor: lzur
Operator może nie ale producent... Historia z dzisiaj - patrz tutaj

Post:19 wrz 2013, 21:23
autor: galtom
Tez im sie chwali. Niestety w PL nadal panuje przekonanie, ze jak klient kupil to mozna go olac (nie frajer kupi kolejny model/egzemplarz).

Post:19 wrz 2013, 21:31
autor: Precelos
powinni jeszcze jej dac medal za zgubienie telefonu :roll:


co do pytanie glownego to wapie any ktorys op w pl tak postapil

Post:19 wrz 2013, 21:39
autor: user_delete34
Precelos pisze:powinni jeszcze jej dac medal za zgubienie telefonu :roll:
To było niemal pewne, że "historia" skończy w internetach. Zawsze będzie z tego jakaś forma reklamy, tutaj nawet ciekawa. Źle, czy jak?

Post:19 wrz 2013, 22:50
autor: Precelos
wynagradzanie za zgubienie telefonu imo nie jest dobre
po drugie po co dziecku dawac telefon w wieku 10 lat
po trzecie powinni dorzucic jakas smycz do telefonu

czy LG zyskalo w moich oczach przez ten fakt -nie
wiadomo ze nie zrobili tego z dobroci serca tylko czystego wyrafinowanego pr-owego zagrania
jestem typem realisty

Markadiusz, za naszych czasow kiedy byslismy 10latkami co bys dostal w "nagrode"" za zgubienie czegos?