Strona 1 z 4
[Play] Koniec usługi ,,Nowe Zbieraj Minuty''
Post:19 gru 2012, 12:46
autor: ChuckyCiechanow
Od 4. grudnia Play wycofał usługę Nowe Zbieraj Minuty z wybranych ofert abonamentowych dla klientów indywidualnych, w tym także z najnowszych. Ci, którzy mają uruchomioną usługę, mogą z niej korzystać do momentu dezaktywacji.
Zmiana dotyczy następujących planów: Nowy Play Abonament, Rozmawiaj i Pisz, Rozmawiaj bez Końca, One Play, One Play PRO, LongPlay, LongPlay SMS, Play Premium, LongPlay TELEFON oraz LongPlay (Plan Cenowy II) - Stan Darmowy, All Inclusive, All Inclusive MAX.
Przypomnijmy, że usługa kosztowała 2 zł miesięcznie i pozwalała otrzymać 1 minutę połączeń do wszystkich sieci w zamian za każde 2 minuty połączeń przychodzących z innych sieci.
Koniec premiowania za minuty przychodzące w abonamentach Play
Cale szczęście jak na razie tylko w abo ciekawe kiedy w ofercie na kartę .?
Lepiej jak najpóźniej
Post:19 gru 2012, 12:52
autor: Kryniczanin
Kilka miesięcy temu tłumaczyłem że ZM poleci. Wtedy byłem zakrzyczany przez Fun Boy Play że jak to i tak się opłacać będzie mimo równego MTR i tak dalej.
I kto miał rację
Teraz pytaniem jest kiedy zniknie ZM w karcie stawiam że kilka miesięcy wraz z nową taryfą minuta po nr 25 groszy i wtedy ciach ciach odwołamy promocje i powiemy że taniej.
Ja tam ZM mam na SPK i na CP

Post:19 gru 2012, 16:09
autor: kwistas
Ja też tak pisałem oczywiście grono ekspertów PlayBoy też wrzeszczalo z kalkulatorem w ręku. MTR będzie taki sam dla Play i dzień dziecka się skończył na prepaid pewnie też czas przyjdzie zawsze to abo było ostatnie do cięć, a teraz jest pierwsze. Play staje się powoli W4, mam nadzieję, że darmowe połączenia w sieci zostaną, nie będą nas męczyć pakietami. Ewidentnie brakuje już operatora, który by zmusił resztę do zmian, Virgin to bida z wielkim bólem coś robią, chyba czas się przyzwyczaić do braku nowości.
Post:19 gru 2012, 16:17
autor: Claudec
Przecież to oczywiste że Play tracąc asymetryczna zrezygnuje z usługi zbieraj minuty.
Dziwie się że w ofertach na kartę jeszcze nie pomyśleli o likwidacji.
Post:19 gru 2012, 18:38
autor: Kryniczanin
Przy równym MTR zbieraj minuty powoduje tylko straty i to duże a kredyty czekają.
Post:19 gru 2012, 18:38
autor: krzychu.pl
i tak ta promocja trwała baaaardzo długo...
co należy podkreślić, ci co aktywowali wcześniej zachowują promocję, zobaczymy później czy wśród starych klientów promocja zostanie wyłączona w ogóle
na pre-paid też przyjdzie niedługo czas
Post:19 gru 2012, 21:37
autor: Wiola_K
Wiem z FB od Playa że 15.01. zakończą ZM w ofercie na kartę
Ps. Play dopisał, że pewne usługi muszą zaniknąć, aby pojawiły się nowe...
Post:19 gru 2012, 21:48
autor: Kryniczanin
Wiola_K, A możesz zacytować ten wpis? Nie żebym Ci nie wierzył ale ciekawi mnie całość. Ja nie używam FB więc nie jestem tam ciemny.
Post:19 gru 2012, 22:09
autor: Robert.AB
Tylko nowe ZM?
Jeśli ktoś ma stare ZM włączone jednorazową opłatą 3PLN w taryfie Fresh All Inclusive też będzie usunięte?
Post:19 gru 2012, 22:11
autor: DanielR
To jest jedynie promocja. Warunki w niej zawarte są ważne do momentu jej obowiązywania.
Post:19 gru 2012, 22:13
autor: Wiola_K
Czy i jeśli tak to kiedy zlikwidujecie Zbieraj Minuty w ofercie na kartę? Bo w abo już nie ma. I ktoś puścił info, że od stycznia będziecie brali 5 gr. za sprawdzenie kasy na koncie. To prawda?
Lubię to! ·
Play4U Na temat opłat za sprawdzenie salda nic mi nie wiadomo, jeśli zaś mowa o usłudze Zbieraj Minuty, to zostaną wycofane 15.01.2013
około godziny temu · Lubię to!
Wioleta Kucharska To nie fajnie:-(
38 minut(y) temu · Lubię to!
Play4U Cóż, pewne usługi giną, by mogły pojawić się nowe
30 minut(y) temu · Edytowany · Lubię to!
Wioleta Kucharska Mam nadzieję, że równie dobre. Obyś się Playu nie popsuł.
30 minut(y) temu · Lubię to!
Play4U Pracuję nad tym
17 minut(y) temu · Lubię to!
Post:19 gru 2012, 22:15
autor: Kryniczanin
Wiola_K, Pięknie dziękuje. Więc nadszedł dzień pożegnania.
Post:19 gru 2012, 22:17
autor: DanielR
Kryniczanin pisze:Wiola_K, A możesz zacytować ten wpis? Nie żebym Ci nie wierzył ale ciekawi mnie całość.
Ja mogę potwierdzić. Przed chwilą czytałem. Z drugiej strony, to "tylko" odpowiedz playformersa, a z nimi czasem bywa różnie. Ja bym jednak poczekał na oficjalny komunikat.
Post:19 gru 2012, 22:21
autor: Kryniczanin
Przyjmijmy teoretycznie że jest rzeczowy i szczegółowy więc
Wiola_K pisze:Play4U Na temat opłat za sprawdzenie salda nic mi nie wiadomo, jeśli zaś mowa o usłudze Zbieraj Minuty, to zostaną wycofane 15.01.2013
"zostaną wycofane" - liczba mnoga więc chodzi o NZM i ZM w kartach i być może też zmienią cennik w SPK usuwając tyle że tam trzeba dodatkowych 30 dni. Oczywiście to TEORIA biorąc wszystko na słowo.
Post:19 gru 2012, 22:25
autor: Wiola_K
Się wszystko okaże. Ale skoro tak napisał, to chyba nie rzuca słów tak sobie, i nie wymyśla z głowy. Skoro podał datę. Zawsze mógł napisać: nic mi na ten temat nie wiadomo, ale jednak jakąś niedaleką datę podał.
Post:20 gru 2012, 10:37
autor: Precelos
ZM bedzie dzialac najwyzej jeszcze pol roku wszystko zalezy od rozwoju sytuacji z mtr,
jak pogorsza znaczaco oferte prepaid to bede usial zmienic na abo dla firm

Post:20 gru 2012, 11:18
autor: qper
Dziwnym trafem ale usługę wyłączyli w starych abo.
W firmowych i na kartę usługa dalej jest.
Tak szczerze - jak dla mnie usługa jest już całkowicie nieopłacalna.
Jest tyle minut w sprzedawanych abonamentach, że trudno je wygadać.
Dużo ludzi jest już w Play i usługa "mniej" już na siebie zarabia
Było do przewidzenia, że kiedyś zniknie i ten termin powoli nadchodzi.
Post:20 gru 2012, 14:11
autor: aizo
Mam ok 6h godzin rozmów.
Nie ma opcji aby to wykorzystał do 15(Fresh)
Ma to tak przepaść bez niczego:>
Niefajnie.
Pytanie czy od 15 nie będzie można już zbierać nowych minut a te co zostaną mogę wykorzystać do 14-stego lutego(oczywiście przedłużę) Czy to co mam przepadnie.
Post:20 gru 2012, 17:20
autor: Golarz Filip
To jasne przecież- zlikwidują możliwość ponownej aktywacji usługi.Minuty zostaną.
Jak ktoś miał stare zbieraj minuty,też mu wyłączą bez zabierania minut.
Co śmieszne- napisał temat ktoś z fajnym podpisem bardzo łączącym się z tematem :)
Post:20 gru 2012, 20:23
autor: Edmund
Golarz Filip, w jaki sposób mu wyłączą tę usługę, skoro w regulaminie tej usługi stoi "O ile Użytkownik nie zleci dezaktywacji usługi „Zbieraj minuty w Play Fresh” dzwoniąc do konsultanta Obsługi Klienta pod numerem *500 lub *502, lub nie straci możliwości wykonywania połączeń wychodzących, to staje się ona usługą stałą"?