Strona 1 z 1

[PLAY] Korzystanie z usług - problem

Post:02 paź 2012, 19:14
autor: mikus
Witam. 2 tygodnie temu przeniosłem się na taryfę "Play Lubię to". Konto doładowałem dzisiaj i gdy wpisuje jakikolwiek kod w telefonie wyskakuje komunikat : "W tym momencie nie możesz skorzystać z usługi.Spróbuj ponownie gdy Twoje konto będzie aktywne" , również taki komunikat wyskakuje ,gdy włączam usługę na stronie play-a. Jeśli ktoś wie jak temu zapobiec ,proszę o pomoc.

PS. Chciałem zmienić na stronie na inną taryfę,to też wyskakuje błąd.

Pozdrawiam mikus.

Post:02 paź 2012, 19:17
autor: Edmund
mikus, jaką masz ważność konta na wychodzące? Bo takie komunikaty pojawiają się gdy masz nieaktywne konto (na wychodzące), choć to dziwne skoro doładowałeś. Powiedz mi jeszcze za ile zł się doładowałeś?

Post:02 paź 2012, 19:19
autor: mikus
Konto doładowałem jakąś godzinę temu,za kwotę 30 złotych.

Najgorsze jest to ,że nawet taryfy nie mogę zmienić ,poprostu nic :cry:

Post:02 paź 2012, 20:01
autor: politykier
a jakim sposobem doładowałeś? przypadkiem nie przez internet ze strony Playa? może doładowanie jeszcze nie doszło do skutku? system płatności niestety chodzi dość wolno, sam miałem przypadek w którym konto uaktywniło się dopiero godzinę po doładowaniu.

Post:02 paź 2012, 21:37
autor: mikus
przez internet,ale ze strony banku. No rozumiem opóźnienia itd,ale fakt faktem,nawet żeby nie można było zmienić taryfy,to coś musi być nie tak. Już wysłałem sprawę do obsługi klienta,ciekawe co odpowiedzą.

Post:02 paź 2012, 21:48
autor: KC-KARLOS
mikus, politykier, po zablokowaniu wychodzących, usługi są zawieszane. Doładowanie konta, spowoduje odblokowanie usług w ciągu max 24 godzin od zaksięgowania zasilenia.
Dobra rada: CZEKANIE.

Post:04 paź 2012, 16:15
autor: maniek89
Może jeszcze w systemie bilingowym nie zmienilo ci taryfy? Po zmianie taryfy do max 24h jest czas by wszystko sie "ustabilizowalo"

Post:04 paź 2012, 16:26
autor: play4you1
Czy już jest wszystko ok ?