Pierwsza społecznościowa aplikacja doradcza
Post:24 sie 2012, 16:58
Witamy.
Wiemy, że na telekomunikacji znacie się jak mało kto, dlatego zapraszamy Was do
serwisu "Daj mi radę" - pierwszej w Polsce
społecznościowej aplikacji doradczej, w której możecie wykorzystać
swoją wiedzę, pomagając innym w wyborze najlepszej oferty
telekomunikacyjnej. Możecie także uzyskać poradę od innych internautów
w interesującym Was temacie.
"Daj mi radę" jest bezstronnym źródłem informacji. Na pytania
internautów odpowiadają inni internauci. Wszystkie odpowiedzi są
punktowane przez osoby zadające pytania. Najbardziej pomocne osoby,
eksperci, nagradzani są automatycznie - kodami na minuty, SMS, MB.
Zapraszamy Was do sprawdzenia aplikacji. Wspólnie z Wami chcemy
zbudować prawdziwą społeczność ekspertów telekomunikacyjnych.
Ciekawi nas również Wasze zdanie na temat serwisu "Daj mi radę". Co
Wam się w nim podoba, a co chcielibyście zmienić?
https://www.facebook.com/orangepolska/a ... 7796364190
Jesteśmy do Waszej dyspozycji tutaj oraz na Facebooku. Jeśli macie pytania,
piszcie.
Pozdrawiamy,
zespół Orange
Wiemy, że na telekomunikacji znacie się jak mało kto, dlatego zapraszamy Was do
serwisu "Daj mi radę" - pierwszej w Polsce
społecznościowej aplikacji doradczej, w której możecie wykorzystać
swoją wiedzę, pomagając innym w wyborze najlepszej oferty
telekomunikacyjnej. Możecie także uzyskać poradę od innych internautów
w interesującym Was temacie.
"Daj mi radę" jest bezstronnym źródłem informacji. Na pytania
internautów odpowiadają inni internauci. Wszystkie odpowiedzi są
punktowane przez osoby zadające pytania. Najbardziej pomocne osoby,
eksperci, nagradzani są automatycznie - kodami na minuty, SMS, MB.
Zapraszamy Was do sprawdzenia aplikacji. Wspólnie z Wami chcemy
zbudować prawdziwą społeczność ekspertów telekomunikacyjnych.
Ciekawi nas również Wasze zdanie na temat serwisu "Daj mi radę". Co
Wam się w nim podoba, a co chcielibyście zmienić?
https://www.facebook.com/orangepolska/a ... 7796364190
Jesteśmy do Waszej dyspozycji tutaj oraz na Facebooku. Jeśli macie pytania,
piszcie.
Pozdrawiamy,
zespół Orange