DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #605411  autor: SKY12
 03 sty 2013, 10:51
:smt006 siema Załogo!

Doradźcie proszę, co za cholera jest z tymi połączeniami T-Mobile? Gadam sobie gadam, a tu bach - licznik zamrożony na 1:02 - automatyczny koniec połączenia. Tak jakby druga strona nacisnęła czerwoną słuchawkę (czego oczywiście nie robi). Nie ustanawiałem żadnych blokad ani nic - więc skąd się to bierze? Dodam że dzieje się tak za każdym razem. Druga osoba jest w sieci rodzinnej - tak nadmieniam, choć nie wiem czy to istotne.

PS. Uprzedzając pytania o telefon - mamy podstawowe modele nokii sprzed ery smartfonów. Przy czym warto zauważyć, że i na smartach ludzie mają te problemy:
czy nie wkurza was rozłączanie po godzinie rozmowy w tmobile? rowno z uplywem godziny polaczenie zostaje przerwane przy czym tmobile nic o tym nie wie (mam korespondencje z ktorej najwyrazniej oni sugeruja ze to opcja mogo telefonu)
zródło:
http://forum.android.com.pl/f19/czy-war ... ndex4.html
Tak więc o co tu chodzi?
Ostatnio zmieniony 25 sty 2013, 21:39 przez SKY12, łącznie zmieniany 1 raz.

 #605412  autor: Kryniczanin
 03 sty 2013, 10:58
SKY12, Coś na rzeczy jest Play po 2h rozłącza, ostatnio znajoma dzwoniła do mnie z MVNO Plusa i równa godzina ciach.

 #605415  autor: grzegorz0plonka
 03 sty 2013, 11:05
Witam. Niestety, ja tez miarę mogę potwierdzić tym problemem.

Około 9:00 zadzwonił od plusa i około po minuta został przerywane. Głos przerywało się.

Tmobile cały czas sypie wszystko. A ktoś zgładzać się problemem to zostaje informacje nie wykryliśmy żadnych błędów!!!!!!!!

Skandal tmobile.

Proponuje napisać do uke.

 #605416  autor: tomi81
 03 sty 2013, 11:14
Ja w dniu wczorajszym przeprowadziłem półtoragodzinną rozmowę pomiędzy numerami TMobile w Białymstoku - żadnego zerwania połączenia nie doświadczyłem. Połączenie pomiędzy numerem abonamentowym (biznes), a Tak Takiem. Sieć działa już w ramach N!

 #605436  autor: grzegorz0plonka
 03 sty 2013, 12:28
Co to znaczy ramach N?

 #605441  autor: DanielR
 03 sty 2013, 12:38
W ramach NetWorkS!, czyli spółki Polskiej Telefonii Cyfrowej (T-Mobile) i Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel (Orange), powstałej m.in. w celu budowania i modernizacji wspólnej infrastruktury. :wink:

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)

 #609376  autor: artix
 23 sty 2013, 10:57
Z jednej strony dobrze, bo zdarza się przypadkiem zadzwonić gdzieś i połączenie może tak lecieć całą noc. Znam przypadek, że dziecko się bawiło telefonem nr abo Play i wybrało numer do Kanady, a co gorsze zawiesiło połączenie i wybrało znowu ten numer. Na szczęście po 1h automatycznie przerwało oba połączenia (co na początku wydało nam się dziwne, że oba po równej godzinie rozłączyło), ale i tak się uzbierało 120zł, o ile dobrze pamiętam. Dopiero po reklamacji rozpatrzonej negatywnie doszliśmy do tego, jak to się stało. A prawdopodobnie połączenie było z automatyczną sekretarką.

 #609390  autor: banderas
 23 sty 2013, 12:12
tomi81 pisze:Ja w dniu wczorajszym przeprowadziłem półtoragodzinną rozmowę pomiędzy numerami TMobile w Białymstoku - żadnego zerwania połączenia nie doświadczyłem. Połączenie pomiędzy numerem abonamentowym (biznes), a Tak Takiem. Sieć działa już w ramach N!
a takie inne pytanko
czy jak jest siec dziala w ramach N! to coś na wyświetlaczu jest pokazane czy raczej napisy po staremu ?

banderassso

 #609392  autor: max4max
 23 sty 2013, 12:18
artix pisze:Z jednej strony dobrze, bo zdarza się przypadkiem zadzwonić gdzieś i połączenie może tak lecieć całą noc. Znam przypadek, że dziecko się bawiło telefonem nr abo Play i wybrało numer do Kanady, a co gorsze zawiesiło połączenie i wybrało znowu ten numer. Na szczęście po 1h automatycznie przerwało oba połączenia (co na początku wydało nam się dziwne, że oba po równej godzinie rozłączyło), ale i tak się uzbierało 120zł, o ile dobrze pamiętam. Dopiero po reklamacji rozpatrzonej negatywnie doszliśmy do tego, jak to się stało. A prawdopodobnie połączenie było z automatyczną sekretarką.
Wiesz co masz ociupinkę racji, ale tylko ociupinkę.
Bo takie coś może być dostępne jako opcja do włączenia, bo nie wyobrażam sobie, by operator odgórnie ustalał mi długość moich rozmów :evil:

 #609418  autor: ms93
 23 sty 2013, 14:31
A co za problem się połączyć ponownie? Osób przeprowadzających połączenia o tak znacznej długości pewnie jest niewiele, więc w większości przypadków ten system działa w zamierzonym celu - zapobiegania przypadkowych kilkugodzinnych połączeń.

 #609443  autor: Edmund
 23 sty 2013, 16:04
banderas, nic się nie zmieniło w kwestii wyświetlania nazwy sieci. Chyba że masz włączone odbieranie Cell Info - komunikaty z kanału 50 już zależą od tego jak to zostało na nowo skonfigurowane na BTS-ach.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #609463  autor: Kryniczanin
 23 sty 2013, 18:53
Edmund, Zmieniło się na SE z 3G

W czasie zalogowania do 3G na sieci T-Mobile masz ikonkę 3G a na Networks masz H.

 #609685  autor: banderas
 24 sty 2013, 17:55
a wiadomo kiedy to cudo w lodzi bedzie?

banderassso