Strona 1 z 2

[Orange] "Twoje zamówienie zostało odrzucone"

Post:23 sty 2013, 13:20
autor: kaleklol
Witam Wszystkich!

Na wstępie chciałbym się przywitać ponieważ to mój pierwszy post na forum.
Chciałbym opisać zdarzenie, do którego doszło w związku z zamówieniem nowej oferty w sklepie orange.

Otóż kilka dni temu przez stronę sklepu chciałem skorzystać z promocji na Samsunga Galaxy SIII w abonamencie Smart Plan Multi 129,90. Tak się składa, że od dawna posiadam konto w banku Millenium i otrzymałem kod rabatowy (-30% na okres umowy). Klientem Orange jestem od kilku lat, na początku pre-paid, obecnie Plan Korzystny dla Firm. Zamówienie złożyłem bez problemów, dostałem potwierdzenie e-mailem, w którym określono status zamówienia jako "Nowe" i poddane weryfikacji ręcznej. Dziś rano dostałem od Orange e-maila, z którego wynika, że zamówienie zostaje odrzucone z powodu nie uregulowania płatności z Orange.
Witaj,

dziekujemy za zainteresowanie oferta Sklepu Orange.pl Z przykroscia informujemy, ze nasz system wykazuje zaleglosci na Twoim koncie i w zwiazku z tym nie mozemy zrealizowac Twojego zamowienia. Prosimy o uregulowanie zaleglosci i zapraszamy do ponownych zakupow.

Zakupy w sklepie internetowym Orange to same korzyści, kupisz taniej wybrane modele aparatów i dostaniesz dodatkowe prezenty.
Jezeli masz pytania lub sugestie dotyczace działania sklepu prosimy o kontakt [email protected]

Pozdrawiamy,
Sklep orange.pl
Pierwsza myśl- nie możliwe. Sprawdziłem Orange on-line gdzie saldo wykazywało 0zł. Zadzwoniłem do konsultanta sklepu pod numer 510 700 700. Czas oczekiwania na połączenie 24 minuty. Niestety Pan nie był w stanie powiedzieć dlaczego moje zamówienie zostało odrzucone. Sprawdził stan mojego konta i rzeczywiście okazało się, że moje płatności względem Orange były uregulowane. Okres promocji się skończył i nie mógł przywrócić mojego zamówienia do ponownej weryfikacji.

Kolejny telefon wykonałem pod numer *100 gdzie w związku z zaistniałą sytuacją chciałem złożyć reklamację. Proces przebiegł trochę szybciej. Czas realizacji reklamacji kolejne 14 dni roboczych. Oczywiście mój rabat z Millenium przepadł kodu nie da się ponownie użyć, a konsultant sklepu stwierdził, że raczej odpowiedź na reklamację będzie negatywna.

Chciałbym zapytać co w związku z tym powinienem zrobić?
Stosunek do klienta w Orange zawsze wydawał mi się ok. Nigdy nie miałem większych problemów. Faktury zawsze opłacane w czasie a tu nagle czuję się oszukany.

Z góry dziękuję za pomoc.

Post:23 sty 2013, 13:53
autor: marcinj
W każdej sieci jest dobrze i nie ma problemów dopóki się nie natrafi na problem :)

Telefony w promocji tego to już raczej nie dostaniesz. Szkoda tego rabatu. Może coś po tych reklamacjach coś uda się odzyskać jakiś rabat. Ja bym obstawiał raczej powód tego wszystkiego wyczerpanie się tego SGS III - ktoś coś źle podliczył, gdzieś był błąd, ktoś więcej wziął i zabrakło Tobie sztuki. Podany powód został zaległości na Twoim koncie więc jak okazało się nieprawdziwy, może z tego tytułu dostaniesz jakoś rekompensatę. Chyba pozostało czekać tylko na rozpatrzenie reklamacji, a później jakby co to nowe składać.

Post:23 sty 2013, 16:07
autor: Edmund
kaleklol, złóż zażalenie na coś takiego i powiedz że zgłosisz sprawe do UOKiK a przy okazji dodaj, że jeżeli nie załatwią tego jak należy to przy najbliższej okazji przeniesiesz swoje numery do innej sieci, niezależnie czy będziesz miał taniej czy nie.

Post:23 sty 2013, 19:46
autor: orson_dzi
Edmund pisze:kaleklol, złóż zażalenie na coś takiego i powiedz że zgłosisz sprawe do UOKiK a przy okazji dodaj, że jeżeli nie załatwią tego jak należy to przy najbliższej okazji przeniesiesz swoje numery do innej sieci, niezależnie czy będziesz miał taniej czy nie.
ŁAŁ :!:
Po przeczytaniu czegoś takiego BOK się uśmieje aż miło i sprawa się delikatnie przedłuży.

Dlaczego reklamacja?
Nie lepiej było najpierw spytać o co chodzi z tym zadłużeniem? To prosta sprawa do odnalezienia.

Post:23 sty 2013, 20:12
autor: Squizi
Jestem w podobnej sytuacji. Wczoraj tj. 22.01.2013 tez dokonałem zakupu sgs3 w tym samym abonamencie tj. 129.90 z przeniesieniem numeru z karty w obrębie tego samego operatora czyli cały czas orange. Cała procedura zakupu przeszła gładko i zakończyła się powodzeniem.

Przez wczorajszy wieczór status zamówienia był oznaczony jako „nowe”. W dniu dzisiejszym status zmienił się na odrzucone i jednocześnie dostałem maila gdzie jest napisane:
Twoje zamowienie zostalo odrzucone. Przyczyną tej sytuacji jest chwilowy brak wybranego przez Ciebie towaru na magazynie.
Nie rozumiem, jak taki powód mógłby być powodem odrzucenia zamówienia? Nie zdziwiłbym się gdybym dostał maila z informacją, że na skutek braku towaru wysyłka się opóźni lub że będzie zrealizowana po kolejnej dostawie czy coś w tym stylu.

Nie wiem co mam na ten temat myśleć i tym bardziej co w takiej sytuacji można zrobić. Czy napisanie maila z reklamacją , może coś wnieść?? i czy dobrym pomysłem byłoby złożenie skargi w UOKi a jeżeli tak to może ktoś podpowie jakie przepisy narusza operator?

z góry dziękuje i pozdrawiam

Post:23 sty 2013, 21:54
autor: kaleklol
orson_dzi pisze:
Edmund pisze:kaleklol, złóż zażalenie na coś takiego i powiedz że zgłosisz sprawe do UOKiK a przy okazji dodaj, że jeżeli nie załatwią tego jak należy to przy najbliższej okazji przeniesiesz swoje numery do innej sieci, niezależnie czy będziesz miał taniej czy nie.
ŁAŁ :!:
Po przeczytaniu czegoś takiego BOK się uśmieje aż miło i sprawa się delikatnie przedłuży.

Dlaczego reklamacja?
Nie lepiej było najpierw spytać o co chodzi z tym zadłużeniem? To prosta sprawa do odnalezienia.
Problem tkwi w tym, że sami nie wiedzieli dokładnie o co chodzi. Napisali, że dopiero po zamówieniu zaksięgowali środki za ostatni rachunek. Przelew został wykonany 13.01.2013 a zamówienie 21.01.2013. Nie sądzę żeby przez ponad tydzień pieniądze nie zostały przelane i zaksięgowane, dodam, że był to przelew online z banku a nie pocztą, która ma z reguły opóźnienia. Reklamacje złożyłem bynajmniej po to żeby odzyskać kod na -30%, który przez niezrealizowane zamówienie został wykorzystany. Wydaje mi się, że powodem tak naprawdę był brak sprzętu na stanie bo jeszcze wczoraj SGS3 był w sklepie orange a dzisiaj zniknął. Najgorsze jest to, że czas oczekiwania na reklamację to do 14 dni a znając życie potrwa to nie mniej. Promocja Millenium trwa do końca stycznia więc zapewne nie będzie już obowiązywać i w ten sposób nic nie zyskam a stracę tylko czas i nerwy.

Post:24 sty 2013, 00:02
autor: orson_dzi
Jak dobrze pamiętam, to w ostatnim czasie był jakiś problem z księgowaniem wpłat. Widać padło na Ciebie w tej sytuacji.

Post:24 sty 2013, 09:56
autor: paker
To jest frustrujące nie tylko w orange ale generalnie w sieciach. Miałem podobny przypadek już dwa razy.

_________________
latarki

Post:24 sty 2013, 12:28
autor: Arturos
A zadłużenia po stronie TP nie było?

Post:24 sty 2013, 13:31
autor: kaleklol
Arturos pisze:A zadłużenia po stronie TP nie było?
Nie korzystam z usług TP, jedynie abonament Plany Korzystne w Orange dla Firm.

Post:24 sty 2013, 14:10
autor: marcinj
Orange też ma swój profil na allegro gdzie czasami abonamenty sprzedaje. Zazwyczaj te ze średniej półki. Ceny takie jak w e-shopie więc nie wiem po co ludzie przez jakieś allegro kupują. Kilkadziesiąt negatywów tam jest, że transakcja nie doszła do skutku a powodem brak telefonów.
Ale to nie jest tylko problem Orange. W innych sieciach jest podobnie.

Post:24 sty 2013, 16:08
autor: BW06
"Witamy,

Uprzejmie informujemy, iż dnia 2013-01-24 wysłano do Państwa
zestaw o numerze przesyłki ..........."

Przejscie z T-mobile do Orange,zamowienie skladalem 22.01.2013
Telefon Samsung S II.
Jak widac w moim przypadku nie bylo z tym problemu.

ps.wiem ze nie na temat ale moze ktos mi odpowie.
czy samsung s II ma simlocka w orange?

Post:24 sty 2013, 18:48
autor: orson_dzi
BW06 pisze:czy samsung s II ma simlocka w orange?
Ma jak każdy inny.

Post:24 sty 2013, 20:10
autor: BW06
orson_dzi pisze:
BW06 pisze:czy samsung s II ma simlocka w orange?
Ma jak każdy inny.
no wiec kiepsko. a wiesz czy w orange zdejma bezplatnie?

Post:24 sty 2013, 23:04
autor: Edmund
BW06, można tylko pomarzyć. Chyba że przenosiłes numer do nich - to wówczas w ramach promocji zdejmą Ci go bezpłatnie.

Post:25 sty 2013, 10:48
autor: BW06
Edmund pisze:BW06, można tylko pomarzyć. Chyba że przenosiłes numer do nich - to wówczas w ramach promocji zdejmą Ci go bezpłatnie.
no wlasnie ja przenosze numer,wiec nie poiwinno byc z tym problemu?
zrobia mi to za free?

Post:25 sty 2013, 11:00
autor: Veallentine
Simlocków nie zdejmują w salonie za darmo, tylko jest to koszt około 70zł, po zakończonej umowie jest za darmo, jeżeli chodzi o zadłużenie to może to być zadłużenie wobec Orange, nawet stare np. z przed 5 lat, albo zadłużenie wobec innego operatora, albo zaległości w BIK, ERIF etc. Na czarną listę w Orange trafia się po ok. 60 dniach od daty niezapłaconego rachunku, więc nie wydaje mi się, że chodzi o ostatnia fakturę... ; )

Marek

Post:25 sty 2013, 11:40
autor: selko
BW06 pisze:
Edmund pisze:BW06, można tylko pomarzyć. Chyba że przenosiłes numer do nich - to wówczas w ramach promocji zdejmą Ci go bezpłatnie.
no wlasnie ja przenosze numer,wiec nie poiwinno byc z tym problemu?
zrobia mi to za free?
Zrobią Ci to za free dostaniesz kod odblokowujący na maila.

Post:25 sty 2013, 11:43
autor: BW06
selko pisze:
BW06 pisze:
Edmund pisze:BW06, można tylko pomarzyć. Chyba że przenosiłes numer do nich - to wówczas w ramach promocji zdejmą Ci go bezpłatnie.
no wlasnie ja przenosze numer,wiec nie poiwinno byc z tym problemu?
zrobia mi to za free?
Zrobią Ci to za free dostaniesz kod odblokowujący na maila.
wiem wiem,dzieki. juz tez sprawdzilem na stnonie orange w rozmowie z konsultantem ze taki kod otrzymam.

Post:25 sty 2013, 12:12
autor: Veallentine
No faktycznie, mój błąd. Dostałem regulamin na maila właśnie. Dotyczy to umów podpisanych po 21 stycznia.