Strona 1 z 2
Migracja numeru, ogromne problemy + pismo o wynagrodzenie.
Post:09 sty 2013, 22:21
autor: Skrzynek
Witajcie.
Postanowiłem przenieść numer z Plusa do MTV Mobile, w tym celu udałem się 3.01.2013 r do salony T-mobile. Otrzymałem odpowiedź ,że przeniesienie numeru jest jak najbardziej możliwe, wypełniłem dokumenty i dnia następnego wszystko miało działać. w piątek 4.01.2013 dostałem informację ,że muszę znów udać się do salonu T-Mobile bo migracja się nie udała i trzeba cały proces powtórzyć , co uczyniłem. W sobotę 5.01.2013 dostałem informację sms informującą mnie o tym iż jestem w T-Mobile i że bardzo się z tego cieszą (nie dziwie się , drugi klient sieci). Niestety problem tkwił w tym,że nie mogłem wykonać żadnego połączenia, ani wysłać sms- przy próbie nawiązania połączenia lektor mówił : Twoje konto nie jest aktywne , skontaktuj się z BOK). Zadzwoniłem w sobotę ... Dzwoniłem w poniedziałek , wtorek i środę - za każdym razem dostawałem info że trzeba czekać serwisanci się tym zajmą ... Przy dzisiejszej rozmowie telefonicznej usłyszałem że mogę wnioskować o odszkodowania w ramach straty kasy przez łączenie z BOK i w ramach braku kontaktu ze światem ...
Miał ktoś taki przypadek ? O jaką kwotę (w doładowaniu) mogę się ubiegać ? Na jaki adres emailowy mam wysłać pismo ?
Jednym słowem T-mobile to straszny syf, żałuje że przeniosłem numer ...
Post:09 sty 2013, 22:59
autor: kamil4862
Skrzynek pisze:Jednym słowem T-mobile to straszny syf, żałuje że przeniosłem numer ...
Zawsze możesz przenieść się do innej sieci.
Post:09 sty 2013, 23:34
autor: Skrzynek
Ok , dzięki za radę , tylko pytanie było trochu inne

Post:09 sty 2013, 23:47
autor: nconnor
O widzę ze ktoś ze Zgorzelca tak jak ja
W którym byłeś salonie? Ja mam teraz ulubiony i jeden gdzie nic nie można załatwić
A aby odzyskać kasę musisz złożyć po prostu reklamację. Radzę to zrobić po odblokowaniu numeru jak nie będziesz narażony na koszty.
W piśmie opisujesz cała sprawę, a także żadasz zadośćuczynienia w jakiejś kwocie i ewentualnie coś jeszcze. Pamiętaj, ze musisz dokładnie określić jaka rekompensatę chcesz dostać
Post:09 sty 2013, 23:59
autor: Skrzynek
W Carrefour ... U tego "ciemnego" wiecznie opalonego szefa ... Masakra, tak gościu namieszał ,że teraz takie jaja wychodzą ... No właśnie dlatego jestem ciekaw o jaką kwotę mam wnioskować

?? Ile max mi mogą za to przyznać ?
Post:10 sty 2013, 00:08
autor: nconnor
A widzisz ostatnio u mnie carrefour jest tym dobrym salonem. Za to jak kiedyś w kauflandzie było dobrze to teraz nie idzie tam nic załatwić
Wylicz sobie ile cię kosztowały rozmowy z bok, napisz o szkołach na psychice jak nie mogłeś używać telefonu. Niech poniesie cię wyobraźnia. Oczywiście nie możesz przesadzić
Koszty połączeń do bok praktycznie na pewno ci zwrócą, co do ekstra żądań to nie wiem na ile ludzie z tmobile sa skłonni przyznawać
Przeprosiny na pewno dostaniesz
Odpowiedz na reklamacje to max 30 dni, przyjdzie na adres do korespondencji listem poleconym
Post:10 sty 2013, 00:26
autor: grzegorz0plonka
Nie będzie tak łatwo przyznawać twoich błędów. Powiedzą tylko jednym zdaniem.
"Nie wykryliśmy żadnych błędów i jesteśmy wszystko porządku,,
Szkoda ze, przeniosłeś numer.
Jeśli reklamacje nie będzie udana to pisz do uke.
Tmobile nie ma kompletnie dobrego serwisanci technicznego:((( A błędy pojawia się coraz więcej. A jak była era to była znakomita.
Post:11 sty 2013, 18:53
autor: artix
Tak, też ktoś tak miał, mnie naprawiali od 11 grudnia, raz zgłaszałem telefonicznie, potem przez facebooka. Naprawili dopiero kilka dni temu. Co więcej, podjąłem próbę przeniesienia w sumie 4 numerów do MTV. Pierwszy raz przenieśli do TakTaka (błąd konsultanta), drugi raz się udało, ale sytuacja taka że numer działa na przychodzące, ale nigdzie nie można zadzwonić (naprawili po paru dniach). Trzeci numer też konsultant próbował przenieść do TakTaka, skończyło się anulowaniem przeniesienia. I czwarty numer znowu nieaktywne wychodzące, prawie miesiąc naprawiali.
Podsumowując, albo ja nie mam szczęścia, albo przeniesienia numerów do MTV to jest jakaś jedna wielka pomyłka. Chciałem przenieść mój główny numer do MTV, ale odkąd się wzbogaciłem o powyższe doświadczenia, to mi szybko przeszło.
Post:11 sty 2013, 19:40
autor: aizo
Kumpel miał tak z Play.
Sam mógł dzwonić ale do niego się nie dało. Chyba przez 3-6 dni.Dostał za pakiet minut 10 lub 30. Jednorazowo
Post:11 sty 2013, 19:49
autor: grzegorz0plonka
artix,
OOO boze, przez prawie miesiąc naprawiali? Naprawdę skandalicznie tmobile. Wielki żal, ze odeszła era:((((
Sporo dowiedziałem się, ze tmobile będą modernizować stacji bazowych całym kraju.
Warto byłoby nie tylko wymiana sprzętu stacji bazowy ale również tez do wymiana całego sprzętu informatycznie systemu na nowy u operatora. Dlatego, ze tym obecnie system informatycznie już nie funkcjonuje normalnie i trzeba ciągle poprawiać. Na pewno tmobile korzysta bardzo starego systemu, np windows 98

Dobrze byłoby tmobile wykupił całego nowe komputerów serwerowego i z windosem najnowszy. A inni operatorzy mają zupełnie lepsze systemie i funkcjonują bardzo bardzo poprawnie.
Post:11 sty 2013, 23:05
autor: SACZI
grzegorz0plonka pisze:artix,
OOO boze, przez prawie miesiąc naprawiali? Naprawdę skandalicznie tmobile. Wielki żal, ze odeszła era:((((
...
Czy Ty naprawdę sądzisz, że nazwa firmy zmienia jakość świadczonych usług?
grzegorz0plonka pisze:...
Sporo dowiedziałem się, ze tmobile będą modernizować stacji bazowych całym kraju....
Już modernizują!
Jeszcze w listopadzie ub.r nie miałem zasięgu 3G, a dzisiaj mam go w pełni stabilny zarówno w domu, jak i na zewnątrz (nie mieszkam w jakieś wielkiej aglomeracji miejskiej, a na "zadoopiu").
Post:12 sty 2013, 01:45
autor: grzegorz0plonka
Czy Ty naprawdę sądzisz, że nazwa firmy zmienia jakość świadczonych usług?
Nie raz niestety tak. Jak była era to nie miałem problemy przerywanie połączeń i dziwnego zachowanie karty pre-paid. Po za tym sam widzisz na pierwszym poście napisał o problemach przeniesienie numeru.
Niestety, ja się czuję po prostu pogorszenie jakość świadczonych usług.
Gdzieś czytałem w Internecie, ze tmobile sporo pracowników zwalniało i zatrudniali byle co.
Mamy tutaj podobny problem przeniesienie
http://t-forum.eu/nietypowe-sytuacje/pr ... -t881.html
Jak widać wyraźnie, ze system rozwaliło się wszystko. Najwyższa czas aby wymienić całego systemu na lepsze.
Problemy kartami pre-paid właśnie uke walczy o tym na rozwiązaniu problemu.
Jak zostanie rozwiązany problemu i uznanie mojej racji to tmobile pewnie będzie musiał wymienić całego systemu informatycznie. dłużej już nie może być takie sytuacje.
Już modernizują!
Wiem, cały czas modernizują. Od 4 marca będą modernizować w Nowym targu:)
Post:12 sty 2013, 19:27
autor: Skrzynek
Zawirowania ciąg dalszy ... W czwartek wieczorem oraz w piątek koło 12 dostałem informację od Pani Telekonsultanktki - nazwisko Cieślik[nie podajemy danych osobowych]8 dzwoniłem dowiedziałem się ,że mają 70 godzin na naprawienie tego problemu od pierwszego zgłoszenia czyli od soboty ... Po ostatniej rozmowie poleciałem do T-mobile gdzie zostałem poinformowany po siedzeniu tam pół h że telefon będzie dziś w 100 % aktywny ... I co ? Brawo! Zgadliście , nie działa ... Co ja mogę jeszcze zrobić ... na telefony już z 60 zeta poszło ... Aktywne potrzebuje na gwałt!!
Post:13 sty 2013, 00:36
autor: Edmund
Skrzynek, zrób zgłoszenie do UKE i podaj w zgłoszeniu że przenoszenie numeru poskutkowało utratą możliwości wykonywania połączeń.
Post:13 sty 2013, 01:22
autor: motov3
Masakra...zeby przy przeniesieniu nr na karte, pisac skargi do UKE. Nawet tego nie skomentuje jak profesjonalny jest T-Mobile.
Post:13 sty 2013, 17:30
autor: grzegorz0plonka
Myślę już powoli sam widzicie, ze tmobile kompletnie pogorszył jakość świadczonych usług.
Posiadam na karte tak taku i zauważyłem sobie.
http://www.youtube.com/watch?v=fiSVUJdM ... e=youtu.be
Jak widać na flimiku, ze pobierałem pliku 100 mb i pobrało mi na koncie aż 4 groszy. Mimo to wszystko, ze mam włączoną pakiet 1200mb i jest aktywnie.
Niezależnie od pobieranie pliku, jak pozostawiam połączenia na jedną godziną to pobierze mi na koncie klika zł.
Dlatego napisałem, ze wymagam uke aby zlecił wymiana całego systemu komputerowego u operatora.
Post:13 sty 2013, 19:21
autor: Edmund
grzegorz0plonka, pobranie 4 groszy wynika z tego że sprawdzenie stanu konta w T-Mobile i Heyah za pomocą kodu *101# jest płatne właśnie 4 grosze.
Post:14 sty 2013, 10:28
autor: Horacy
Dokładnie

tak więc każdorazowe wbijanie kodu *101# uszczupla cię o 4 grosze.
Post:14 sty 2013, 22:09
autor: Skrzynek
Dziś kolejny wykonany telefon do T-mobile - moje zgłoszenie znów leci do działu technicznego (mimo tego że było tam od soboty 5.01.2013) czas oczekiwania na naprawe - 5 dni roboczych, nic tylko się pociąć... Skarga złożona do UKE

Post:14 sty 2013, 23:57
autor: grzegorz0plonka
Jeśli kolejny zgłoszenie nie pomoże to pisz już do uke. Rób Zrzut ekranu z doręczony mail od tmobile. jeśli zgłosiłeś przez telefonicznie to dobrze byłoby napisać do maila
[email protected] zapytania "co się dzieje moje zgłoszenie,,
Jak zostaniesz odpowiedz to masz już dowód lekceważący klienta.