[Plus] Niemozność zarządzania kontem
Post:20 paź 2012, 14:27
Nie jestem pewien czy to właściwy dział, ale problem jest taki.
zakupiłem kartę prepaid Plusa i chciałem się zalogować do Plus online. Wszedłem na ich stronę, podałem numer telefonu, cztery ostatnie cyfry PUK i w odpowiedzi uzyskuje komunikat:
"Wpisz swój numer nie poprzedzając go zerem, ani żadnym innym znakiem. Następnie wpisz swoje cztero, lub pięciocyfrowe hasło.
Pamiętaj, że kilkukrotne błędne wprowadzenie hasła może tymczasowo zablokować dostęp do Twojego konta. Aby poznać swoje hasło, zadzwoń pod 2601 z telefonu Plusa."
Numer wpisywałem tyle razy, ze nie może być mowy o pomyłce.
Myślałem,z ę to chwilowa awaria, ale tak jest cały czas - to u nich standard?
zakupiłem kartę prepaid Plusa i chciałem się zalogować do Plus online. Wszedłem na ich stronę, podałem numer telefonu, cztery ostatnie cyfry PUK i w odpowiedzi uzyskuje komunikat:
"Wpisz swój numer nie poprzedzając go zerem, ani żadnym innym znakiem. Następnie wpisz swoje cztero, lub pięciocyfrowe hasło.
Pamiętaj, że kilkukrotne błędne wprowadzenie hasła może tymczasowo zablokować dostęp do Twojego konta. Aby poznać swoje hasło, zadzwoń pod 2601 z telefonu Plusa."
Numer wpisywałem tyle razy, ze nie może być mowy o pomyłce.
Myślałem,z ę to chwilowa awaria, ale tak jest cały czas - to u nich standard?