Strona 1 z 1

[Play] Przetwarzanie danych, marketing

Post:28 sie 2013, 10:10
autor: jurak
Witam.

Szukając coś na temat przetwarzania danych w celach marketingowych nie udało mi się na forum doszukać, dlatego nowy temat. Przyda się pewnie wszystkim.

Moje zapytanie jest konkretnie pod sieć Play. Telefon w ofercie na kartę.
Jaka jest możliwość zmiany zgody w tej sieci?
Logując się do Play24 takiej możliwości nie widzę. Ktoś to przerabiał?

Doradcy Obsługi Klienta są niestety nadgorliwi i chciałbym się wszelkich propozycji / ofert pozbyć raz na zawsze.

Z góry dzięki za pomoc.

Post:28 sie 2013, 10:50
autor: poziom
Jest ale musisz zarejestrować nr. i wtedy przy rejestracji nie zgadzasz się na marketingi, przetwarzanie danych i otrzymywanie inf. o produktach itp.

Post:28 sie 2013, 11:15
autor: jurak
Właśnie, zapomniałem wspomnieć że nr jest zarejestrowany. Nawet nie pamiętam, czy takie coś kiedyś zaznaczałem podczas rejestracji.
Czyli z tego co piszesz @poziom będę chyba musiał podejść do punktu i to zmienić.

Post:28 sie 2013, 11:22
autor: poziom
Tak. Chodzi o ten formularz.
http://www.play.pl/resources/pdf/Karta_ ... dualna.pdf

Mówisz, że ma zaznaczyć tylko wszystko co obowiązkowe i tyle.

Post:28 sie 2013, 12:14
autor: jurak
Dzięki @poziom :)
Szkoda, że nie da się tego zmieniać online :(. Trzeba będzie podskoczyć do salonu.

Post:28 sie 2013, 22:09
autor: vh
Ja nie wyraziłem zgody na nic, a i tak dzwonią akwizytorzy Play.

Post:29 sie 2013, 07:20
autor: KR2615
Nie możliwe. Sam o to dbam rejestrując kazdy numer (mam ich w PLAAY ponad 30) łącznie z abonamentem który w zeszłym miesiacu wypowiedziałem i nie odezwał się do mnie żaden konsultant. Dostałem tylko 2 SMSy od GU

Post:29 sie 2013, 08:57
autor: pakierhakierxd
Może wystarczy napisać zgłoszenie na Play24 lub na maila specjalnego do takich celów wysłać skan wydrukowanego dokumentu z twoim podpisem ;-),w przypadku jak ktoś wypowiedzieć umowę chcę tak się da to może i w tym przypadku by się dało ;-)

Post:29 sie 2013, 09:33
autor: vh
krzys pisze:Nie możliwe. Sam o to dbam rejestrując kazdy numer (mam ich w PLAAY ponad 30) łącznie z abonamentem który w zeszłym miesiacu wypowiedziałem i nie odezwał się do mnie żaden konsultant. Dostałem tylko 2 SMSy od GU
Na mój nr już ze trzy razy dzwonili i prosili "z właścicielem". Jaja sobie robią, prawie jak T-Mobile.

Post:29 sie 2013, 09:47
autor: pakierhakierxd
U mnie zostało zaznaczone i nikt nie dzwoni ;)

Post:31 sie 2013, 11:35
autor: mkkot
U mnie cisza od 2009 roku...

Post:05 wrz 2013, 04:08
autor: manyaky
jurak pisze:Dzięki @poziom :)
Szkoda, że nie da się tego zmieniać online :(. Trzeba będzie podskoczyć do salonu.
j/w pakierhakierxd napisał wystarczy zgłoszenie na Play24 lub - lepiej - podpisany i zeskanowany 'sprzeciw przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych oraz przysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną' z doprecyzowanym wycofaniem zgód w treści.

Poza tym nie bardzo napisałeś jakiego rodzaju są to SMSy/telefony. Ja od ponad półtorej roku miałem może jeden telefon z propozycją abo (ze względu na wydzwonienie trzycyfrowej kwoty w roamingu) i jeden z badaniem opinii dot. zadowolenia z usług operatora na zlecenie Play.

Post:05 wrz 2013, 08:20
autor: pakierhakierxd
Napisałem ze może, ja bym spróbował ze zgłoszeniem, nic to nie kosztuje ;-)

Post:05 wrz 2013, 11:36
autor: yul69
Witam,ja też miałem tylko jeden telefon z Play przez 2 lata .Namawiano mnie na zmianę taryfy na Mini Max.Powodem dzwonienia było wykupowanie pakietu 100 minut do Play i na stacjonarne.Widocznie zobaczyli,że generuję duży ruch w ofercie na kartę.

Post:05 wrz 2013, 12:07
autor: pakierhakierxd
O ciekawe,zwykle jak ktoś namawia to na abo :D

Post:07 wrz 2013, 10:54
autor: KrP
Trzeba podejść do salonu najlepiej. Zgód marketingowych jest kilka (samych zgód od P4 jest 5 + 1 zgoda na marketing zewnętrzny), nie wszystkie są na karcie udostępnienia danych. Domyślnie są zaznaczone jako "nieznane" więc mogą dzwonić.

.

Post:07 wrz 2013, 12:30
autor: vh
KrP pisze:Domyślnie są zaznaczone jako "nieznane" więc mogą dzwonić..
Nie mogą dzwonić, gdyż ustawa o ochronie danych osobowych nie przewiduje zgody dorozumianej.

U mnie nie ma nigdzie żadnych zgód. Nadto z jedną kartą miałem tak, że biuro obsługi klienta kłamało w żywe oczy, że wyraziłem zgodę na marketing. Skończyło się, jak poprosiłem o skan mojej karty rejestracyjnej. O dziwo - tych mejli, w których kłamią, nie ma w module zgłoszeń po zalogowaniu do Play24.