Strona 1 z 1

[Orange] Deezer w Orange - transmisja danych

Post:06 wrz 2012, 23:05
autor: arizona88
Ktoś z Was korzysta może z Deezera w Orange? Jeśli tak to mógłby napisać czy cała transmisja danych w ramach aplikacji prawidłowo rozlicza się mu jako bezpłatna czy też podobnie jak u mnie streaming muzyki i pobierane albumy nie są zaliczane jako bezpłatna transmisja danych?

Post:07 wrz 2012, 09:24
autor: sosen
a sprawdzałeś na orange on-line? czy jest pobierana opłata? masz zrzut ekranu z orange on-line? na czym z tego korzystasz? Telefon strona www?

Post:07 wrz 2012, 13:13
autor: arizona88
Tak, w oparciu o Orange On-line opieram swoje wnioski. Przykładowy zrzut ekranu umieściłem pod adresem https://docs.google.com/open?id=0B5uh2S ... GY1WXNvZGs Jest tam sesja z 5/09 o 16:16, w której zaraz po jej nawiązaniu pobrałem mały album o wielkości 4MB, po czym zamknąłem sesję transmisji danych. A korzystam z aplikacji na Androida.

Post:07 wrz 2012, 13:20
autor: kamil1221
No ale masz na rozliczeniu że koszt to 0,00zł ? więc w czym problem ? Masz jakiś pakiet internetowy na koncie ?

Post:07 wrz 2012, 13:25
autor: arizona88
Tak i ta transmisja obciąża mój pakiet danych.

Post:07 wrz 2012, 15:47
autor: kamil1221
Zgodnie z regulaminem usługi:
Kod: Zaznacz cały
16. Aplikację Deezer można pobrać z platform dystrybucji aplikacji mobilnych m. in.: AppStore w produktach firmy Apple, Google Play (d. Android Market), w produktach z systemem operacyjnym Android, RimApp Word w urządzeniach BlackBerry, Market Place w urządzeniach z systemem Windows Phone; świadczonych przed podmioty trzecie.
17. W przypadku połączenia z platformami dystrybucji, o których mowa w pkt. 16, z telefonu komórkowego w sieci PTK Centertel, od Abonenta pobierana jest opłata za transfer danych zgodnie z obowiązującym Abonenta cennikiem usług telekomunikacyjnych.
Jak dla mnie wszystko jest ok... transmisja nie jest bezpłatna.

Post:07 wrz 2012, 15:51
autor: arizona88
Punkt 17 odnosi się do samego pobrania aplikacji Deezer np. z Google Play. I to nie jest bezpłatne. Natomiast punkt 2 b) tego regulaminu odnosi się do bezpłatnego transferu w ramach aplikacji i ze stroną www.deezer.com

Post:07 wrz 2012, 16:02
autor: kamil1221
No to zostaje Tobie kontakt z działem technicznym pod *100. Nic innego nie poradzisz.

Post:07 wrz 2012, 16:11
autor: arizona88
Dział techniczny rzekomo szczegółowo analizował wszystko 3 razy, po czym stwierdzał że wszystko jest w porządku. Czarno na białym widać że transmisja jest źle rozliczana, ale oczywiście nikt nie widzi jakiegokolwiek problemu, a obsługa zamiast bezpośrednio ustosunkować się do wszystkich przedstawianych przeze mnie argumentów wysuwa mocno naciągane tezy opierające się na założeniu, że klient jest laikiem i nie ma pojęcia o istocie działania transmisji danych w smartphone'ach. Stąd moje pytanie czy ktoś również korzysta z tej usługi i czy prawidłowo rozlicza się mu transmisja danych.

Post:29 wrz 2012, 01:29
autor: RemDan
Jestem użytkownikiem Deezer Premium+ w Orange od miesiąca. Nie dość, że "pożarło" mi cały pakiet internetowy, to zanim zostałem o tym poinformowany zdążyłem nastukać danych jeszcze na prawie stówkę (tyle mnie kosztowało przesłuchanie dwóch utworów). Po pierwszym kontakcie z BOK odpowiedzieli, że nie widzą żadnych nieprawidłowości w działaniu aplikacji. Dokupiłem drugi pakiet internetowy, ale i ten stopniał szybciutko. Obecnie już drugi tydzień oczekuję na odpowiedź po powtórnej interwencji w BOK, a Deezer jak zużywał pakiet danych, tak po ponownej aktywacji na kolejny miesiąc robi to dalej.

Post:29 wrz 2012, 11:07
autor: Vieslav
U mnie już trzeci miesiąc są nieprawidłowości w rozliczaniu internetu, także mają pewnie coś z systemem. Reklamuj, niech przeliczą ponownie.
Może coś cię naprowadzi z tego, co napiszę - swego czasu pytałem, czy nieoficjalna aplikacja na Symbiana również będzie rozliczana w ramach usługi czy jako dane z pakietu, gdyż nie ma o takowej słowa w regulaminie. W odpowiedzi usłyszałem, że nieistotne, przez co się łącze, jeśli połączenie jest ustanawiane z serwerami deezer to opłata nie jest pobierana. Także zwróć uwagę jak widnieją takie transmisje na rachunku szczegółowym.

Post:29 wrz 2012, 14:16
autor: arizona88
Niestety w moim przypadku wyjaśnianie tego z Orange to jak walenie głową w mur. Teraz już 4 tydzień wykonują na moim koncie "indywidualną analizę".


@RemDan Tak z ciekawości, Deezer automatycznie odnowił Twoją subskrypcję i to na miesiąc? Bo u mnie aktuwuje się na 15 dni i co 15 dni muszę przechodzić "pierwsze logowanie dla klientów Orange".

Post:30 wrz 2012, 08:47
autor: RemDan
Ja również przechodzę pierwsze logowanie, ale robię to co miesiąc.