uzigt pisze:ok wszystko jest sprostowane ale trwało to prawie 3tyg. A w umowie zaznaczałem że prowadzę firmę i ten tel jest mi nie zbędny do kontaktu z klientami i normalnego funkcjonowania mojej firmy. Niestety firma ORANGE nie wywiązała się z umowy przeniesienia nr tel. i przez to straciłem wielu klientów oraz obrót firmy więc złożyłem wniosek o rozwiązanie umowy z siecią Orange ponieważ nie wywiązali się z zawartej ze mną umowy a kto im narobił tego bałaganu to już ich sprawa skoro mieli niekompetentnego człowieka do obsługi klienta. poza tym jak się dowiedziałem teraz to pracownica celowo pomyliła numer aby później go sprostować jako reklamacja do sieci i miała zapisane w swoim kajecie datę w którym dniu miała złożyć tą reklamację a że ją zwolnili no to nie wypaliło jej. Nie wiem o co tam chodzi dziwne było dla mnie to że biorąc tel na firmę miałem mieć telefon tańszy ale nie mogłem skorzystać z promocji trzech darmowych abonamentów a ja dostałem pierwszy rachunek normalnie na 130zł a drugi na jakąś 1zł żona była u tej kobiety pytać dla czego a ona powiedziała że jest to ok bo jest promocja i ona to wszystko wie. Masakra jakaś jak na razie numer już swój mam ale już na dzień dobry zraziła mnie ta sieć do siebie tak że był to mój pierwszy i ostatni raz współpracy z Tą siecią.
Cieszę się, że udało Ci się pomyślnie zakończyć sprawę i przenieść numer. Chętnie ustalę, co było powodem braku przeniesienia numeru w pierwotnym terminie, jak również przekażę Ci informację, z jakich promocji obecnie korzystasz oraz co składa się na wysokość faktury VAT. Mogę Cię natomiast jednoznacznie zapewnić, że doradca w Salonie nie ma żadnych korzyści z tytułu błędnego zrealizowania dyspozycji przeniesienia numeru z innej sieci, wręcz przeciwnie. Nie premiujemy pracowników, którzy nie wywiązują się rzetelnie ze swoich obowiązków. Czy zdradzisz, kto przekazał Ci takie informacje?
Jeszcze raz serdecznie Cię przepraszam za wszelkie niedogodności i zachęcam do kontaktu ze mną przez formularz na Facebooku, aby ostatecznie wyjaśnić wszelkie wątpliwości.
Pozdrawiam,
Sylwia
Orange Ekspert