Strona 1 z 1
Rozwiązanie umowy z PLAY
Post:22 lip 2013, 21:16
autor: jacoo
witam forumowiczów telepolis:)
Mam pewien problem z rozwiązaniem umowy z play. Na początku miesiąca wysłałem wypowiedzenie umowy gdyż oferty mi przedstawiane w rozmowie z konsultantami były wręcz śmieszne ( typowe zerżnięte z internetu) czyli to samo co mogę zrobić zamawiając przez internet.
W związku z czym stwierdziłem, że jeśli nie dostanę lepszej oferty to nie przedłużę obecnej umowy. Aktualnie mam Super All Inclusive MAX Tylko SIM tj 210 min i 1GB neta za 29zł. O dziwo te oferty które dostaję są gorsze od tej która mam

Obecna umowa kończy się dokładnie 19.08.2013. Dostałem właśnie odp na PLAY24, że zgodnie z okresem wypowiedzenia umowa zostanie zakończona 31.08.
Dlaczego 31.08 skoro umowa trwa do 19 sierpnia, jeśli operator nie daje mi satysfakcjonującej oferty to dlaczego jeszcze mam dodatkowo płacić ze ten tydzień z haczykiem?
Jeśli ktoś się spotkał z podobnym problem proszę o odp.
Pozdrawiam
Post:22 lip 2013, 21:32
autor: orson_dzi
Kiedy zlozyles wypowiedzenie?
Nie wiem na jakim systemie pracuje Play ale to wyglada na zakonczenie umowy razem z koncem okresu rozliczeniowego nastepujacego po dacie konca umowy.
Post:22 lip 2013, 21:43
autor: jacoo
Wypowiedzenie przesłałem listownie początkiem miesiąca coś koło 5 lipca
Skłaniałbym się ku ofercie na kartę gdyż minut w obecnym abonamencie nie wykorzystuję oraz wystarczyłoby tak koło 500mb neta. Zna ktoś dobrą ofertę na kartę lub abonament gdzie można dostać ok 100 min/500mb neta za ok 20zł, czytałem że t-mobile ma taką ofertę jednak nie mogę jej znaleźć na ich stronie...
Swoją drogą biorąc taka ofertę nie wiem czy nie lepiej opłacałoby się przejść do Virgin mobile na kartę

Post:22 lip 2013, 22:26
autor: Blank
jacoo,
Owszem, stary All Inclusive był (niestety) lepszy od obecnych ofert. To co ci proponują to pewnie 10 minut i 500 MB mniej za tą samą cenę (200 min + 500 MB za 29zł)? Cóż, na nic lepszego nie licz.
Umowa zostanie rozwiązana z końcem okresu rozliczeniowego, w którym zakończy się umowa. Twój okres rozliczeniowy trwa pewnie od 1-go do 31-go, więc to normalne, że zakończy się właśnie 21-go.
Przy takim profilu korzystania, zdecydowanie idź do Virgin Mobile. Będzie to kosztowało ok. 20 zł miesięcznie (przy uwzględnieniu bonusu 50% po rejestracji w Klubie Virgin).
Post:22 lip 2013, 23:24
autor: Wiola_K
A moża ta oferta za 19 zeta formuła s i 500 MB neta z aktywną e-fakturą. Do tego można utargować no limit sms lub stacjonarne jak ktoś potrzebuje.
Post:22 lip 2013, 23:52
autor: jacoo
Dostałem własnie taką ofertę na PLAY24 za 19zł+ smsy za darmo do wszystkich sieci +płatnym pakietem 500mb i co najlepsze uwaga... umowa na 2 lata

Wyszłoby nadal 29zł także średnio się opłaca, bo nie wysyłam masowo smsów srednio ok 150/mies max
Post:23 lip 2013, 09:47
autor: Wiola_K
ale jest też umowa na rok
bez tela i za 19 zeta są minuty i net od GU
Re: Rozwiązanie umowy z PLAY
Post:20 gru 2014, 13:23
autor: Janek40
Witam kończy mi się w styczniu umowa z play niestety mam zadłużenie na 60 zl czy play możne mi odmówić wypowiedzenia umowy z tytułu zadłużenia ? Dzięki pozdrawiam
Re: Rozwiązanie umowy z PLAY
Post:20 gru 2014, 22:31
autor: ciekawy
za 19 zł no limit komórki + no limit sms + 500 mb netu ?
to zła oferta ?
jest jeszcze z telefonem koło 50 zł
no limit komórki + no limit stacjonarne + 750 mb + telefon
Re: Rozwiązanie umowy z PLAY
Post:23 gru 2014, 19:07
autor: nukin
Janek40 pisze:Witam kończy mi się w styczniu umowa z play niestety mam zadłużenie na 60 zl czy play możne mi odmówić wypowiedzenia umowy z tytułu zadłużenia ? Dzięki pozdrawiam
Wydaje mi się, że może?
Re: Rozwiązanie umowy z PLAY
Post:23 gru 2014, 20:38
autor: Janek40
Jeśli mi odmówi wypowiedzenia umowy mój dług będzie dalej rósł , czyli umyślnie będzie mnie zadłużał czy to zgodne z prawem ?
Re: Rozwiązanie umowy z PLAY
Post:23 gru 2014, 22:39
autor: ciekawy
ale o co chodzi ?
zawarłeś umowę z Play, że zapłacisz do końca umowy abonament ? tak,
przestałeś płacić i tym samym nie dotrzymałeś umowy,
więc dlaczego Play ma ci ułatwiać i jeszcze może dać telefon w przedłużeniu umowy skoro nie dotrzymujesz zobowiązania do którego sam się zobowiązałeś ?
a ty sam byś zawarł umowę z kimś kto nie dotrzymuje zobowiązań ?
bo Play dotrzmał świadczy usługi, telefon pewnie też dostałeś, więc zrobili ci krzywdę, że ci zaufali i dali umowę z telefonem ?
zawsze powtarzam w takich i podobnych sytuacjach - nie jesteś pewien, że dopłacisz abonament do końca umowy to bierz kartę,
zapłać zanim przekażą dług do windykacji to kasa zadłużenia nie będzie rosła,
tak, jest to zgodne z prawem, a trzeba pamiętać że duża część prawa jest korzystna dla państwa, instytucji, banków, firm, nie dla człowieka, to prawo które obowiązuje obowiązywało jeszcze w komunie, zmiany które potem nastały można nazwać kroplą w morzu i kosmetyką, gruntownych zmian nie było
Re: Rozwiązanie umowy z PLAY
Post:24 gru 2014, 11:51
autor: Janek40
Ależ się rozpisał... szkoda że nie na temat.Słyszałeś o wypadkach losowych ? Mój szef zmarł firma padła w 7 dni zostałem bez środków część opłat zrobiłem część nie i staram się nie popadać w większe długi wiec oszczędź sobie pouczeń i jak nie masz nic do doradzenia po prostu zamilcz.
Re: Rozwiązanie umowy z PLAY
Post:24 gru 2014, 12:33
autor: remus77
Wszystko będzie zgodne z prawem. Operatora generalnie nie będzie interesowała Twoja sytuacja życiowa więc jeśli nie zapłacisz to dług będzie narastał. Wiadomo jak w życiu bywa... postaraj się jak najszybciej spłacić zadłużenie i tyle. Teoretycznie możesz pisać prośbę o rozłożenie na raty itp. ale przy takiej sumie pewnie nikomu się nie będzie tym chciało zająć....
Wszystkiego dobrego życzę.
Re: Rozwiązanie umowy z PLAY
Post:24 gru 2014, 12:48
autor: piokuk
Jesteś Janek40 dzieckiem? Co wierzyciela obchodzą Twoje problemy? Zawarłeś umowę, nie wykonujesz zobowiązania. Tyle.
Re: Rozwiązanie umowy z PLAY
Post:24 gru 2014, 17:34
autor: ciekawy
on dalej nie rozumie, że w chwili podpisywania umowy zobowiązał się do opłacenia 24 rachunków i,że wtedy wszystko się zdecydowało, zalega z rachunkiem albo rachunkami i jeszcze by chciał przedłużyć umowę, to pokazuje jaki to człowiek, jeszcze jak ktoś pisze jak jest to każe milczeć, no ja mogę mu nie odpowiadać tylko, że to nie zmieni sytuacji,
co Play czy innego telekoma obchodzą problemy, gdyby w ten sposób można było uniknąć płacenia rachunków to takie osoby jak on by znalazły wiele problemów żeby ich nie płacić, a najwięcej problemów mają ci, którzy sami je stwarzają