Strona 1 z 2
[T-mobile] "Bezpieczne Urządzenie"
Post:09 paź 2012, 17:34
autor: BW06
"Bezpieczne Urządzenie" korzystał już ktoś z tej usługi? może ktoś opisać tą usługę z własnego doświadczenia? jak wygląda sprawa wymiany telefonu na nowy po np.kradzieży?
Czekam na wyczerpujące wypowiedzi.
Post:09 paź 2012, 21:12
autor: banderas
z bezpiecznego urządzenia można skorzystać raz podczas całej umowy
z tego co udało mi się zorientować można bez żadnych papierów wymienić aparat na nowy,
odnośnie ceny to chyba jest aktualny cennik jaki jest na dzień wymiany
Post:09 paź 2012, 21:53
autor: zygikuleczka
Opcja byłaby fajna jakby było za darmo.
Post:10 paź 2012, 01:26
autor: st.konsultant
zygikuleczka pisze:Opcja byłaby fajna jakby było za darmo.
A jaki interes miałby Operator w tym, żeby ubezpieczać telefon za darmo?
Post:10 paź 2012, 17:59
autor: thonka
st.konsultant, zapewne chodzilo o darmowa wymiane, a nie na podstawie cennika promocyjnego

Post:10 paź 2012, 21:33
autor: waldemarr3
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/ ... urzadzenie
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... dzenie.pdf
cena nowego aparatu brana jest z cennika promocyjnego ...
koszty
Taryfa Opłata miesięczna
Rodzinna 20..........................................................................................5 zł z VAT
Rodzina 40, Rodzina 60, Rodzina 80.....................................................10 zł z VAT
Rodzina 110, Rodzina 140, Rodzina 170, Rodzina 210, Rodzina 330.....15 zł z VAT
frii 80, frii 110, frii 140 ...........................................................................15 zł z VAT
Post:12 paź 2012, 08:05
autor: mastafoka
st.konsultant pisze:zygikuleczka pisze:Opcja byłaby fajna jakby było za darmo.
A jaki interes miałby Operator w tym, żeby ubezpieczać telefon za darmo?
W wydaniu T-Mobile jest to raczej opłata za możliwość jaką jest zakup drugiego aparatu po cenie promocyjnej w czasie trwania umowy. I jak słusznie napisałeś to jest właśnie interes operatora.
Ubezpieczenie to jest np. w Wielkiej Brytanii , gdzie jak zgubisz, lub zostanie Ci skradziony aparat to po wpłacie 25-50 funtów wkładu własnego (zależy to od firmy ubezpieczeniowej) otrzymujesz nowy telefon. W wypadku uszkodzenia wymiana jest kompletnie darmowa, kurier przywozi nowy telefon a stary zabiera do opa.
Post:12 paź 2012, 08:53
autor: BW06
a ktory to cennik promocyjny dokladnie?
bo tyle jest cennikow ze nie ogarniam hehe.
Dobrze mniej wiecej juz wiadomo o co chodzi z tym "bezpiecznym urzadzeniem"
ale czy ktos juz tak wymienial telefon?
byly jakies problemy z tym u operatora?
Opiszcie ta opcie z zycia wzieta a nie z suchych regulaminow.
bezpieczne urządzenie- tmobile problem
Post:04 mar 2014, 21:07
autor: aquater
Witam. Mam mały problem.... Otóż rok temu wziąłem w ofercie biznesowej tel iphone 5 16GB....
W promocji zapłaciłem całą złotówkę....
Dodatkowo, po przygodach z poprzednim tel wziąłem dodatkowo usługę "bezpieczny tel" ...
No i teraz mam problem.... Będę chciał wymienić tel na drugi....
Miła Pani powiedziała, że owszem mogę, ale nie mają w chcwili obecnej tych modeli czyli iphonów 5 ....
Zaproponowała mi kilka innych tel....
Z tym że np zamiast mojej 5 mogę w tej samej kwocie czyli za 1zł wziąć np 4S 8GB ....
Trochę to niedorzeczne...
5 zwykłych nie mają.... 5C 16 GB proponują za 579 zł....
Jak się mam zachować? To jest zgodne z regulaminem?
Nie chcę brać gorszego modelu za 1zł a tym bardziej płacić niecałe 600 za 5C
Post:06 mar 2014, 17:08
autor: thonka
aquater, co się stało z poprzednim telefonem?
Z danych TM jeżeli coś się stanie z poprzednim telefonem to mogą zaproponować Tobie tylko zakup nowego urządzenia w promocyjnej cenie odpowiadającej twojemu abonamentowi...
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 07_0001234
paragraf 2
A jak z ew. naprawą?
Post:07 mar 2014, 23:58
autor: aquater
puki co wysłany na gwarancji...akurat zostało kilka dni....
I tak zapewne będę chciał wymienić tel z usługi "bezpieczne urządzenie" ...
Tel rok temu w momencie podpisywana umowy kosztował mnie 1zł...
Cena niska ze względu na wyższy abonament...
Na chwilę obecną tych iphonów brak... Są tylko nowsze w cenach min 600 złotowych i wyższych....
Trochę to dziwne.... Bo powinni zapewnić tel o tych samych oznaczeniach np następcę 5 czyli min 5c czy podobny
Post:08 mar 2014, 00:35
autor: spirou
aquater pisze:
Trochę to dziwne.... Bo powinni zapewnić tel o tych samych oznaczeniach np następcę 5 czyli min 5c czy podobny
Zgodnie z regulaminem za telefon płacisz tyle ile było w cenniku z dnia podpisania umowy, ale jeżeli tego telefonu nie było to nie wiem na jakiej podstawie oni to liczą dla nowych modeli.
Proponuje naprawę ze zleceniem wymiany wszystkiego czyli trzeszczał głośnik, obudowa się porysowała itp... zapłacisz 10% wartosci faktury za naprawę a telefon jak nowy
Post:08 mar 2014, 00:36
autor: thonka
Powinni, nie powinni...
Papier jest papierem i przykro to pisać, ale tak jest z każdą usługą - trzeba czytać co się bierze.
A tu jest napisane wyraźnie, że wybierać możesz spośród modeli w promocyjnej cenie (czyli z cennika przy wyborze abonamentu z telefonem) odpowiadającemu twojemu abonamentowi.
Post:08 mar 2014, 00:40
autor: spirou
thonka pisze:odpowiadającemu twojemu abonamentowi.
z dnia podpisania umowy
Post:08 mar 2014, 01:55
autor: thonka
spirou, jest to wyraźnie napisane w regulaminie o ile nie zmieniły się oferty.
Jeżeli oferta się zmieniła to par. 2 pkt. 4 mówi, że można wybierać z aktualnej oferty zbliżonej do tego posiadanej.
Post:08 mar 2014, 10:37
autor: spirou
thonka pisze:spirou, jest to wyraźnie napisane w regulaminie o ile nie zmieniły się oferty.
Jeżeli oferta się zmieniła to par. 2 pkt. 4 mówi, że można wybierać z aktualnej oferty zbliżonej do tego posiadanej.
Regulamin jest tak nieścisły w wielu miejscach i powoduje tyle reklamacji, że to głowa mała - u nas w firmowym cennik mają z dnia podpisania umowy (chyba że ceny modeli których nie było mają z aktyalnych)
Post:24 cze 2014, 00:11
autor: piogol0002
Sory, że odkurzam temat, ale nie chcę robić nowego. Czy można tą opcję wyłączyć? Zmigrowałem tydzień temu i to wziąłem. Konsultant powiedział "może Pan rzucić telefon o ścianę, a i tak dostanie nowy". Teraz czytam, że nie jest to takie kolorowe...
Post:24 cze 2014, 13:30
autor: paker
Z tego co wiem to można. Ale mnie to wkurza, gdy operatorzy automatycznie włączają jakieś niepotrzebne usługi. Przecież to zwykłe złodziejstwo jest.
Post:24 cze 2014, 23:17
autor: st.konsultant
piogol0002 pisze:Sory, że odkurzam temat, ale nie chcę robić nowego. Czy można tą opcję wyłączyć? Zmigrowałem tydzień temu i to wziąłem. Konsultant powiedział "może Pan rzucić telefon o ścianę, a i tak dostanie nowy". Teraz czytam, że nie jest to takie kolorowe...
Usługi "Bezpieczny telefon" nie da się wyłączyć w trakcie umowy. Będziesz miał ją aktywną albo do zakończenia umowy albo do zawarcia kolejnego aneksu.
Post:25 cze 2014, 00:22
autor: piogol0002
A zgłoszenie reklamacji mogę złożyć przez internet?