Strona 1 z 1

[Virgin Mobile]Klub i fałszywe dane

Post:22 sie 2013, 15:41
autor: adik777
Witam. Chciałbym korzystać z bonusu w Virgin Mobile, ale trzeba podać swoje dane. Ja niestety BARDZO cenie sobie anonimowość i dlatego mam pytanie. Czy można podać przy rejestracji do klubu fałszywe dane ? Czy grozi to czymś i jakie są tego konsekwencje. Bardzo bym prosił o opinie użytkowników, którzy właśnie podali fałszywe dane.
Pozdrawiam

Post:22 sie 2013, 15:56
autor: Flash999
Można.
Zamiast peselu wpisz chociażby same zera.

Post:22 sie 2013, 16:01
autor: adik777
No tak, a reszta ? Miasto, nr domu ? I jak podam fałszywe to coś mi za to może grozić czy raczej nie ?

Post:22 sie 2013, 16:11
autor: Flash999
Bez obaw, nikt nie będzie nikogo przesłuchiwał ani legitymował :). Problem może być podczas przenoszenia numeru (niezgodne dane).

Post:22 sie 2013, 16:18
autor: Blank
Rejestracja danych w klubie jest równoznaczna z zarejestrowaniem numeru na określone dane. Podanie niewłaściwych danych uniemożliwi przeniesienie numeru, ale jeśli nie masz zamiaru z tego korzystać, to nie ma obaw. Możesz wpisać, co ci się tylko podoba.

Post:22 sie 2013, 16:19
autor: adik777
Flash999 pisze:Problem może być podczas przenoszenia numeru (niezgodne dane).
A klub można opuścić bez problemów ?

Post:22 sie 2013, 16:25
autor: Blank
adik777,

Klubu nie można opuścić. Jednakże nawet mając niezarejestrowane dane, nie będziesz mógł przenieść numeru. Aby tego dokonać... będziesz musiał dokonać rejestracji.
Jednocześnie informuję, iż dane można w dowolnym momencie zmienić (wymagany kod autoryzacyjny, który przyjdzie na twój numer telefonu).
Ponadto, przypomniałem sobie, że przy podaniu niepradziwych danych, bądź ich nie podawaniu, nie będzie możliwości wnioskowania o wymianę karty SIM.

Z poważaniem,
/#>X

Post:22 sie 2013, 17:46
autor: Emsi
Klub można opuścić. Piszesz maila do CMOK z prośbą o usunięcie swoich danych z Virgin Klubu. Ja tak zrobiłem (jeszcze przed bonusem tylko dla klubowiczów), dostałem odpowiedź, że moje dane nie figurują już w klubie i nie mogłem się już zalogować. Co do wymiany karty SIM, nie wymagali ode mnie przynależności do klubu / rejestracji danych, jedynie znajomości kodu PUK, a następnie podanie adresu do wysyłki. Co do przenoszenia numeru, to faktycznie może być problem z fałszywymi danymi.

Post:22 sie 2013, 18:00
autor: Edmund
adik777, pytanie o ten problem znalazło się w FAQ Virgin Mobile - pyt nr 19.

Post:25 sie 2013, 01:15
autor: ciekawy
a można po tej normalnej rejestracji danych usunąć te dane jeśli się nie ma zamiaru więcej korzystać z tej sieci czy dane zostają na zawsze ?

Post:10 wrz 2013, 16:25
autor: Lukasz XYZ
Czy naprawdę warto za te parę złotych sprzedawać swoje dane lub narażać się na kłopoty podając fałszywe? Nie ma nic za darmo, na pewno później spamują reklamami albo wykorzystują nasze dane do innych celów nie koniecznie takich, które nam się podobają.

Post:11 wrz 2013, 07:53
autor: sa
Lukasz XYZ
Nie ma nic za darmo, na pewno później spamują reklamami albo wykorzystują nasze dane do innych celów nie koniecznie takich, które nam się podobają.
Mam tam jeden numer od lutego drugi od czerwca(oba zarejestrowane w klubie) i nikt mi niczym nie spamuje poza podstawowymi info jak np. zmiana w ofercie z 8.maja 2013,lub info o otrzymaniu bonusów ,czy stanie konta jeżeli jest poniżej 5zł itp.szczegóły.W porównaniu ze spamerami z heyah i t-mobile w VM panuje spokój i cisza...a numer warto rejestrować bo jakby (odpukać)mieli się zacząć zwijać to za nic nie chciałabym go stracić(za dużo roboty ze zmienianiem numeru na inny)...A dane możesz zmieniać jak chcesz musisz tylko pamiętać że jak chcesz przenosić numer to powinny być jednak zgodne ze stanem faktycznym...

Post:11 wrz 2013, 09:27
autor: Sahim
Potwierdzam wypowiedź sa. Mam numer od września 2012 i otrzymałem około 3-4 smsy i tyle samo maili od VM. Ale to nie był spam tylko informacje o ofercie.