Strona 1 z 1
[Play] historia połączeń(biling) w Play24
Post:04 lis 2012, 20:51
autor: andy28
chciałem sobie porównać ilość wykonywanych połączeń z numery Play
Po zalogowaniu do Play24 nie widzę jednak połączeń ze stycznia 2012 ani wcześniej. Czy możliwość sprawdzania bilingów jest "ograniczona" czasowo? tzn można sprawdzać tylko z jakiegoś tak okresu?
Post:04 lis 2012, 20:56
autor: Spioszek
Możesz sprawdzić spokojnie połączenia z stycznia 2012r, tylko musisz przedział dat wyznaczyć tak by
od do nie było więcej niż 35dni.
Przykład najlepiej sprawdzać miesiącami.
Od 01.01.2012 do 01.02.2012 i będziesz miał wynik

Post:04 lis 2012, 21:07
autor: andy28
tutaj zrzut ekranu jak chce biling ze stycznia tego roku
Podobnie ma się w przypadku innych miesięcy poprzedniego roku
Post:04 lis 2012, 21:19
autor: Spioszek
Z czym błąd systemowy? chodzi Ci o przedział 35dni?
To raczej tak zrobione by nie robić sobie zestawienia np roku i system by był mocno obciążony wszystko wyliczyć, przeliczyć i zrobić wykres.
Ja mam połączenia nawet z 2011, ale starszych nie moge znaleźć.
Ty nie masz wyników ponieważ tam w polu okres rozliczeniowy masz zaznaczone kropką ostanie 5 dni.
Musisz zaznaczyć kropką opcje OD DO
Post:04 lis 2012, 21:25
autor: andy28
ale nawet po zaznaczeniu od do nie mam połączeń jak na screenie.
napisac zgłoszenie do nich?
Post:04 lis 2012, 21:32
autor: Spioszek
Możesz, ja to z 2011 nie mam wielu miesięcy, ale ciężko mi powiedzieć czy miałem bo ten nr nie używałem pare miesięcy.
Natomiast od 1 stycznia 2012 mam połączenia.
Zgłoszenie możesz napisać.
Prawo każe im przechowywać bilingi jakiś czas, i te od 2012 powinny bez problemu być aktywne.
Post:04 lis 2012, 21:37
autor: andy28
A nie wiesz jaki okres czasu maja obowiązek przechowywać bilingi?
Post:04 lis 2012, 21:45
autor: Sig
Owszem, maja obowiązek przechowywać (nie chce mi się szukać, ale to było kilka lat), ale nie dla klienta, a dla smutnych panów, którzy moga po nie przyjść. Nie ma tu nic powiedziane jak daleko "wstecz" operator ma obowiązek udostepniać takie dane klientowi.Operatorzy podchodza do tego różnie.