Strona 1 z 1

T-Mobile. Usługa nie działa już 5 dzień

Post:06 wrz 2013, 20:23
autor: harman25uk
Dobry wieczór,
Nie wiem co mnie skusiło aby przenieść numer z PLAY do T-MOBILE. Może dlatego że oferowali Iphona i tableta...No ale wracając do sedna sprawy. Umowa z PLAY kończyła się 1go Września. No cóż, miało być pięknie i bez boleści. Wyszło co innego. Otóż od 5 dni nie mogę wykonać żadnego telefonu. Jeśli ktoś do mnie dzwoni to albo się dodzwoni do mnie albo na pocztę głosową. Działa to zależnie od pory dnia. SMSy działają. Internet jest ale to jakaś porażka bo jest strasznie wolny.
T-MOBILE mnie ogólnie rzecz nazywając olał. Zgłosiłem usterkę w Środę 4tego Września bo już stwierdziłem że na cud nie ma co liczyć. Rozmowy z Pomocą Techniczną (PT) kończyły się tak:
Telefon 1wszy - Na informację której podałem pani z PT że skończy sie nasza wspólpraca pani się po prosty rozłaczyłą.
Telefon 2gi. - Pan z PT uświadomił mnie że nie mają ot magicznego przycisku i się o tak nie naprawi.
Telefon 3ci. - Prośba pani z PT żeby wyłaczyć telefon i poczekać 30 minut. Może się naprawi..
Telefon 4ty - Pani z PT przeczytała mi regulamin że mają na naprawę 60 godzin. Mijają one dopiero jutro o 9.15 rano.

Brak mi słów i jestem sam na siebie zły, że się zapisałem do takiej kowbojskiej sieci. Jeśli tak wygląda obsługa oraz sam fakt załatwiania nowego klienta to aż się boję co się stanie dalej.
Do obecnego momentu nie mam łączności ze Światem. Na dodatek, PLAY zawsze mi odbierał w domu. T-MOBILE - dopiero jest sygnał jak wyjdę z domu na drogę (Jakieś 15 metrów. Nadajnik T-MOBILE jest 9 km od moego miejsca zamieszkania). Lub jak się wychylę z okna ale wtedy musi mnie żona trzymac żebym mnie wypadł.
Zgłosiłem to też ale pani z PT wysłała mnie po jakąś antene GSM...

Szukam pomocy bo tego nie można tak odpuścić Czy na braku wywiązania się z umowy przez T-MOBILE mogę zerwać umowę? Co ze sprzętem co mi dali? (Tablet za 1zł i Iphone na raty - 90 zł już opłacone).

Pozdrawiam serdecznie wszystkich.
h

Post:06 wrz 2013, 21:37
autor: harman25uk
Dziękuję bardzo za miłą i pomocną odpowiedź. A tak na marginesie to tak jestem TRANS.

Pozdrawiam...

Czy ktoś może pomóc TRANSOWI czy też może trafiłem na złe forum?

Post:06 wrz 2013, 22:32
autor: marcinek243
harman25uk pisze: Czy ktoś może pomóc TRANSOWI czy też może trafiłem na złe forum?
Niestety nie, ponoeważ
harman25uk pisze:Nadajnik T-MOBILE jest 9 km od moego miejsca zamieszkania
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie.

Przy tej odległości na 99,9% jest tylko 2g na którym prędkość wynosi ~220kb/s więc nie ma czemu się dziwić.

Pozostaje mieć nadzieje, że nadajnik orange jest bliżej i czekać na Networks. Jak już było modernizowane to kaszana.

Skoro Play miał zasięg a t-mobile nawet 2g nie ma to na pewno musiałeś mieć play na roamingu orange czy plusa.

To w takim razie po co wybierałeś T-mobile skoro nie wiedziałeś nawet czy u ciebie jest zasięg. :violent1:

Post:06 wrz 2013, 22:48
autor: pakierhakierxd
Ludzie wybierają operatora ze względu na to że daje lepszy sprzęt inny i tak to wygląda ... ,przed wybraniem opa najlepiej przetestować w opcji na kartę tego co może odpowiadać ...

Post:06 wrz 2013, 22:59
autor: harman25uk
@pakierhakierxd zgadzam się. Dawali lepszy sprzęt. A już nie wierzę w to że jutro o godzinie 9:15 można będzie dzwonić z mojego telefonu.
Jak można unieważnić umowę? Na podstawie reklamacji?

Post:06 wrz 2013, 23:03
autor: pakierhakierxd
Możesz napisać reklamację dotyczącą zasięgu że dzięki temu nie możesz normalnie krozystać z telefonu ... ,podobno tak się da ... ,jak T-Mobile nic nie zrobi z tym to wtedy do Uke i może uda się to rozwiązać :] ,wiem że ludziom się udawało :]