Blueconnecta i tak taka - przerywanie połączeń
Post:07 gru 2012, 21:26
Witam. Jestem osobą słabosłyszący i mam poważnie problemy gramatycznie pisaniu. Treści Mogą niegramatycznie. Bardzo Proszę o zrozumiałość.
Posiadam dwie karty blueconnecta i tak taka. Razem czyli posiadam 3 karty sim. Wszystkie karty z doładowaniami występują problemy z przerywania połączeń w trakcie pobierania pliku. A na abonentową z taryfą rodzina 40 z pakietem 2 GB nie występuje żadnego problemu z przerywań połączeń. Bardzo dziwnie.
Najpierw łączę Internetem. Potem klikam którego chcę pobrać pliku z wazy około 3,8 GB i zaczyna się pobiera się. Jak dochodzi do 9,3 mb to momencie przerywa się połączenie, po prostu rozłącza się. Wykonam ponownie Łączę Internetem i pobieram jeszcze raz z samego pliku. Kolejne razem znów urywa się dokładnie samym 9,3 MB. Tak się dzieje każdym razem.
Na filmiku wszystko widać całe sytuacje. http://www.youtube.com/watch?v=kTyGO_QE ... re=mh_lolz
Zauważyłem się nie raz, ze jak leci małą prędkością około 300 kb/s to jakość nie urywa się po 9,3 mb A jak uzyskuję dużą prędkością pobierania to fatalnie urywa się.
Wszytko dzieje się dlatego, ze system po prostu nie przerabia się szybkości obliczenie limitów.
Jak pozostawiłem na jedną godziną bez ruchu to pięknie trzymać połączenie i wtedy bez przerywania. To czyli staja bazowa pracuje prawidłowo.
A jak ruszę i zacznę pobierać plik to zaraz rozłącza się.
Jakieś czas temu zadzwoniłem do biuro obsługi klienta i trafiłem bardzo dobrego faceta. Zadawałem sobie pytanie, ze dlaczego na abonamentową nie występuje problem a na wszystkie kartami z doładowaniami występują problemy. Facet tłumaczył mnie, ze mają po prostu dwie systemie. Jedno system dla wszystkie posiadający abonentów a osobno system jest dla wszystkie posiadający karty z doładowaniami. Na drugim systemie są zawalony i doszło niezadbania.
Wielokrotnie zgłaszałem i zgłaszałem i zgłaszałem i zgłaszałem. To był już piątek razy zgłoszeń.
Niestety ani razu nie poniosło żadnych afektów i ogóle nie potrafili znaleźć błąd w systemie ani nie rozwiązali problemu.
Później tez napisałem skargę dla pracowników udziału technicznego za brak rozwiązania problemu i umiejętności. Niestety, tez nie pomogło się.
Tym czasie całe sprawy polecał do uke.
Nie dawno kupiłem sobie nowy modem na 42 mb/s tez przerywał się połączenie się na wszystkie karty sim z doładowaniami.
Opracowałem sobie na nowo filmik dowodu
http://www.youtube.com/watch?v=PEC1VrVtxEw
Bardzo prosiłbym czy macie podobny problem sytuacje?
Posiadam dwie karty blueconnecta i tak taka. Razem czyli posiadam 3 karty sim. Wszystkie karty z doładowaniami występują problemy z przerywania połączeń w trakcie pobierania pliku. A na abonentową z taryfą rodzina 40 z pakietem 2 GB nie występuje żadnego problemu z przerywań połączeń. Bardzo dziwnie.
Najpierw łączę Internetem. Potem klikam którego chcę pobrać pliku z wazy około 3,8 GB i zaczyna się pobiera się. Jak dochodzi do 9,3 mb to momencie przerywa się połączenie, po prostu rozłącza się. Wykonam ponownie Łączę Internetem i pobieram jeszcze raz z samego pliku. Kolejne razem znów urywa się dokładnie samym 9,3 MB. Tak się dzieje każdym razem.
Na filmiku wszystko widać całe sytuacje. http://www.youtube.com/watch?v=kTyGO_QE ... re=mh_lolz
Zauważyłem się nie raz, ze jak leci małą prędkością około 300 kb/s to jakość nie urywa się po 9,3 mb A jak uzyskuję dużą prędkością pobierania to fatalnie urywa się.
Wszytko dzieje się dlatego, ze system po prostu nie przerabia się szybkości obliczenie limitów.
Jak pozostawiłem na jedną godziną bez ruchu to pięknie trzymać połączenie i wtedy bez przerywania. To czyli staja bazowa pracuje prawidłowo.
A jak ruszę i zacznę pobierać plik to zaraz rozłącza się.
Jakieś czas temu zadzwoniłem do biuro obsługi klienta i trafiłem bardzo dobrego faceta. Zadawałem sobie pytanie, ze dlaczego na abonamentową nie występuje problem a na wszystkie kartami z doładowaniami występują problemy. Facet tłumaczył mnie, ze mają po prostu dwie systemie. Jedno system dla wszystkie posiadający abonentów a osobno system jest dla wszystkie posiadający karty z doładowaniami. Na drugim systemie są zawalony i doszło niezadbania.
Wielokrotnie zgłaszałem i zgłaszałem i zgłaszałem i zgłaszałem. To był już piątek razy zgłoszeń.
Niestety ani razu nie poniosło żadnych afektów i ogóle nie potrafili znaleźć błąd w systemie ani nie rozwiązali problemu.
Później tez napisałem skargę dla pracowników udziału technicznego za brak rozwiązania problemu i umiejętności. Niestety, tez nie pomogło się.
Tym czasie całe sprawy polecał do uke.
Nie dawno kupiłem sobie nowy modem na 42 mb/s tez przerywał się połączenie się na wszystkie karty sim z doładowaniami.
Opracowałem sobie na nowo filmik dowodu
http://www.youtube.com/watch?v=PEC1VrVtxEw
Bardzo prosiłbym czy macie podobny problem sytuacje?