PLAY - FATALNA jakość OBSŁUGI/USŁUGI
Post:29 maja 2013, 00:41
Witam szanowne grono! Myślę, że temat należy nagłośnić więc umieszczam też to tutaj.
Po wielu bojach postanowiłem napisać tutaj swoją wiadomość gdyż może dzięki temu ktoś zajmie się należycie moją sytuacją. Praktycznie od 2 lat składam reklamacje na skandaliczną jakość funkcjonowania sieci PLAY. Dokładniej od 25 maja 2011 roku występują w mojej lokalizacji (Przemyśl i okolice) problemy techniczne uniemożliwiające normalne korzystanie z telefonu.
Połączenia głosowe realizowane są w bardzo słabej jakości, na porządku dziennym jest też komunikat na wyświetlaczu "sieć zajęta" bądź też 3 piknięcia w słuchawce...
Smartfon wyrzucany jest notorycznie z sieci PLUS oraz ORANGE... sieć PLAY w ogóle nie jest wyszukiwana dlatego też mam ręczny wybór sieci. Często zdarza się, że sieć macierzysta wróci na chwile i przy automatycznym wyborze telefon się do niej zaloguje przez co nikt nie może się do mnie dodzwonić i gdy nie popatrzę na telefon to kontakt ze mną jest praktycznie niemożliwy (muszę wtedy koniecznie wybrać sieć ręcznie PLUS bądź ORANGE - obecnie siec juz recznie tylko ustawiam).
Internet w smartfonie działa z prędkością ~32-35kbps przy posiadanym pakiecie internetowym. Chyba nie musze wspominać, że jest to prędkość lejka za który się nie płaci, a ja za pakiet internetowy opłacam co miesiąc abonament.
Sesje internetowe są bardzo często zawieszane bądź zrywane, a sama szybkość działania internetu sprawia, że z tego internetu nie da się korzystać w smartfonie.
Wciągu tych 2 lat wymieniałem już kartę SIM KILKUKROTNIE. Wykonałem też test na wszystkich telefonach jakie posiadam: LG P970, Samsung Galaxy s3 oraz LG G. Na wszystkich tych telefonach usługi działały tak samo czyli ŻAŁOŚNIE.
Pytanie mam następujące... dlaczego mam płacić za taką usługę 69zł miesięcznie skoro usługa jest świadczona w sposób nienależyty i operator nie wywiązuje się z umowy. Zrobiłem okropny błąd biorąc mixa na 50 doładowań. Kiedyś byłem okropnie zadowolony z tej sieci, ale jak widać wszystko z czasem się zmienia. Zostało mi 810zł zasileń bądź mam zapłacić 1100zł kary umownej... sorry, ale nie będę płacił tak dużej kary umownej i to za to, że to operator nie wywiązuje się z umowy.
Biuro obsługi to jakieś jedno wielkie nieporozumienie. Zastanawiam się czy osoby tam pracujące mają w ogóle jakiekolwiek pojecie o funkcjonowaniu sieci komórkowych i czy praca tam załatwiona nie jest na zasadzie znajomości.
Konsultanci są wstanie zamknąć OFICJALNE ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE jak normalne zgłoszenie nie podając przy tym informacji czy REKLAMACJA ZOSTAŁA UZNANA ZA ZASADNĄ CZY TEŻ NIEZASADNĄ.
To jest jedna wielka kpina i robienie z klienta idioty. Nie mam tyle czasu żeby do was co chwile wydzwaniać bo w BOKU pracuje banda idiotów i kretynów. Człowieka, aż krew zalewa. Sorry, za te określenia, ale aż mną telepie po tym jak moja reklamacja została zamknięta bez niczego. Zostałem poinformowany, że kwestia została wyjaśniona telefonicznie.... gdzie ja połączenia z BOK nie zdążyłem odebrać!!
Jakby nie działało to link http://www.tinypic.pl/9bk6d60kqwav
Wcześniejsza reklamacja też została zamknięta w podobny sposób, a to wyżej jest odpwoiedzią na odwołanie do tej reklamacji która źle została rozpatrzona.
Gdyby nie działało to link http://www.tinypic.pl/a7xppeajwqeg
Uzupełniłem wyżej wymienione informacje mimo,że informowałem, że problem dotyczy wszystkich połączeń i ogólnej jakości świadczonych usług. Odpowiedz została mi udzielona w pierwszej wiadomości.
Czy ktoś wreszcie jest mi wstanie pomóc? Dlaczego mam płacić abonament za usługę z której nie mogę korzystać? Gdzie sprawiedliwość, że mieszkaniec WARSZAWY korzystający z sieci z dobrą jakością płaci za usługę tyle co ja gdzie mam notoryczne problemy z jej funkcjonowaniem ?
Konsultanci informują mnie, że nie bierzecie informacji za roaming krajowy... skoro nie bierzecie odpowiedzialności to dlaczego pobierana jest ta opłata za te połączenia? Przeciez nie bierzecie odpowiedzialności... to śmieszne i zarazem żałosne. W tej sytuacji bierzecie odpowiedzialność bo zostałem pozbawiony zasiegu sieci macierzystej z mojej miejscowości i okolicach i przez 2 lata nie zrobił nikt DOSŁOWNIE NIC żeby sytuacja uległa chociaż jakiejś minimalnej poprawie.
Proszę o pomoc:
Zgłoszenie reklamacyjne które zostało uznane za zgloszenie techniczne i nie zostało rozwiązane: 57960382
Odwołanie na wyżej wymienioną reklamacje króre również zostało uznane jako zgłoszenie techniczne i ktoś jeszcze ma czelność żeby informować mnie, ze problem został wyjaśniony w trakcie rozmowy telefonicznej: 59025628
Skarga na obsługę i konsultantów: 60228860
Dlaczego w tej sieci nikt nie szanuje czasu klienta? Dlaczego wszyscy starają się, zrobić ze mnie idiotę ?
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu....
Pozdrawiam
Po wielu bojach postanowiłem napisać tutaj swoją wiadomość gdyż może dzięki temu ktoś zajmie się należycie moją sytuacją. Praktycznie od 2 lat składam reklamacje na skandaliczną jakość funkcjonowania sieci PLAY. Dokładniej od 25 maja 2011 roku występują w mojej lokalizacji (Przemyśl i okolice) problemy techniczne uniemożliwiające normalne korzystanie z telefonu.
Połączenia głosowe realizowane są w bardzo słabej jakości, na porządku dziennym jest też komunikat na wyświetlaczu "sieć zajęta" bądź też 3 piknięcia w słuchawce...
Smartfon wyrzucany jest notorycznie z sieci PLUS oraz ORANGE... sieć PLAY w ogóle nie jest wyszukiwana dlatego też mam ręczny wybór sieci. Często zdarza się, że sieć macierzysta wróci na chwile i przy automatycznym wyborze telefon się do niej zaloguje przez co nikt nie może się do mnie dodzwonić i gdy nie popatrzę na telefon to kontakt ze mną jest praktycznie niemożliwy (muszę wtedy koniecznie wybrać sieć ręcznie PLUS bądź ORANGE - obecnie siec juz recznie tylko ustawiam).
Internet w smartfonie działa z prędkością ~32-35kbps przy posiadanym pakiecie internetowym. Chyba nie musze wspominać, że jest to prędkość lejka za który się nie płaci, a ja za pakiet internetowy opłacam co miesiąc abonament.
Sesje internetowe są bardzo często zawieszane bądź zrywane, a sama szybkość działania internetu sprawia, że z tego internetu nie da się korzystać w smartfonie.
Wciągu tych 2 lat wymieniałem już kartę SIM KILKUKROTNIE. Wykonałem też test na wszystkich telefonach jakie posiadam: LG P970, Samsung Galaxy s3 oraz LG G. Na wszystkich tych telefonach usługi działały tak samo czyli ŻAŁOŚNIE.
Pytanie mam następujące... dlaczego mam płacić za taką usługę 69zł miesięcznie skoro usługa jest świadczona w sposób nienależyty i operator nie wywiązuje się z umowy. Zrobiłem okropny błąd biorąc mixa na 50 doładowań. Kiedyś byłem okropnie zadowolony z tej sieci, ale jak widać wszystko z czasem się zmienia. Zostało mi 810zł zasileń bądź mam zapłacić 1100zł kary umownej... sorry, ale nie będę płacił tak dużej kary umownej i to za to, że to operator nie wywiązuje się z umowy.
Biuro obsługi to jakieś jedno wielkie nieporozumienie. Zastanawiam się czy osoby tam pracujące mają w ogóle jakiekolwiek pojecie o funkcjonowaniu sieci komórkowych i czy praca tam załatwiona nie jest na zasadzie znajomości.
Konsultanci są wstanie zamknąć OFICJALNE ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE jak normalne zgłoszenie nie podając przy tym informacji czy REKLAMACJA ZOSTAŁA UZNANA ZA ZASADNĄ CZY TEŻ NIEZASADNĄ.
To jest jedna wielka kpina i robienie z klienta idioty. Nie mam tyle czasu żeby do was co chwile wydzwaniać bo w BOKU pracuje banda idiotów i kretynów. Człowieka, aż krew zalewa. Sorry, za te określenia, ale aż mną telepie po tym jak moja reklamacja została zamknięta bez niczego. Zostałem poinformowany, że kwestia została wyjaśniona telefonicznie.... gdzie ja połączenia z BOK nie zdążyłem odebrać!!

Jakby nie działało to link http://www.tinypic.pl/9bk6d60kqwav
Wcześniejsza reklamacja też została zamknięta w podobny sposób, a to wyżej jest odpwoiedzią na odwołanie do tej reklamacji która źle została rozpatrzona.

Gdyby nie działało to link http://www.tinypic.pl/a7xppeajwqeg
Uzupełniłem wyżej wymienione informacje mimo,że informowałem, że problem dotyczy wszystkich połączeń i ogólnej jakości świadczonych usług. Odpowiedz została mi udzielona w pierwszej wiadomości.
Czy ktoś wreszcie jest mi wstanie pomóc? Dlaczego mam płacić abonament za usługę z której nie mogę korzystać? Gdzie sprawiedliwość, że mieszkaniec WARSZAWY korzystający z sieci z dobrą jakością płaci za usługę tyle co ja gdzie mam notoryczne problemy z jej funkcjonowaniem ?
Konsultanci informują mnie, że nie bierzecie informacji za roaming krajowy... skoro nie bierzecie odpowiedzialności to dlaczego pobierana jest ta opłata za te połączenia? Przeciez nie bierzecie odpowiedzialności... to śmieszne i zarazem żałosne. W tej sytuacji bierzecie odpowiedzialność bo zostałem pozbawiony zasiegu sieci macierzystej z mojej miejscowości i okolicach i przez 2 lata nie zrobił nikt DOSŁOWNIE NIC żeby sytuacja uległa chociaż jakiejś minimalnej poprawie.
Proszę o pomoc:
Zgłoszenie reklamacyjne które zostało uznane za zgloszenie techniczne i nie zostało rozwiązane: 57960382
Odwołanie na wyżej wymienioną reklamacje króre również zostało uznane jako zgłoszenie techniczne i ktoś jeszcze ma czelność żeby informować mnie, ze problem został wyjaśniony w trakcie rozmowy telefonicznej: 59025628
Skarga na obsługę i konsultantów: 60228860
Dlaczego w tej sieci nikt nie szanuje czasu klienta? Dlaczego wszyscy starają się, zrobić ze mnie idiotę ?
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu....
Pozdrawiam