Strona 1 z 1
[Orange] zmiana danych w POP
Post:29 maja 2013, 09:52
autor: m17essi
Witam
Mam taki problem, matka ma nr. w orange na kartę pop i chce go przenieść do njumobile na abonament i tu się pojawia taki mały problem , gdy trzeba podać dane to wszystko można zmienić prócz peselu, wszystkie dane są tam na ojca (ten nr co ma matka to wcześniej był przez 4 lata w abonamencie na dane ojca), jak to zrobić matka chce to wziąć na siebie ??
Post:29 maja 2013, 09:57
autor: Blank
Konieczna będzie cesja / przeniesienie praw na matkę. W tym celu i matka i ojciec pewnie będą musieli udać się do salonu. Cesja jest płatna w Orange.
Ewentualnie można przenieść numer do Play na kartę i tam zrobić bezpłatnie cesję, po czym przenieść z Play na kartę do nju z rachunkiem
Post:29 maja 2013, 10:08
autor: m17essi
tu jest 20 zł
http://www.orange.pl/kid,4001204454,id, ... ticle.html
a w przypadku na kartę, to pewnie podobna kwota
śmieszne to jest by płacić za coś takiego
Post:29 maja 2013, 13:03
autor: orson_dzi
Od kiedy robi się cesje na prepaidzie bez umowy?
Jak numer jest prawidłowo zarejestrowany (tj. po bodajże lipcu 2010), to trzeba go wyrejestrować i zarejestrować na kogo trzeba. Jak wcześniej, to normalnie go zarejestrować jeszcze raz.
Post:29 maja 2013, 13:31
autor: Aen Hen Cerbin
Na Orange Online można zmienić dane rejestracji bezpłatnie i bez konieczności udawania się do salonu mechanicznej pomarańczy.
HTHY.
Post:29 maja 2013, 13:38
autor: Sig
PESELU tak przeciez nie zmienisz... Xhyba, ze rejestracja byla bez niego.
Post:29 maja 2013, 14:34
autor: Edmund
Tak jak mówi orson_dzi - w ofercie prepaid jaką jest Orange POP nie płacisz za zmianę danych na które jest zarejestrowany numer. Niestety żeby zmienić dane konieczna będzie wizyta w salonie zarówno Twojej mamy jak i ojca.
Post:29 maja 2013, 16:01
autor: m17essi
czyli idzie ojciec z matką do salonu i ojciec się zrzeka tego nr. i matka bierze go dla siebie i jest to za free ??
dzięki
Post:29 maja 2013, 17:47
autor: Edmund
m17essi, dokładnie tak

Nazywa się to zmiana danych użytkownika w ofercie na kartę - czy coś takiego.
Post:29 maja 2013, 18:04
autor: kamil4862
Po prostu mówisz, że chcesz zrobić cesję i tyle. Potwierdzam, że w ofertach na kartę jest bezpłatna, w abonamentach niestety już nie.
Post:29 maja 2013, 18:33
autor: kamil1221
W pre-paid bez umowy jest to zwykłe przerejestrowanie danych. Faktycznie obecny użytkownik z przyszłym, muszą wybrać się z dowodami osobistymi i kartą SIM do salonu z dostępem do odpowiedniego systemu (nie w każdym da się to załatwić). Te salony często określa się błędnie "firmowymi". Jest to opcja bezpłatna.
Post:29 maja 2013, 22:09
autor: Emsi
A istnieje może taka opcja jak wyrejestrowanie swoich danych przypisanych do danego numeru?
Post:30 maja 2013, 01:06
autor: orson_dzi
Istnieje.
kamil1221 pisze:Faktycznie obecny użytkownik z przyszłym, muszą wybrać się z dowodami osobistymi i kartą SIM do salonu z dostępem do odpowiedniego systemu (nie w każdym da się to załatwić). Te salony często określa się błędnie "firmowymi".
Firmowy ma na pewno, a dużo zwykłych ostatnio miało dostawać dostęp.
A powiedz mi jedna rzecz, bo w sumie przerejestrowania nigdy nie robiłem. Salon może w tej sprawie wysłać dokumenty żeby BOK to zrobił?
Post:30 maja 2013, 02:02
autor: kamil1221
Po nowelizacji prawa telekomunikacyjnego (nie te co było teraz tylko wcześniej) takie rzeczy można właśnie w tych salonach załatwić. Wcześniej bez problemu można było to w dowolnym salonie zrobić.
Post:30 maja 2013, 12:49
autor: Emsi
A jak załatwić to, o czym pisałem kilka postów wyżej? Istnieje jakiś mail do BOK Orange?
Jakiś czas temu w tej samej sprawie pisałem do Heyah. Kazali mi napisać własnoręcznie podpisane pismo i wysłać skan w mailu zwrotnym. Jak to dokładnie załatwić w Orange?
Post:30 maja 2013, 12:52
autor: kamil1221
Zadzwoń sobie do BOK *100.
Mail do nich to
[email protected]
Nie powiem ci czy da się wyrejestrować dane z numeru - bo sam tego nie wiem.
Post:01 cze 2013, 15:04
autor: marcin0216
Jeśli chodzi o wyrejestrowanie numeru - jak najbardziej.
- numer musi być zarejestrowany po 20.07.10
- wysyłasz do BOK @ ze skanem pisma z prośbą o wyrejestrowanie, w piśmie podajesz swoje wszystkie dane do weryfikacji, podpis oraz skan dowodu osobistego
- numer zostanie wyrejestrowany, ale w systemie będzie widoczne że do tego i tego dnia to Ty byłeś właścicielem
Jeśli chodzi o zmianę właściciela prepaida. Oczywiście jeśli nie ma umowy na zetafon jest to darmowe.
- jeśli numer był rejestrowany przez lipcem 2010 to wypełniamy druk na rejestrację numeru.
- jeśli numer był zarejestrowany po nowelizacji wypełniamy druk na przerejestrowanie
Jeśli dany salon nie ma dostępu do systemu powinien przesłać dokumenty do bok - z pieczątką salonu, podpisem pracownika i potwierdzeneim zgodności danych abonenta z DO