Strona 1 z 1

[Plus] Ciekawy "problem" z Plus Internet

Post:30 maja 2013, 13:08
autor: habish
Witam,
mam ciekawy problem z jednym z moich abonamentów Plus Internet.
Na jednym koncie abonenta posiadam 3 aktywne numery:
1 - główny do rozmów
2 - iplus z limitem 40GB
3 - iplus z limitem 3GB którego mam w tablecie
O ile z 1 i 2 numerem nie mam żadnych problemów to w przypadku 3... nie ucina internetu po wykorzystaniu pakietu dziennego :)
Dodam tylko że 1 i 2 umowa to umowy z lojalką, a 3 to ta umowa bez sprzętu którą można wypowiedzieć w dowolnej chwili.

Czy ktoś się już spotkał z czymś podobnym?

A teraz dowody. Wybrałem faktury za styczeń/luty bo tam najlepiej to widać.
O ile na e fakturze system twierdzi że wszystko jest ok: Obrazek
O tyle w rachunku szczegółowym widać ze sam download wyniósł 6GB: Obrazek

Post:30 maja 2013, 13:35
autor: Marens
Patryk7588 pisze: to w przypadku 3... nie ucina internetu po wykorzystaniu pakietu dziennego :)
Musisz uruchomić usługę "Deklarowany limit wydatków" na poziomie 0zł
http://internet.plus.pl/indywidualni/us ... xtra-limit
Wtedy po przekroczeniu 3GB będzie ucinało internet.

Ewentualnie można spróbować przedłużyć umowę na nowe plany taryfowe, gdzie ponoć przywrócili lejek po przekroczeniu limitu.

Post:30 maja 2013, 13:39
autor: habish
Ale ja mam tam 0zł. Ja to dodałem tu jako ciekawostkę. Po co mam to zgłaszać skoro mam teraz internet bez limitów? W kolejnym miesiącu zrobię test i postaram sie o jak największą ilość GB przekroczyć limit :)

Post:31 maja 2013, 01:49
autor: maqs6
Lejek nie jest obowiązkowy. Jeżeli w danej lokalizacji jest małe wykorzystanie nadajników to niekoniecznie będą ci wyłączali internet. Sugeruję nie "przeginać pały". jeszcze kiedyś ten zwiększony pakiet może cie się przydać

Post:31 maja 2013, 02:41
autor: manyaky
Nie pierwszy kwiatek w systemie billingowym iPlusa.

Korzystaj do woli, ale ze zdrowym rozsądkiem - nie ma sensu nabijać GB, jeszcze wypatrzą i poprawią.

Post:31 maja 2013, 12:54
autor: Vieslav
Poprzednia taryfa nie miała lejka. Po przekroczeniu pakietu opłaty za internet były naliczane według cennika. Żadne testowanie nic ci tu nie da, bo opłaty będą naliczane tak czy inaczej.

Post:31 maja 2013, 13:03
autor: habish
Nalicza do ustalonego limitu. U mnie ten limit wynosi 0zl. Czyli nic nie place ponad abonament a internet dziala.

Post:02 cze 2013, 22:49
autor: ciekawy
Patryk7588 pisze:Nalicza do ustalonego limitu. U mnie ten limit wynosi 0zl. Czyli nic nie place ponad abonament a internet dziala.
czyli może to wyglądać na błąd systemu Plus-a, oby nie było innych komplikacji jak naliczenie większego rachunku za np. inną taryfę albo za zużyty limit jeśli się coś "przestawi" w systemie