T-mobile - wypowiedzenie umowy z winy operatora.
Post:21 cze 2013, 21:46
Witam serdecznie.
Mam pytanie odnośnie możliwości rozwiązania umowy z winy operatora. Prowadzę działalność gospodarczą i kontakt z klientem jest podstawą mojej pracy. W kwietniu i maju t-mobile miał problem z zasięgiem, od godzin rannych do godzin popołudniowych nie można było zadzwonić i nikt nie mógł się dodzwonić.
Wysłałem do nich reklamację z żądaniem 50% upustu na 5 kolejnych okresów rozliczeniowych, podałem również, że przez ich usterkę moja firma poniosła straty finansowe oraz wizerunkowe. Zaznaczyłem, że jeśli nie ustosunkują się do reklamacji rozwiążę umowy z winy operatora bez kosztów ze strony abonenta.
W dniu dzisiejszym odpisali na reklamację i w ramach przeprosin dają mi 25% upustu na abonament w jednym cyklu rozliczeniowym.
Moje pytanie brzmi. Jeżeli sytuacja będzie się powtarzać czy jest możliwość rozwiązania umowy z winy operatora bez kosztów ze strony abonenta?
Dziękuję za odpowiedzi i przepraszam jeśli temat jest nie w tym dziale co trzeba.
Mam pytanie odnośnie możliwości rozwiązania umowy z winy operatora. Prowadzę działalność gospodarczą i kontakt z klientem jest podstawą mojej pracy. W kwietniu i maju t-mobile miał problem z zasięgiem, od godzin rannych do godzin popołudniowych nie można było zadzwonić i nikt nie mógł się dodzwonić.
Wysłałem do nich reklamację z żądaniem 50% upustu na 5 kolejnych okresów rozliczeniowych, podałem również, że przez ich usterkę moja firma poniosła straty finansowe oraz wizerunkowe. Zaznaczyłem, że jeśli nie ustosunkują się do reklamacji rozwiążę umowy z winy operatora bez kosztów ze strony abonenta.
W dniu dzisiejszym odpisali na reklamację i w ramach przeprosin dają mi 25% upustu na abonament w jednym cyklu rozliczeniowym.
Moje pytanie brzmi. Jeżeli sytuacja będzie się powtarzać czy jest możliwość rozwiązania umowy z winy operatora bez kosztów ze strony abonenta?
Dziękuję za odpowiedzi i przepraszam jeśli temat jest nie w tym dziale co trzeba.