Gwarancja w Play - problem.
Post:15 sty 2013, 13:23
Witam.
Posiadam telefon z Playa - Samsung galaxy S Advance.
Jakiś czas temu zauważyłem, że pod osłoną aparatu zebrała się duża ilość kurzu uniemożliwiająca praktycznie zrobienie zdjęcia. W związku z ty chciałbym oddać telefon na gwarancję. I tu zaczyna się problem. Okazuje się że karta gwarancyjna dołączona do telefonu jest nie podbita i nie jest dołączony do niej paragon ( we wszystkich telefonach z Play które miałem tak właśnie było ). Telefon wraz z abonamentem dostałem od szefa, który twierdzi że podczas przeprowadzki zagubił umowę. Czy jest jakaś możliwość oddania telefonu na gwarancję ? Teoretycznie mogą pewnie sprawdzić w systemie że ten telefon jest od nich, ale jak jest w praktyce ?
Posiadam telefon z Playa - Samsung galaxy S Advance.
Jakiś czas temu zauważyłem, że pod osłoną aparatu zebrała się duża ilość kurzu uniemożliwiająca praktycznie zrobienie zdjęcia. W związku z ty chciałbym oddać telefon na gwarancję. I tu zaczyna się problem. Okazuje się że karta gwarancyjna dołączona do telefonu jest nie podbita i nie jest dołączony do niej paragon ( we wszystkich telefonach z Play które miałem tak właśnie było ). Telefon wraz z abonamentem dostałem od szefa, który twierdzi że podczas przeprowadzki zagubił umowę. Czy jest jakaś możliwość oddania telefonu na gwarancję ? Teoretycznie mogą pewnie sprawdzić w systemie że ten telefon jest od nich, ale jak jest w praktyce ?