Strona 1 z 1

[T-Mobile] Problem z internetem do telefonu.

Post:05 mar 2013, 16:16
autor: Charly18G
Witam serdecznie

Wczoraj przedłużyłem umowę oraz wybrałem nowy telefon, a mianowicie smartfon z androidem, a jak wiadomo smartfon bez internetu nie jest już taki piękny. No i chcę aktywować usługę internet blueconnect za 9.08zł, aktywuję za pomocą numeru: "*125*7*1# i "usługa jest niedostępna, prosimy spróbować później" aktywuje menu za pomocą samego kodu *125# i wybieram internet - również ten sam komunikat, spróbowałem smsem, i powrotnego otrzymuje takiego samego jak komunikat powyżej. Czy coś jest z tmobile nie tak, czy może to przez to, że dopiero co przedłużyłem wczoraj umowę? Dodam, że pisałem do tmobile, ale nie otrzymałem odpowiedzi.

Dziękuje za pomoc.

Post:05 mar 2013, 16:23
autor: KC-KARLOS
Charly18G, poczekaj na wdrożenie nowych warunków na swoim koncie (nowa taryfa). Po ok. 72 h możesz aktywować swoje usługi dodatkowe.

Post:05 mar 2013, 16:33
autor: Charly18G
Dziękuje za szybką odpowiedź i również za pomoc.

Post:27 mar 2013, 00:04
autor: seoskryba
By the way z T-Mobile rzeczywiście jest coś chyba nie tak... Już samo logowanie do iBOA to czasami katorga...O dziwo faktury przychodzą z dokładnością co do sekundy prawie...

Re: [T-Mobile] Problem z internetem do telefonu.

Post:27 mar 2013, 23:52
autor: st.konsultant
Charly18G pisze:Witam serdecznie

Wczoraj przedłużyłem umowę oraz wybrałem nowy telefon, a mianowicie smartfon z androidem, a jak wiadomo smartfon bez internetu nie jest już taki piękny. No i chcę aktywować usługę internet blueconnect za 9.08zł, aktywuję za pomocą numeru: "*125*7*1# i "usługa jest niedostępna, prosimy spróbować później" aktywuje menu za pomocą samego kodu *125# i wybieram internet - również ten sam komunikat, spróbowałem smsem, i powrotnego otrzymuje takiego samego jak komunikat powyżej. Czy coś jest z tmobile nie tak, czy może to przez to, że dopiero co przedłużyłem wczoraj umowę? Dodam, że pisałem do tmobile, ale nie otrzymałem odpowiedzi.

Dziękuje za pomoc.

Jak przedłużałeś niedawno umowę to masz z automatu włączoną usługę "Bezpieczny Internet" i nie da da rady włączyć paczki za 9,08 zł.