Strona 1 z 1

pytanie o PLAY i podpisanie nowej umowy

Post:27 sty 2013, 21:34
autor: Erroor123
Witam. Moje pytania są następujące

1) obecnie mam telefon na kartę w PLAY FRESH , teraz chcę wziąć nowy na abonament - zostając ze starym numerem. Czyli chcę po prostu przenieść kartę na abonament.
Tyle że nigdzie przy zamawianiu telefonu nie widze takiej opcji. Konsultant powiedział abym skorzystał z opcji "przenoszę numer" i powinno działać... powinno... ale nie działa ponieważ to dotyczy przeniesienia z innej sieci do play.. a ja chcę przejść z karty play na abonament play.
Ktoś mógłby mnie nakierować? jeśli nie to mam drugie pytanie

2) jutro chcę się wybrać do salonu ale nie chce zrobić z siebie błazna... więc : jak myślicie ? czy jak pójdę do salonu... i poproszę żeby pomogli mi zamówić telefon w takich opcjach jak chce... czyli z tym przeniesieniem numeru... to pomogą mi ? Czy salon i sklep internetowy to jakby konkurencja i salon mi w tym nie pomoże ?


mam na myśli to http://www.play.pl/oferta/przejdz-do-pl ... abonament/
wybór abonamentu za 59 zł z małym pakietem . PRzy zamówieniu telefonu jeśli mam teraz play fresh co mam wybrać?

jestem nowym klientem ---> przenoszę numer / chcę nową ofertę ?
czy
jestem klientem play ----> dokupuję nowy numer / przedłużam umowę ?

po prostu się pogubiłem..

Post:27 sty 2013, 22:03
autor: zygikuleczka
Erroor123 pisze:Konsultant powiedział abym skorzystał z opcji "przenoszę numer"
Klient powinien dostawać pieniądze za to, że musi z takim poziomem obsługi mieć do czynienia.
Erroor123, wybierz proszę przejscie z karty na abonament czyli migracja: http://www.play.pl/oferta/migracja/abonament/
Potem zamawiam i po przekierowaniu logujesz się do play24 aby finalizować.
Ewentualnie wybierz się do salonu-pomogą na pewno.

Post:27 sty 2013, 22:22
autor: Andrzej311
Możesz przejść konsultant nic nie wie.

Post:28 sty 2013, 01:56
autor: Erroor123
Przejdę się jutro do salonu i poproszę ich aby mi zrobili zamówienie. Konsultanci... masakra. jeden lepszy od drugiego. Chciałbym to zamówić sam w domu ale nie mogę wybrać telefonu w tej migracji bo wraca mi do strony głównej. Ale dziękuje za odpowiedzi :)

Post:28 sty 2013, 16:35
autor: maciejnet
Erroor123, nie możesz tego zrobić przez internet bo w dalszym ciągu Play nie uporał się z tym problemem. Na początku lutego system ma umożliwić przenoszenie karty na abonament. Teraz to nie działa. Sam czekam na taką możliwość. Lepiej jednak jak zaczekasz do nowego miesiąca, ponieważ będziesz miał wtedy niepełny miesiąc i darmowa usługa która jest wg regulaminu na jeden niepełny i pełny miesiąc będzie bardziej opłacalna (czyli luty i marzec). Mam nadzieję, że mnie zrozumiałeś. Lepiej mieć dwa miesiące, niż końcówkę stycznia i luty.

Post:28 sty 2013, 22:15
autor: Erroor123
Tak oczywiście zrozumiałem . Dziś byłem w salonie play... i mam wrażenie że mam do czynienia z bandą bałwanów. Mimo że mam numer zarejestrowany i aktywny w PLAY FRESH od dokładnie 27 lipca 2012 , dziś przy prośbie o migrację z karty do formuły M , usłyszałem że uwaga : JESTEM NOWYM KLIENTEM PLAY i nie będę mógł mieć abonamentu 59 zł (formuła M z małym pakietem danych ) i muszę płacić jako nowy klient 64 zł. Doliczyli sobie 5 zł za co ? przecież jestem tyle czasu u nich więc jak mogę być nowym klientem ?
Ps. Jutro idę do nich i będę próbował wszystkich sposobów żeby wywalczyć to 59 a nie 64 zł.

Czy przy migracji z karty na abonament powinienem mieć jednak 59 czy 64zł ?
Chyba że zrobię inaczej... poproszę o fakturę online... dzięki temu podobno mam odliczone 5 zł.

co o tym myślicie ? Czy mam szanse wywalczenia tego 59zł abonamentu , z przejścia z Karty na abonament ? Czy jednak muszę się zgodzić na 64zł dla "Nowego Klienta" ?

bardzo proszę o szybką odpowiedź bo jutro rano chcę już isć do salonu na "rozmowę" :D

Post:29 sty 2013, 08:35
autor: Precelos
Erroor123 pisze: Czy przy migracji z karty na abonament powinienem mieć jednak 59 czy 64zł ?
dokladnie 59 zl bo masz karte powyzej 3m
Obrazek

w razie dalszych problemow polecam rozmowe z kims szczebel wyzej

Post:29 sty 2013, 09:53
autor: zygikuleczka
Erroor123 pisze:Chyba że zrobię inaczej... poproszę o fakturę online...
To jest obowiązkowe jak chcesz mieć niższą cenę.

Post:29 sty 2013, 15:35
autor: Erroor123
ok dziękuje bardzo za pomoc i szybkie odpowiedzi :D dzięki wam sprawa już załatwiona... jutro idę po odbiór mojego Ace 2 :D