[Play] Relkamacja sprzętu - brak oddanych akcesoriów
Post:29 sie 2012, 09:39
Wpis dotyczy kontaktów z PLAY (http://www.play.pl/) i serwisem HTC (http://www.htc.com/pl/)
4.07.2012 podpisałam umowę z PLAY i w jej ramach kupiłam telefon komórkowy (HTC One V).
16.07.2012 telefon wyłączył się i nie chciał włączyć ponownie.
Zareklamowałam go więc (17.07.2012), zostawiając telefon i ładowarkę w salonie (Łódź, Piotrkowska 172), który miał przesłać go do serwisu.
14 dnia roboczego od złożenia reklamacji otrzymałam sms, w którym informowano mnie, że serwis czeka na części.
21.08.2012 odbyłam ostrą rozmowę z Salonem w sprawie telefonu, podczas której dowiedziałam się, że mam spokojnie czekać.
22.08.2012 (dzień po rozmowie) otrzymałam wiadomość, że mogę zgłosić się po telefon.
Okazało się, że przyjechał bez ładowarki (którą zostawiłam w salonie w momencie reklamacji towaru).
Pani poinformowała mnie, że wyjaśni sprawę z serwisem.
23.08.2012 (kolejnego dnia) zadzwoniłam do Salonu.
Powiedziano mi, że ładowarka wprawdzie nie zdąży przyjechać na piątek (24.08), ale będzie w poniedziałek (27.08).
27.08.2012 dzwoniłam około godz. 17 z zapytaniem czy mogę odebrać telefon i ładowarkę. Pracownica salonu PLAY powiedziała, że oddzwoni.
Do tej pory milczy.
Jest 29.08.2012, a ja nadal nie mam telefonu.
Pani na infolinii (29.08.2012) powiedziała (w rozmowie telefonicznej), żebym kontaktowała się z serwisem HTC, bo Salon nie ponosi żadnej odpowiedzialności za to, co się dzieje z moim telefonem/ładowarką...
CO JA MAM ROBIĆ?!
4.07.2012 podpisałam umowę z PLAY i w jej ramach kupiłam telefon komórkowy (HTC One V).
16.07.2012 telefon wyłączył się i nie chciał włączyć ponownie.
Zareklamowałam go więc (17.07.2012), zostawiając telefon i ładowarkę w salonie (Łódź, Piotrkowska 172), który miał przesłać go do serwisu.
14 dnia roboczego od złożenia reklamacji otrzymałam sms, w którym informowano mnie, że serwis czeka na części.
21.08.2012 odbyłam ostrą rozmowę z Salonem w sprawie telefonu, podczas której dowiedziałam się, że mam spokojnie czekać.
22.08.2012 (dzień po rozmowie) otrzymałam wiadomość, że mogę zgłosić się po telefon.
Okazało się, że przyjechał bez ładowarki (którą zostawiłam w salonie w momencie reklamacji towaru).
Pani poinformowała mnie, że wyjaśni sprawę z serwisem.
23.08.2012 (kolejnego dnia) zadzwoniłam do Salonu.
Powiedziano mi, że ładowarka wprawdzie nie zdąży przyjechać na piątek (24.08), ale będzie w poniedziałek (27.08).
27.08.2012 dzwoniłam około godz. 17 z zapytaniem czy mogę odebrać telefon i ładowarkę. Pracownica salonu PLAY powiedziała, że oddzwoni.
Do tej pory milczy.
Jest 29.08.2012, a ja nadal nie mam telefonu.
Pani na infolinii (29.08.2012) powiedziała (w rozmowie telefonicznej), żebym kontaktowała się z serwisem HTC, bo Salon nie ponosi żadnej odpowiedzialności za to, co się dzieje z moim telefonem/ładowarką...
CO JA MAM ROBIĆ?!