Strona 1 z 1

Problem z przeniesieniem numeru tel. WINNA ORANGE pomocy

Post:03 cze 2013, 22:19
autor: uzigt
Witam przedstawię krótko moją sytuacje. Posiadam numer telefonu już prawie 8 lat w ERA/T-mobile i postanowiłem przenieść się do sieci Orange ponieważ mieli lepszą ofertę dla firm. Stara umowa kończyła mi się 26.05.2013r w T mobile wszystko było ładnie i pięknie właśnie do tego dnia ponieważ do dziś mój stary numer nie działa bo konsultantka z salonu orange została zwolniona za jakieś machlojki. I popełniła błąd w numerze mojego telefonu z końcówką 559 a napisała 558. Teraz sieć próbuje wmówić mi że to moja wina!! a ja mam nie aktywny stary numer tracę klientów i pracę bo to był mój firmowy telefon a sieć orange za zerwanie umowy z mojej winy żąda sobie 6000zł. Moje pytanie brzmi czy mogę rozwiązać umowę z przyczyn nie dotrzymania umowy ze strony orange i czy mogę jakoś odzyskać jeszcze swój stary numer np biorąc abonament z powrotem w T-mobile ??? proszę o konkretne odpowiedzi bo coś czuję że sprawa skończy się w sądzie.

Post:03 cze 2013, 22:23
autor: manyaky
Już nie pierwszy, co straszy sądami.

Napisz do Orange Ekspertów przez zakładkę na FB, ewentualnie poczekaj tutaj, ale nie wiem czy im skrypt wyłapie temat.

orange problem umowa pomoc proszę kontakt

Post:03 cze 2013, 23:09
autor: uzigt
Wiesz tu nikt nikogo nie straszy tylko dochodzi swoich praw. Gdybym to ja zawinil to juz dawno Orange składało by wniosek do sądu to dlaczego mamy się ich bać że maja prawników ?? co z tego każdy jak zapłaci to będzie miał takich :P O swoje trzeba walczyć pozdrawiam

Post:03 cze 2013, 23:20
autor: orson_dzi
Ale rozwiń temat, bo w zasadzie nic konkretnego nie napisałeś.

1. Twój numer, końcówka 559, co się z nim dzieje?
2. Czy dostałeś numer tymczasowy i też co z nim teraz jest, czy karta jest aktywna, jaki jest na niej numer?
3. Jaki numer telefonu masz wpisany na umowie (przenoszony)?

Post:03 cze 2013, 23:22
autor: Edmund
uzigt, wbijaj do UKE z taką sprawą - czasami pismo do nich magicznie rozwiązywało "nierozwiązywalne" sprawy ;)

Post:05 cze 2013, 22:49
autor: DK
Przecież to jest proste do sprostowania.
W salonie wystawia się wniosek o przeniesienie ponownie, później podpinamy go do Twojej umowy i po sprawie.
Jedyne co stracisz to ewentualnie czas bo wypowiedzenie umowy i tak potrwa około miesiąca zgodnie z warunkami zerwania umowy w T-Mobile.
Pozdrawiam.

Post:05 cze 2013, 23:24
autor: kamil1221
Czekaj, czekaj... chcesz napisać, że spisywałeś umowę w salonie Orange i podczas podpisywania dokumentów nie zwróciłeś uwagi konsultantce, na to że błędnie wpisała numer telefonu ? :roll:

Jeśli nawet konsultantka źle wpisała numer do przeniesienia - to twoja umowa w T-mobile powinna przekształcić się na czas nieoznaczony (więc numer powinien działać dalej na starej karcie sim z T). Chyba że sam wypowiedziałeś umowę w T ?

uzigt, wbijaj do UKE z taką sprawą - czasami pismo do nich magicznie rozwiązywało "nierozwiązywalne" sprawy


Serio... :roll: Już kiedyś o tym pisałem, jednak napiszę jeszcze raz. Skąd ta dziwna moda na UKE ?

Post:06 cze 2013, 01:31
autor: orson_dzi
kamil1221 pisze:Skąd ta dziwna moda na UKE ?
Bo ktoś gdzieś kiedyś na forum napisał, że tak można wszystko załatwić. Kwestia czasu jak UKE będzie raka leczyć. Bezinwazyjnie :!:

Post:06 cze 2013, 01:42
autor: amigo007
Uzigt poproś o pomoc rzecznika orange na www.blog.orange.pl , powinno pomóc :-)

Re: Problem z przeniesieniem numeru tel. WINNA ORANGE pomocy

Post:07 cze 2013, 09:47
autor: Orange Ekspert
uzigt pisze:Witam przedstawię krótko moją sytuacje. Posiadam numer telefonu już prawie 8 lat w ERA/T-mobile i postanowiłem przenieść się do sieci Orange ponieważ mieli lepszą ofertę dla firm. Stara umowa kończyła mi się 26.05.2013r w T mobile wszystko było ładnie i pięknie właśnie do tego dnia ponieważ do dziś mój stary numer nie działa bo konsultantka z salonu orange została zwolniona za jakieś machlojki. I popełniła błąd w numerze mojego telefonu z końcówką 559 a napisała 558. Teraz sieć próbuje wmówić mi że to moja wina!! a ja mam nie aktywny stary numer tracę klientów i pracę bo to był mój firmowy telefon a sieć orange za zerwanie umowy z mojej winy żąda sobie 6000zł. Moje pytanie brzmi czy mogę rozwiązać umowę z przyczyn nie dotrzymania umowy ze strony orange i czy mogę jakoś odzyskać jeszcze swój stary numer np biorąc abonament z powrotem w T-mobile ??? proszę o konkretne odpowiedzi bo coś czuję że sprawa skończy się w sądzie.
Witaj,

Chętnie przyjrzę się tej sprawie bliżej. Na chwilę obecną zgadzam się z kamil1221, Twój numer w T-Mobile powinien być dalej aktywny, a sama dyspozycja przeniesienia numeru między sieciami powinna zostać anulowana ze względu na niezgodność danych rejestracyjnych (rozumiem, że numer który wpisała konsultantka w Salonie nie należy do Ciebie?). Napisz do mnie korzystając z formularza kontaktowego na Facebooku http://on.fb.me/UJKVB9 Podaj numer tymczasowy, numer, który miał być przeniesiony oraz numer, który został wpisany na dokumencie MNP. Postaram się pomóc wyjaśnić tę sprawę. Proponuję również skontaktować się z Twoim dotychczasowym operatorem żeby uściślić, co było powodem wyłączenia Twojego numeru, a także zgłosić wniosek o jego przywrócenie.

Pozdrawiam,
Sylwia
Orange Ekspert

Post:16 cze 2013, 13:37
autor: uzigt
ok wszystko jest sprostowane ale trwało to prawie 3tyg. A w umowie zaznaczałem że prowadzę firmę i ten tel jest mi nie zbędny do kontaktu z klientami i normalnego funkcjonowania mojej firmy. Niestety firma ORANGE nie wywiązała się z umowy przeniesienia nr tel. i przez to straciłem wielu klientów oraz obrót firmy więc złożyłem wniosek o rozwiązanie umowy z siecią Orange ponieważ nie wywiązali się z zawartej ze mną umowy a kto im narobił tego bałaganu to już ich sprawa skoro mieli niekompetentnego człowieka do obsługi klienta. poza tym jak się dowiedziałem teraz to pracownica celowo pomyliła numer aby później go sprostować jako reklamacja do sieci i miała zapisane w swoim kajecie datę w którym dniu miała złożyć tą reklamację a że ją zwolnili no to nie wypaliło jej. Nie wiem o co tam chodzi dziwne było dla mnie to że biorąc tel na firmę miałem mieć telefon tańszy ale nie mogłem skorzystać z promocji trzech darmowych abonamentów a ja dostałem pierwszy rachunek normalnie na 130zł a drugi na jakąś 1zł żona była u tej kobiety pytać dla czego a ona powiedziała że jest to ok bo jest promocja i ona to wszystko wie. Masakra jakaś jak na razie numer już swój mam ale już na dzień dobry zraziła mnie ta sieć do siebie tak że był to mój pierwszy i ostatni raz współpracy z Tą siecią.

Post:18 cze 2013, 11:14
autor: Orange Ekspert
uzigt pisze:ok wszystko jest sprostowane ale trwało to prawie 3tyg. A w umowie zaznaczałem że prowadzę firmę i ten tel jest mi nie zbędny do kontaktu z klientami i normalnego funkcjonowania mojej firmy. Niestety firma ORANGE nie wywiązała się z umowy przeniesienia nr tel. i przez to straciłem wielu klientów oraz obrót firmy więc złożyłem wniosek o rozwiązanie umowy z siecią Orange ponieważ nie wywiązali się z zawartej ze mną umowy a kto im narobił tego bałaganu to już ich sprawa skoro mieli niekompetentnego człowieka do obsługi klienta. poza tym jak się dowiedziałem teraz to pracownica celowo pomyliła numer aby później go sprostować jako reklamacja do sieci i miała zapisane w swoim kajecie datę w którym dniu miała złożyć tą reklamację a że ją zwolnili no to nie wypaliło jej. Nie wiem o co tam chodzi dziwne było dla mnie to że biorąc tel na firmę miałem mieć telefon tańszy ale nie mogłem skorzystać z promocji trzech darmowych abonamentów a ja dostałem pierwszy rachunek normalnie na 130zł a drugi na jakąś 1zł żona była u tej kobiety pytać dla czego a ona powiedziała że jest to ok bo jest promocja i ona to wszystko wie. Masakra jakaś jak na razie numer już swój mam ale już na dzień dobry zraziła mnie ta sieć do siebie tak że był to mój pierwszy i ostatni raz współpracy z Tą siecią.
Cieszę się, że udało Ci się pomyślnie zakończyć sprawę i przenieść numer. Chętnie ustalę, co było powodem braku przeniesienia numeru w pierwotnym terminie, jak również przekażę Ci informację, z jakich promocji obecnie korzystasz oraz co składa się na wysokość faktury VAT. Mogę Cię natomiast jednoznacznie zapewnić, że doradca w Salonie nie ma żadnych korzyści z tytułu błędnego zrealizowania dyspozycji przeniesienia numeru z innej sieci, wręcz przeciwnie. Nie premiujemy pracowników, którzy nie wywiązują się rzetelnie ze swoich obowiązków. Czy zdradzisz, kto przekazał Ci takie informacje?

Jeszcze raz serdecznie Cię przepraszam za wszelkie niedogodności i zachęcam do kontaktu ze mną przez formularz na Facebooku, aby ostatecznie wyjaśnić wszelkie wątpliwości.

Pozdrawiam,
Sylwia
Orange Ekspert

Post:18 cze 2013, 15:45
autor: orson_dzi
Orange Ekspert pisze: doradca w Salonie nie ma żadnych korzyści z tytułu błędnego zrealizowania dyspozycji przeniesienia numeru z innej sieci,
W sumie nawet ciężko wymyślić po co był ten błąd.

Chyba, że poszła jedna prowizja za przeniesienie na błędne dane, a później druga za kolejne, ale z poprawnymi danymi.