Strona 1 z 5

PLAY - FATALNA jakość OBSŁUGI/USŁUGI

Post:29 maja 2013, 00:41
autor: muchakk
Witam szanowne grono! Myślę, że temat należy nagłośnić więc umieszczam też to tutaj.


Po wielu bojach postanowiłem napisać tutaj swoją wiadomość gdyż może dzięki temu ktoś zajmie się należycie moją sytuacją. Praktycznie od 2 lat składam reklamacje na skandaliczną jakość funkcjonowania sieci PLAY. Dokładniej od 25 maja 2011 roku występują w mojej lokalizacji (Przemyśl i okolice) problemy techniczne uniemożliwiające normalne korzystanie z telefonu.

Połączenia głosowe realizowane są w bardzo słabej jakości, na porządku dziennym jest też komunikat na wyświetlaczu "sieć zajęta" bądź też 3 piknięcia w słuchawce...

Smartfon wyrzucany jest notorycznie z sieci PLUS oraz ORANGE... sieć PLAY w ogóle nie jest wyszukiwana dlatego też mam ręczny wybór sieci. Często zdarza się, że sieć macierzysta wróci na chwile i przy automatycznym wyborze telefon się do niej zaloguje przez co nikt nie może się do mnie dodzwonić i gdy nie popatrzę na telefon to kontakt ze mną jest praktycznie niemożliwy (muszę wtedy koniecznie wybrać sieć ręcznie PLUS bądź ORANGE - obecnie siec juz recznie tylko ustawiam).


Internet w smartfonie działa z prędkością ~32-35kbps przy posiadanym pakiecie internetowym. Chyba nie musze wspominać, że jest to prędkość lejka za który się nie płaci, a ja za pakiet internetowy opłacam co miesiąc abonament.
Sesje internetowe są bardzo często zawieszane bądź zrywane, a sama szybkość działania internetu sprawia, że z tego internetu nie da się korzystać w smartfonie.

Wciągu tych 2 lat wymieniałem już kartę SIM KILKUKROTNIE. Wykonałem też test na wszystkich telefonach jakie posiadam: LG P970, Samsung Galaxy s3 oraz LG G. Na wszystkich tych telefonach usługi działały tak samo czyli ŻAŁOŚNIE.

Pytanie mam następujące... dlaczego mam płacić za taką usługę 69zł miesięcznie skoro usługa jest świadczona w sposób nienależyty i operator nie wywiązuje się z umowy. Zrobiłem okropny błąd biorąc mixa na 50 doładowań. Kiedyś byłem okropnie zadowolony z tej sieci, ale jak widać wszystko z czasem się zmienia. Zostało mi 810zł zasileń bądź mam zapłacić 1100zł kary umownej... sorry, ale nie będę płacił tak dużej kary umownej i to za to, że to operator nie wywiązuje się z umowy.


Biuro obsługi to jakieś jedno wielkie nieporozumienie. Zastanawiam się czy osoby tam pracujące mają w ogóle jakiekolwiek pojecie o funkcjonowaniu sieci komórkowych i czy praca tam załatwiona nie jest na zasadzie znajomości.

Konsultanci są wstanie zamknąć OFICJALNE ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE jak normalne zgłoszenie nie podając przy tym informacji czy REKLAMACJA ZOSTAŁA UZNANA ZA ZASADNĄ CZY TEŻ NIEZASADNĄ.

To jest jedna wielka kpina i robienie z klienta idioty. Nie mam tyle czasu żeby do was co chwile wydzwaniać bo w BOKU pracuje banda idiotów i kretynów. Człowieka, aż krew zalewa. Sorry, za te określenia, ale aż mną telepie po tym jak moja reklamacja została zamknięta bez niczego. Zostałem poinformowany, że kwestia została wyjaśniona telefonicznie.... gdzie ja połączenia z BOK nie zdążyłem odebrać!!

Obrazek
Jakby nie działało to link http://www.tinypic.pl/9bk6d60kqwav

Wcześniejsza reklamacja też została zamknięta w podobny sposób, a to wyżej jest odpwoiedzią na odwołanie do tej reklamacji która źle została rozpatrzona.

Obrazek
Gdyby nie działało to link http://www.tinypic.pl/a7xppeajwqeg

Uzupełniłem wyżej wymienione informacje mimo,że informowałem, że problem dotyczy wszystkich połączeń i ogólnej jakości świadczonych usług. Odpowiedz została mi udzielona w pierwszej wiadomości.


Czy ktoś wreszcie jest mi wstanie pomóc? Dlaczego mam płacić abonament za usługę z której nie mogę korzystać? Gdzie sprawiedliwość, że mieszkaniec WARSZAWY korzystający z sieci z dobrą jakością płaci za usługę tyle co ja gdzie mam notoryczne problemy z jej funkcjonowaniem ?


Konsultanci informują mnie, że nie bierzecie informacji za roaming krajowy... skoro nie bierzecie odpowiedzialności to dlaczego pobierana jest ta opłata za te połączenia? Przeciez nie bierzecie odpowiedzialności... to śmieszne i zarazem żałosne. W tej sytuacji bierzecie odpowiedzialność bo zostałem pozbawiony zasiegu sieci macierzystej z mojej miejscowości i okolicach i przez 2 lata nie zrobił nikt DOSŁOWNIE NIC żeby sytuacja uległa chociaż jakiejś minimalnej poprawie.


Proszę o pomoc:

Zgłoszenie reklamacyjne które zostało uznane za zgloszenie techniczne i nie zostało rozwiązane: 57960382
Odwołanie na wyżej wymienioną reklamacje króre również zostało uznane jako zgłoszenie techniczne i ktoś jeszcze ma czelność żeby informować mnie, ze problem został wyjaśniony w trakcie rozmowy telefonicznej: 59025628

Skarga na obsługę i konsultantów: 60228860


Dlaczego w tej sieci nikt nie szanuje czasu klienta? Dlaczego wszyscy starają się, zrobić ze mnie idiotę ?


Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu....


Pozdrawiam

Post:29 maja 2013, 12:01
autor: kn
Musze Cie zmartwic, ale skargi na jakosc polaczen glosowych i internetowych pewnie przez wszystkich operatorow traktowane sa podobnie. Ja tez kiedys walczylem z T-mobile i nic.

Po prostu jesli mieszkasz gdzies dalej od centrum, jedynym sposobem przed podpisaniem umowy jest kupno prepaida i potestowanie kilka dni. Choc tez nie ma gwarancji, ze operator nie zmienic cos z konfiguracja sieci i dzis masz ok, a jutro bedzie slabo.

Chyba lepsza siecia niz Orange jest Plus. Moze lepiej byloby recznie ustawic telefon na Plusa (Play ma tez roaming z nimi)?

I juz kiedys opisywalem to na grupie - jesli problem dotyczy wielu osob, mozna sprobowac sie zgrac ze znajomymi z okolicy i grupowo zasypywac operatora reklamacjami co do slabego zasiegu (hurtem, jak najwiecej osob, w jaknakrotszym czasie). Kiedys taki sposob pomogl w przypadku t-mobile i moich rodzicow.

Post:29 maja 2013, 12:31
autor: user_delete34
kn, nie pamiętam już jaką dokładnie muchakk ma sytuację, jeśli chodzi o sieci w Przemyślu, ale tam jest chyba ze wszystkimi problem i jak nie ma co wybrać, to pozostaje mu tylko reklamować obecnego PLAYa.
Za pośrednictwem play4you (jeśli to konto jeszcze gdzieś żyje) próbowałeś coś załatwić albo UKE, by zerwać kontrakt bez kary?

Post:29 maja 2013, 12:47
autor: Sig
Ciiii, zaraz cię forumowe fanboje z błotem zmieszają, że sobie wszystko zmyśliłeś :-).

Zawsze mnie bawiła ta ich wymówka - za jakość połączeń w roamingu krajowym nie bierzemy odpowiedzialności. To czemu biorą pieniądze? No i ten wspaniały roaming, który dobrze działa tylko w głowach marketingowców Play... Jasne, przez większość czasu nie ma znim problem i jest znośnie, ale zdarza się, że bez zapowiedzi telefon jest wyrzucany z sieci i człowiek się zorientuje dopiero, jak chce zadzwonić. No i potem ma informację ile to miał nieodebranych połączeń :-). No i ten BOK... Trochę lepszy niż kiedyś, ale nadal zdarzają się ananasy przeklejające odpowiedzi nie na temat. Kto nie ma problemów ten nie ma, kto ma ten ma i dla kogo są przeszkodą nie do zaakceptowania - niech głosuje nogami. Ja w Play mam numer, na którym mogę sobie na akie "jaja" z dostępnością numeru pozwolić, ale niech każdy kieruje się swoim rozumem.

Post:29 maja 2013, 14:02
autor: toledo
Już tam nie ma co przesadzać z tymi BOKiem Playa. Jak się nie ma problemów to wszędzie jest dobrze i nieważne w jakiej sieci. W tym temacie ktoś narzeka na BOK Play w innym na BOK innego operatora. W internecie łatwo jest znaleźć różnego rodzaju cuda co operatorzy czy pracownicy ich odstawiają. Ja zaliczyłem już wszystkie sieci i powtarzam jak nie ma problemu, to wszędzie dobrze. Niech tylko zaczną się problemy, szczególnie poważniejsze, bo problem też problemowi nierówny.

A odnośnie do tematu. Takie problemy niestety zdarzają się i nie tylko w Play. Też wystarczy w internecie poszukać. Obsługi mobilne nie są przypisane do konkretnego miejsca (tak jak w przypadku internetu stacjonarnego jest) na którym mają być świadczone usługi. Znajomego rodzinka w Orange telefon, a mieszkają na jakiejś wsi i nie ma tam Orange zasięgu (jedynie jak w pole wyjdą coś łapią). Płacić muszą, bo wszystko jest zgodne z regulaminami czy z prawem. Na stronie UKE jest nawet o tym mowa w jakimś artykule. W sumie to spora ich wina, że nie ogarnęli czy u nich na tym zadupiu jakie sieci mają zasięg.
W Twoim przypadku dochodzi jeszcze roaming. Możesz pisać do jakiś UKE jak wygląda sprawa z odpowiedzialnością wtedy. Jak w Twoim miejscu są problemy z Orange i Plusem to na pewno nic nie zdziałasz. Z drugiej strony Play za coś płaci Orange czy Plusowi to też powinien zainteresować się sprawą.
Życzę powodzenia.

Post:29 maja 2013, 19:05
autor: solidburn
Czy inne BOK maja tez tak zrobiony system zgłoszeń ze po odpisaniu zgłoszenie zostaje zamknięte ? w normalnej firmie nie ma takich systemów SD

Takie coś nie daje żadnej możliwości prowadzenia sprawy jak odpiszą durnoty trzeba zakładać ponownie zgłoszenie i znów liczyć na to ze ktoś nie odpisze tego samego
Rozliczają ich zapewne za ilość zgłoszeń ale to taka robota

Na szczęście nie mam co do nich pisać zbytnio stare sprawy z błędami na stronie i tak już są zamknięte choć nadal nie rozwiązane a podobno ktoś się tym zajmuje i dadzą mi znać taaaa tylko po co skoro już są zamknięte :)

potem mi dzwonią z play dlaczego dałem na ocenie 2 zawsze odpowiadam bo nie było 1

autorowi radze nigdy nie podpisywać umów jak się tylko da na wszelkie usługi na x lat albo właśnie 50 doładowań? niestety play z jakości połączeń nie słynie sam tego doświadczam na co dzień no ale jaka cena taka jakość

Post:29 maja 2013, 19:54
autor: SACZI
Masz jakiegoś znajomego w anglii?
Zadzwoń do niego na komórkę i wygadaj te 800PLN, najlepiej w roamingu + albo O.

Uwolnisz się od dziadostwa.

Przetestuj sieci w Twojej okolicy i podpisz z nimi umowę.
Od siebie dodam, że T i Plus są chyba najlepsi jakościowo.

w 2009r byłem w bardzo podobnej sytuacji jak Ty.
Wyniosłem się z Ery, bo minie abonament "uwierał".
Wybór padł na Playa. Po 2 miesiącach podpisałem z Erą ponownie umowę, bo nie byłem w stanie znieść mizerii "fioletowego gluta".
Od tamtej pory poprawili trochę jakość i można normalnie korzystać z sieci (u mnie lepiej działa Orange niż Plus). Abonamenty jednak mam w T i póki co nigdzie się od nich nie wybieram.

Post:29 maja 2013, 22:04
autor: muchakk
kn pisze:Po prostu jesli mieszkasz gdzies dalej od centrum, jedynym sposobem przed podpisaniem umowy jest kupno prepaida i potestowanie kilka dni. Choc tez nie ma gwarancji, ze operator nie zmienic cos z konfiguracja sieci i dzis masz ok, a jutro bedzie slabo.

Chyba lepsza siecia niz Orange jest Plus. Moze lepiej byloby recznie ustawic telefon na Plusa (Play ma tez roaming z nimi)?

I juz kiedys opisywalem to na grupie - jesli problem dotyczy wielu osob, mozna sprobowac sie zgrac ze znajomymi z okolicy i grupowo zasypywac operatora reklamacjami co do slabego zasiegu (hurtem, jak najwiecej osob, w jaknakrotszym czasie). Kiedys taki sposob pomogl w przypadku t-mobile i moich rodzicow.

Słuchaj ja nie mieszkam na jakimś zadupiu tylko w średniej wielkości mieście ponad 70 000 mieszkańców. Drugie co do wielkości miasto na Podkarpaciu... Ja przedłużałem umowę... wcześniej miałem abonament byłem bardzo zadowolony... i tym samym zrobiłem błąd bo wziąłem głupiego Mix-a na 50 doładowań.


Co do grupy- na forum przemyskim kilka osób też skarżyło się na ten problem - robili zgłoszenia i otrzymali równie głupie odpowiedzi co ja. U nich poskutkowało - dali sobie spokój... ja nie odpuszczę...

Markadiusz pisze:kn, nie pamiętam już jaką dokładnie muchakk ma sytuację, jeśli chodzi o sieci w Przemyślu, ale tam jest chyba ze wszystkimi problem i jak nie ma co wybrać, to pozostaje mu tylko reklamować obecnego PLAYa.
Za pośrednictwem play4you (jeśli to konto jeszcze gdzieś żyje) próbowałeś coś załatwić albo UKE, by zerwać kontrakt bez kary?

Dokładnie tutaj z PLAY zrobiło się jedno wielkie dziadostwo... nie dam się jawnie okradać za takie g**no nie będę placił 69zł miesiecznie.. przecież to są jaja....

Sprawę przekazałem do PLAY4you oraz do jednego serwisu który sprawę przekazał też do UKE.
Sig pisze:Zawsze mnie bawiła ta ich wymówka - za jakość połączeń w roamingu krajowym nie bierzemy odpowiedzialności. To czemu biorą pieniądze? No i ten wspaniały roaming, który dobrze działa tylko w głowach marketingowców Play... Jasne, przez większość czasu nie ma znim problem i jest znośnie, ale zdarza się, że bez zapowiedzi telefon jest wyrzucany z sieci i człowiek się zorientuje dopiero, jak chce zadzwonić. No i potem ma informację ile to miał nieodebranych połączeń . No i ten BOK... Trochę lepszy niż kiedyś, ale nadal zdarzają się ananasy przeklejające odpowiedzi nie na temat. Kto nie ma problemów ten nie ma, kto ma ten ma i dla kogo są przeszkodą nie do zaakceptowania - niech głosuje nogami. Ja w Play mam numer, na którym mogę sobie na akie "jaja" z dostępnością numeru pozwolić, ale niech każdy kieruje się swoim rozumem.

Osoby odpowiedzialne za PLAY i za sieć są cwane bo mieszkają w Warszawie, a tam pewnie nie ma takich dziwnych problemów i nie muszą korzystać z tego dziadostwa zwanego roaming krajowy. Roaming dobrze działa jak nie jest zbytnio obciążony... :(

W mojej ocenie BOK jest jeszcze gorsze niż kiedyś (tak da się... kiedyś myślałem, że to niemożliwe).

Jak dla mnie to PLAY nie nadaje się do niczego... nawet jako numer zapasowy...
toledo pisze:Już tam nie ma co przesadzać z tymi BOKiem Playa. Jak się nie ma problemów to wszędzie jest dobrze i nieważne w jakiej sieci. W tym temacie ktoś narzeka na BOK Play w innym na BOK innego operatora. W internecie łatwo jest znaleźć różnego rodzaju cuda co operatorzy czy pracownicy ich odstawiają. Ja zaliczyłem już wszystkie sieci i powtarzam jak nie ma problemu, to wszędzie dobrze. Niech tylko zaczną się problemy, szczególnie poważniejsze, bo problem też problemowi nierówny.
[...]




Wiesz w PLAY BOK powinien być najlepszy bo statystycznie biorąc ryzyko wystąpienia awarii w tej sieci jest o wiele większe niż w PLUSie czy T-mobile... Przecież tu może praktycznie wszystko siąść, roaming, siec własna jakieś inne duperele... sieć jest stosunkowo świeża i tym bardziej powinni zwracać uwagę na sugestie i problemy klientów, że coś gdzieś się dzieje z siecią i nie działa to prawidłowo... a oni mają to delikatnie mówiąc w czterech literach...

Mam telefon w PLUSie już prawie rok... przez rok z BOKIEM kontaktowałem się tylko raz celem uzyskania informacji co do dodatkowego numeru.... Sieć śmiga aż buczy.... nie to co w PLAY'u...

Najlepsze jest to, że PLUS tutaj działa świetnie a korzystajać z PLAY zalogowanym na plusie to jest totalna lipa. Ewidentnie widać, że roaming ma najmniejszy możliwy priorytet... w tej sytuacji się cieszę... bo chcoiaz telefon z plusa działa świetnie, a to dziadostwo zwane PLAYem powinno wznowić swoje inwestycje w sieć.

solidburn pisze:Czy inne BOK maja tez tak zrobiony system zgłoszeń ze po odpisaniu zgłoszenie zostaje zamknięte ? w normalnej firmie nie ma takich systemów SD

Takie coś nie daje żadnej możliwości prowadzenia sprawy jak odpiszą durnoty trzeba zakładać ponownie zgłoszenie i znów liczyć na to ze ktoś nie odpisze tego samego
[...]

System zgłoszeń to totalna kpina, a osoby pracujące w BOK nie potrafią czytać tego co im się pisze dużymi literami... To jest ewidentne przegięcie... rozumiem raz na jakiś czas może się coś taakiego zdarzyć, ale jak coś takiego występuje nagminnie to zaczynam się zastanawiać czy to nie jest odgórnie powiedziane, że zgłoszenia mają być rozwiązywane tak, a nie inaczej... przecież jak klient dostanie taką odpowiedź to prędzej czy później zrezygnuje... i co problemu nie trzeba rozwiązywać... sam się rozwiązał.. SZOK!


Z tą umową FAKT mam WIELKĄ NAUCZKĘ, ale jak to mówią trzeba się przejechać na własnej skórze...


SACZI pisze:Masz jakiegoś znajomego w anglii?
Zadzwoń do niego na komórkę i wygadaj te 800PLN, najlepiej w roamingu + albo O.

Uwolnisz się od dziadostwa.

Przetestuj sieci w Twojej okolicy i podpisz z nimi umowę.
[...]

Nie zamierzam im dawać zarabiać ani grosza więcej... za takieo dziadostwo płacił to ja nie będę.


W mojej okolicy najlepiej działa PLUS.... 3G mam wszędzie, a teraz po przedłużeniu umowy zyskałem dostęp do sieci LTE... dla mnie cud miód malina...

Najlepsze jest to, że połączenie na sieci 2G PLUS'a z karty playa wypada o wiele gorzej jakościowo niż takie samo połączenie na 2G z karty PLUS.

Post:30 maja 2013, 22:00
autor: kn
muchakk pisze: Osoby odpowiedzialne za PLAY i za sieć są cwane bo mieszkają w Warszawie, a tam pewnie nie ma takich dziwnych problemów i nie muszą korzystać z tego dziadostwa zwanego roaming krajowy. Roaming dobrze działa jak nie jest zbytnio obciążony... :(
Musze Cie zmartwic, ale w wawie tez nie jest zbyt super w play. Nie wiem jak na umts, ale na starym gsm900/1800 maja tak ustawione, ze telefon za wszelka cene trzyma sie play a nie przelacza w roaming, a poniewaz pokrycie jest takie sobie, czesto dopiero gdy probujesz zadzwonic, wywala cie z sieci. Rowniez jakosc rozmow jest slaba (chyba musza miec tak ustawione parametry polaczenia, by jak najwiecej osob upchnac na jednym btsie). Przypuszczam, ze na umts moze byc lepiej.

Post:30 maja 2013, 22:27
autor: KA
Nie rozumiem tego ciągłego "marudzenia" w sprawie Play, z wyjątkiem tłumaczenia, że Polacy muszą/lubią narzekać lub że na Play narzekać trzeba. W Warszawie 3G rewelacyjne, 2G bardzo dobre. Nigdzie nad morzem ani na Mazurach nie miałem żadnych problemów, na 2 różnych telefonach, w najgorszym wypadku ręczne ustawienie na Plusa pomagało zawsze (szczególnie Mazury, gdzie chyba Tmobile wypada najlepiej). Wielokrotnie tu już pisano, że wszystko zależy od ustawień, a także (być może głównie) od telefonu.
Co do zgłoszeń - fakt, trzeba dużo cierpliwości, ale zawsze w Play opłaca się powalczyć, bo po załatwieniu sprawy dają rekompensatę. Kilka razy po przedłużeniu umowy czegoś mi nie włączyli, po reklamacji (czasem niestety powtarzanej) dostawałem 2 lub 3 miesiące dość dużą zniżkę, np. 20 PLN mniej przy abo za 39.

Post:30 maja 2013, 23:49
autor: muchakk
KA pisze:Nie rozumiem tego ciągłego "marudzenia" w sprawie Play, z wyjątkiem tłumaczenia, że Polacy muszą/lubią narzekać lub że na Play narzekać trzeba. W Warszawie 3G rewelacyjne, 2G bardzo dobre.
To jest własnie to o czym wspominałem... Mieszkasz w Warszawie, a że to stolica polski to zapewne PLAY działa tam najlepiej...

To marudzenie nie jest bez powodu...
KA pisze:Wielokrotnie tu już pisano, że wszystko zależy od ustawień, a także (być może głównie) od telefonu.
Nie wiem czy przeczytałeś dokładnie, ale sprawdziłem funkcjonowanie usługi na kilku aparatach... a za jakiegoś idiote jeżeli chodzi o sieci komórkowe się nie uważam.
KA pisze:Co do zgłoszeń - fakt, trzeba dużo cierpliwości, ale zawsze w Play opłaca się powalczyć, bo po załatwieniu sprawy dają rekompensatę. Kilka razy po przedłużeniu umowy czegoś mi nie włączyli, po reklamacji (czasem niestety powtarzanej) dostawałem 2 lub 3 miesiące dość dużą zniżkę, np. 20 PLN mniej przy abo za 39.

Mi tej cierpliwości brak... 2 lata walki to chyba zbyt duża cierpliwość, prawda? Nie chce żadnych rekompensat, chce usługę na należytym poziomie bądź zerwanie umowy z winy operatora...

Post:31 maja 2013, 00:09
autor: macc
Nie da się ukryć,że słychać różnice w jakości połączenia pomiędzy play a innymi sieciami. W play jest po prostu tanio a raczej było taniej, lecz teraz w przeciągu 2-3 miesięcy to się zmieniło na + starej trójcy.

Post:31 maja 2013, 02:52
autor: manyaky
Wszystko chyba zależy od lokalizacji.

Ja byłem ze swoim SIM Play w wielu miejscach i nie mogę narzekać na jakość rozmów ani w Play, ani w roamingu. Z Plusa przełącza czasami na Play, ale to faktycznie wtedy, gdy stacja fioletowych ma silniejszy sygnał - poza tym to też chyba zależy od ustawień telefonu. Na plus jest odwrotna sytuacja - wjeżdżam do parkingu podziemnego, gdzie Orange ma swoją pikokomórkę i migiem jestem u nich.

Raz zdarzyła mi się sytuacja, że telefon był aktywny, a mimo wszystko nie zadzwonił, tylko przyszedł SMS o nieodebraniu połączenia.

Co do BOK - wiadomo, że gdzie jakikolwiek outsource'ing, to jakość będzie na poziomie małp z zoo. Nawet, jeśli operator przywiązuje większą wagę do jakości, to nie znajdziesz tylu ogarniętych ludzi, którzy dawaliby klientom drzeć na siebie, za przeproszeniem, japy o byle co za psie pieniądze. Problem pierwszej linii frontu nie występuje tylko w P4, a denerwuje w gruncie rzeczy wyłącznie osoby bardziej zagłębione w ofertę, czyli mniej niż ~10%. Tak czy inaczej - faktycznie rekompensaty nieuzasadnionej niczym wysokości po paru zgłoszeniach dają za byle co, czego nie uświadczymy nigdzie indziej.

Post:31 maja 2013, 11:50
autor: solidburn
KA pisze:Nie rozumiem tego ciągłego "marudzenia" w sprawie Play, z wyjątkiem tłumaczenia, że Polacy muszą/lubią narzekać lub że na Play narzekać trzeba. W Warszawie 3G rewelacyjne, 2G bardzo dobre.
Chyba mówimy o Warszawa k/Józefowo :)
Wiesz gdzie najlepiej działa play w stolicy... w metrze 3G idealnie 2G tak samo :)

Przykładowa wycieczka do parku biznesu Mokotów na postępu miliony młodych co rano "Z radiem na uszach i wartości swej" i wbijasz do dowolnego biurowca i.... powodzenia
tam jest tyle tel na metr kwadratowy jak na stadionie na meczu albo zadzwoń do osoby która ma play i się tam znajduje masa jest takich miejsc...

Mając ere od zawsze teraz od roku play poruszanie się po stolicy to całkiem inna bajka
nie ma tego jak porównać, o same rozmowy mi chodzi, urywanie rozmów , nagła cisza w słuchawce , utrata zasięgu w miejscach gdzie łapie mnie dziesiątki stacji bazowych i co i nic las ..

Nikt mi nie powie ze play działa super duży jestem wiem jak ustawić tel znajomi z play to tez nie idioci i to samo ich spotyka chodzi po tym biurze halo halo koniec rozmowy.. :)

Na ta chwile nie uwiężę w żadne bajki o super jakości play ale..masa znajomych cała rodzina i wszyscy mamy dziadowskie tel i 0 pojęcia jak je ustawić....

Ale na szczęście jest roaming statyczny np w plus i dzięki temu mogę rozmawiać przez tel i reszta domowników tez tylko wtedy w matrze nie mam neta ;)
no i często nic nie ma bo się tel wylogowuje całkiem :)

No ale jaka cena taka jakość tylko ostatnio widzę w3 mocno z ceny zjechał wiec może czas się przeprosić i powrócić do sieci gdzie nie trzeba było mieć odpowiedniego tel , odpowiednich ustawień , i mieszkać w odpowiednim miejscu i używać w odpowiednim czasie ....tylko włączyć i rozmawiać


muchakk pisze: To jest własnie to o czym wspominałem... Mieszkasz w Warszawie, a że to stolica polski to zapewne PLAY działa tam najlepiej...
Nic bardziej mylnego

Post:31 maja 2013, 12:49
autor: Vieslav
muchakk, w przypadku Playa to raczej nie uzyskasz rzetelnych odpowiedzi. Sam kilkakrotnie pisałem o problemach to zostałem zakrzyczany przez fanbojów, że jak śmiem mieć problemy z taką wspaniałą siecią :lol: .
Ale do rzeczy - pisz, spamuj, zgłaszaj reklamacje. Znajomy miał internet play offline (tak, offline, bo prędkość w bajtach na sekundę nie pozwala nawet używać komunikatora). Trwało to kilka miesięcy, ale wreszcie pozwolili mu rozwiązać umowę bez kary. Nie daj się zbywać żadnym roamingiem (przecież za połączenia w roamingu także płacisz więc gdzie problem?), lokalizacją (używasz w kilku lokalizacjach, pisałeś o obrzeżach miasta). Odpowiedzi będą głupie, bo to się kończy tylko na skopiowaniu gotowej formułki, nawet nie wiem czy ktoś czyta dokładnie twoje zgłoszenia. Powodzenia.

Post:01 cze 2013, 15:22
autor: sante
muchakk zainteresuj się płatnościami/przelewami na dotpay.pl oraz skycash.com

Sam osobiście byłem kiedyś bardzo pozytywnie nastawiony do Playa (główne dzięki konkurencji na rynku, która powodowała obniżki w cenach) do czasu aż sam nie zacząłem z tej sieci korzystać...

Zasięg 3G samego Play jest całkiem ok, choć Plus i Orange w Warszawie mają lepszy zasięg. Największy problem jest z 2G... Play bardzo często lubi wyrzucać z całkiem dobrego zasięgu 3G na 2G, gdzie jakość połączeń jest TRAGICZNA! Podobna sytuacja dzieje się w roamingu krajowym - dobry zasięg 3G i przerzucenie podczas rozmowy na 2G, gdzie priorytety są ustawione nisko i jeżeli nie dzwonimy w jakiś egzotycznych godzinach to jakość rozmów jest słaba.

Sam tylko gdy zużyje się środki z doładowań przechodzę do Orange One z nielimitowanymi rozmowami na 200 dni za 200 zł, a później się zobaczy (może NJU), choć wiem, że do Play nie wrócę póki nie zrobią porządku ze swoim 2G. Nie warto dla tych paru złotych się męczyć, zwłaszcza, że teraz Play wcale taki konkurencyjny nie jest.

Post:01 cze 2013, 15:31
autor: Blank
Play bardzo często lubi wyrzucać z całkiem dobrego zasięgu 3G na 2G
Już któryś raz czytam o takim zjawisku, a mnie, ani nikomu znajomemu nigdy coś podobnego się nie przytrafiło...
No, ale jak używa się zabawek, zamiast telefonów to się nie ma co dziwić ;)

Co do jakości 2G Playa, to zgadza się, że niestety jest słaba (słabsza niż u konkurencji), ale tak naprawdę ani Plus, ani Orange nie oferują dobrej jakości 2G i nigdy przenigdy nie chciałbym już z tej technologii korzystać :D

Post:01 cze 2013, 15:42
autor: sante
Samsunga Galaxy S3 (bez brandu) nie nazwałbym zabawką ;)

Post:01 cze 2013, 15:50
autor: user_delete27
divhashmorex pisze:
Play bardzo często lubi wyrzucać z całkiem dobrego zasięgu 3G na 2G
Już któryś raz czytam o takim zjawisku, a mnie, ani nikomu znajomemu nigdy coś podobnego się nie przytrafiło...
No, ale jak używa się zabawek, zamiast telefonów to się nie ma co dziwić ;)

Co do jakości 2G Playa, to zgadza się, że niestety jest słaba (słabsza niż u konkurencji), ale tak naprawdę ani Plus, ani Orange nie oferują dobrej jakości 2G i nigdy przenigdy nie chciałbym już z tej technologii korzystać :D
Zabawek ? E72, mozart i iphone to zabawki ? Byl czas kiedy rozwazalem przejscie do play i testowalem wtedy jekosc ich uslug na tym slynnym abo za 1 zl na probe. Tragedia, zasieg 3g falowal na wszystkich telefonach, podczas rozmowy jezeli siec przerzucala mnie na 2g to albo urywalo rozmowe albo w sluchawce bylo slychac jakies trzaski. Podobnie z zasiegiem, w domu na wsi mam full zasieg orange i plusa i moze 2 kreski playa. Telefon na sile trzyma sie playa a ich 2g jak wiadomo jest tragiczne. Natomiast w 2g innych sieci nie mam klopotow z jakoscia rozmow. Wiec nie wmawiaj ludziom ze korzystaja z zabawek tylko wychyl nos gdzies poza miasto(ze swoimi profesjonalnymi telefonami) gdzie telefon zacznie ci zonglowac zasiegiem i poznaj jakosc i cudowny zasieg 3g sieci Play ;)

Post:01 cze 2013, 17:36
autor: Ranger
Oj, też miałem swoje przeboje z Play :wink: W pewnej lokalizacji, w której czasem bywam od lat nic się nie zmieniło, choć jest to miejsce zaludnione (osiedle w mieście). Na nic były reklamacje, wymiana karty SIM i generalnie kontakt z BOK. Absolutnym hitem jest łapanie zasięgu w dużym mieście z... miejscowości oddalonej paręnaście kilometrów dalej (w dodatku w roamingu!). Operator nijak nie był w stanie tego wyjaśnić, standardowo powołując się na możliwości techniczne świadczenia usługi i te pe. Parę osób pisało tu o jakichś rekompensatach od Play. To rzeczywiście miłe, ale problemu nijak nie rozwiązuje, zwłaszcza przy takiej ilości doładowań i marnym zasięgu.

Ze swojej strony mogę napisać, że mam już trochę do czynienia z Play i jeśli chodzi o zasięg, to nie mogę powiedzieć, bym miał jakieś szczególne problemy (poza powyższym). Zjechałem już spory kawał naszego pięknego kraju i tylko gdzieniegdzie na trasie występowały białe plamy (a roaming to raz Plus - np. świętokrzyskie, a raz Orange - np. lubelskie, oczywiście uogólniam i mówię o większości województwa). Nie powiem też, że nie zdarza mi się usłyszeć w słuchawce trzech piknięć. Absolutnym hitem jest jednak rozmowa po sieci i nagły komunikat w słuchawce - abonent jest czasowo niedostępny... :lol:

Autorze wątku, może spróbuj napisać do nich z pytaniem, czy dadzą zgodę na zerwanie umowy bez konsekwencji dla Ciebie, albo może negocjuj karę umowną? Wiem, to nie jest oferta na internet, ale jeśli przygotowujesz się na dłuższą batalię, to może warto spytać już teraz.

A co do BOK, to muszę stwierdzić, że znowu jest nieco gorzej. Konsultanci przytakują, mówią że zlecają to i owo. Spoko, szybka rozmowa, człowiek myśli że zrobione. Nic bardziej mylnego. Po paru dniach okazuje się, że coś nie jest zrobione i od nowa. Czy wy również tak macie?