Strona 1 z 2

[t-mobile] problem z przeniesieniem numeru, dosyc poważny

Post:06 lip 2012, 00:38
autor: jozkos
Witam forumowiczów,

w piątek, tj 29.06.2012 udałem się do salonu T-Mobile, z prośbą o przeniesienie numeru z Play Fresh do MTV Mobile, oczywiście konsultant nie widział problemu, wystąpił z wnioskiem o migrację do P4 i powiedział żebym przyszedł w poniedziałek tj, 02.07.2012 po kartę sim "bo może play sie nie zgodzi, wiec teraz panu startera nie dam". Trochę mnie to zdziwiło, ale skoro takie mają procedury to spoko.

po 10 min dostałem sms z Play, że migracja nastąpi 02.07.2012.
owego 2 lipca, udałem się do tego samego salonu T-mobile po kartę sim. Tym razem konsultantka - która była zdzwiona postawą kolegi i chyba zrobiła ponowny wniosek o migracje i wydała kartę sim.

około godziny 22:00 numer był w T-mobile, od razu doładowałem konto kwotą 50 zł, aby mieć darmowe sms
niestety okazało się, że numer został przeniesiony, ale do taryfy TAK TAK,

po raz kolejny (trzeci?) udałem sie do tego samego salonu T-mobile, gdzie po przedstawieniu całej sytuacji
wszyscy byli mega zdziwieni, jak to sie moglo stac??

po kilku telefonach konsultanta do jakiegoś "miszcza", zostałem poinformowany, że zostanie w tej sprawie wysłana mailem reklamacja i lada chwila numer będzie w MTV...

Lada chwila, numer został ....
... wyłączony

od ponad 48h, numer którego używałem dobre 10 lat nie istnieje (komunikat przy dzwonieniu: nie ma takiego numeru).

moja wymiana maili z BOK T-mobile (czytac nalezy od dolu):
Witam,

zgodnie z poprzednią odpowiedzią podkreślam, iż sprawa jest w trakcie rozwiązywania. Serdecznie przepraszam i proszę o cierpliwość.

Z pozdrowieniami



Szanowna Pani,

Od kilku godzin numer jest zupełnie wyłączony, jest to dla mnie niepojęte że można w taki sposób postępować z klientem.


W dniu 2012-07-04 09:18, [email protected] pisze:
> Witam
>
> Wyjaśniam, iż jest zarejestrowane zgłoszenie wysłane z Autoryzowanego Puntu Sprzedaży dotyczące opisanej sytuacji. Tym samym w najbliższych dniach Pana sprawa zostanie rozpatrzona.
> Bardzo przepraszam za zaistniałe niedogodności oraz proszę o cierpliwość.
>
> Z poważaniem
>

>
> Witam,
>
> Dnia 02.07.2012r wystąpiłem z prośbą o migrację numeru tel xxxxxxxx z play fresh do mtv mobile.
>
> migracja udala sie tylko czesciowo, numer zostal przeniesiony do t-mobile lecz do uslugi tatktak, co mi zupelnie nie odpowiada.
>
> Konsultant z punktu w ktorym zalatwialem migracje, mial wyslac miala z reklamacja, lecz do chwili obecnej nie widac rezultatu.
>
> Jak dlugo jeszcze potrwa taki stan rzeczy?
jutro pojadę tam czwarty raz i chyba przy okazji zahaczę o play z pytaniem czy mogę jeszcze swój numer odzyskać (w sensie wrócić do nich).

co radzicie drodzy forumowicze w takiej sytuacji?

---
nie podajemy publicznie czyichs danych osobowych - tho

Post:06 lip 2012, 07:53
autor: Kryniczanin
UKE i domaganie się od T dużego zadość uczynienia. Np. doładowanie konta kwotą 200 pln opisanie wszelkich strat związanych z brakiem Twojego nr i pokazanie UKE wszelkiej korespondencji.

Post:06 lip 2012, 08:04
autor: Ruben
jozkos, numeru nie stracisz ale sytuacja bardzo nieprzyjemna. Nie wiem, gdzie tkwi problem ale T-Mobile ma problem z przenoszeniem numerów do MTV Mobile. Numer zawsze ląduje w TakTaku i trzeba składać reklamacje i dopiero wówczas udaje się przenieść do MTV.
Podobnie jest problem z bonusem za przeniesienie, też są problemy i też trzeba reklamować. Przy przenoszeniu numeru korzystniej jest zasilać za 25pln (tutaj informacje )
UKE powiadomić można a nawet trzeba. Podejście będzie inne i rekompensata w tym przypadku być musi.

Post:06 lip 2012, 08:29
autor: NokiaUser
Już kiedyś ktoś miał podobny problem, jednak nie pamiętam czy chciał przenieść do TakTaka a wylądował w MTV Mobile, czy na odwrót. Dlaczego ma zgłaszać do UKE? Chyba do UOKiK, tak mi się wydaje.

Post:06 lip 2012, 09:21
autor: Maniek99
UKE lepsze i szybsze.
A jak będzie więcej zgłoszeń, to przyjrzą się sprawie.

Choć minęło dopiero 4dni, więc pewnie zanim T się ustosunkuje, to numer już będzie na swoim miejscu. Ale skoro problem się powtarza, to warto zgłaszać.

Post:06 lip 2012, 12:57
autor: jozkos
Ruben pisze:jozkos, numeru nie stracisz ale sytuacja bardzo nieprzyjemna.
UKE powiadomić można a nawet trzeba. Podejście będzie inne i rekompensata w tym przypadku być musi.
Byłem dzisiaj po raz wtóry w salonie T-mobile,
konsultant udawał że mnie nie rozumie albo nie chciał zrozumieć, ale skończyło się tak że wysłał kolejną reklamacje,

męczy mnie ta sytuacja okropnie, bo od 3 dni nie ma dostępu np. do banku, czyli nie mogę np spłacić rat etc...


w trakcie pisania tego posta, dostałem maila:
Witam


Podany numer jest zdeaktywowany ponieważ jest w trakcie migracji do MTV i w chwili obecnej IT pracuje nad aktywacja tego numeru w MTV. Ponieważ konsultant blednie przeniósł numer do zwykłego TT.

Z pozdrowieniami
xxxxx xxxxxxxxx
Mł.Konsultant ds.Przenoszenia Usług
będziemy zgadywać ile może trwać przeniesienie TT do MTV ?
obecnie już ponad 72h, kto da więcej ?



---
nie podajemy publicznie czyichs danych osobowych - admin

Post:06 lip 2012, 13:11
autor: piotr10
Miałem ten sam problem, u mnie to trwało ponad 72 h, ale jak napisałem do UKE, i do T-mobile, o tym fakcie, że poinformowałem UKE, to w ciągu kilku godzin naprawili. Potem w mailu przepraszali, i dzwonili na ten nr czy wszystko działa. W ramach rekompensty dostałem 10zł. Tylko ja nie doładowywałem najpierw tego nr.
Spróbuj napisać, nic nie stracisz. Reakcja T-mobile była błyskawiczna, po skardze do UKE.

Post:06 lip 2012, 13:16
autor: Marens
jozkos pisze:będziemy zgadywać ile może trwać przeniesienie TT do MTV ?
obecnie już ponad 72h, kto da więcej ?
7 dni przeniesienie z Playa do TakTaka :-D (tzn numer był 7dni offline)
Sprawa była zgłoszona w UKE, ale odbili piłeczkę, że jak przenoszę numer z pełnomocnictwem to zastrzegają sobie 7 dniowy offline numeru. Jakieś 2-3lata temu przerabiałem tą kuriozalną sytuacje.

Post:06 lip 2012, 13:37
autor: jozkos
piotr10 pisze:Miałem ten sam problem, u mnie to trwało ponad 72 h, ale jak napisałem do UKE, i do T-mobile, o tym fakcie, że poinformowałem UKE
namówiliście mnie :)

skarga do UKE, pod tym adresem ??

Post:06 lip 2012, 13:41
autor: Maniek99
Tak.

Post:06 lip 2012, 13:50
autor: Wulo
Witam. Ja opisywałem jakoś przeszło miesiąc temu taki sam problem na forum. Przenosiłem nr z play do mtv mobile. Cały proces przeszedł bardzo szybko, jakieś 18h i nr był przeniesiony, ale przenieśli go do tak taka w t-mobile. Musiałem jechać tam ponownie, złożyć reklamacje, po wizycie w salonie po 5h numer był już w mtv. Ale potem zaczęło się jeszcze gorzej. Nie przyznali mi bonusu po doładowaniu, upominałem się o niego prawie miesiąc, gdzie przyznali go mi dopiero gdy postraszyłem, że przeniosę nr do innej sieci, następnie od samego początku bycia w tej sieci nie działał Internet (konfiguracje itp wszystko poprawne). Tak więc nie polecam nikomu tej sieci. A w ramach ciekawostki byłem wczoraj w salonie play i przeniosłem z powrotem do nich numer, wyznaczyli datę na 7 lipca, więc koniec koszmaru z mtv.

Post:06 lip 2012, 13:52
autor: jozkos
Wulo pisze:Witam. . A w ramach ciekawostki byłem wczoraj w salonie play i przeniosłem z powrotem do nich numer, wyznaczyli datę na 7 lipca, więc koniec koszmaru z mtv.
zrobię to samo, tylko mój numer musi być aktywny..... gdziekolwiek :)


sprawa do UKE zgłoszona :)

Post:06 lip 2012, 15:51
autor: thonka
UKE i domaganie się od T dużego zadość uczynienia. Np. doładowanie konta kwotą 200 pln opisanie wszelkich strat związanych z brakiem Twojego nr i pokazanie UKE wszelkiej korespondencji.
nie fantazjuj... 200zl to nawet abonamentowcom nie daja za brak numeru...
NokiaUser pisze: Chyba do UOKiK, tak mi się wydaje.
UOKiK nie wystepuje z interwencja w przypadku jednostkowych problemow.

Post:07 lip 2012, 00:17
autor: Edmund
agaak, wynikało to z jednej rzeczy - Mobilking był MVNO na infrastrukturze PTC. Dlatego też musieli przysłać Tobie kartę SIM która była przypisana do HLR który obsługiwał poza TT, Heyah itp. także Mobilkinga.

Post:07 lip 2012, 07:50
autor: Kryniczanin
thonka pisze:nie fantazjuj... 200zl to nawet abonamentowcom nie daja za brak numeru...
Może Tobie nie dadzą bo nie potrafisz napisać dobrego pisma :D Mi się udało 200pln uzyskać w 2006 uzyskać w Polkomtelu Sami Swoi podczas słynnego padu platformy zdeaktywowali mi numer na którym na koncie było około 300pln ważność wychodzących 7 miesięcy . 2 tygodnie reklamacji, nerwów, zgłoszeń i latania do salonu. Deaktywacja nastąpiła jakoś wieczorem w sobotę gdy BOK już nie był czynny. Na drugi dzień w niedzielę zadzwoniłem nic nie załatwiłem w poniedziałek salon reklamacja i tak minęły dwa tygodnie z jakimś hakiem. Potem kolejne reklamacje bo platforma liczyła połączenia jak chciała.

Ale i tak pożegnałem się z Polkomtelem w maju 2007. Właśnie za to zachowanie i wciskanie kitu że wszystko ok jest z platformą.

Re: [t-mobile] problem z przeniesieniem numeru, dosyc poważn

Post:07 lip 2012, 11:24
autor: jozkos
my tu gadugadu, a ja bez telefonu jestem czwarty dzien :|

Post:07 lip 2012, 15:39
autor: thonka
Kryniczanin, bo miales tam jakas kase. jakbys tam mial zero to i zero bys dostal. i prosze bez takich wycieczek osobistych.

Post:07 lip 2012, 22:11
autor: vh
Są dwie opcje:
1. T-Mobile celowo przenosi numery do Tak Taka.
2. W T-Mobile pracują partacze.
Jest też trzecia opcja, czyli 1 + 2.

Post:08 lip 2012, 00:33
autor: jozkos
vh pisze:Są dwie opcje:.
mnie bardziej interesuje, czemu to tyle trwa?
przecież to jest przeniesienie numeru wewnątrz sieci.

nie mieści mi się to w głowie, no ale ..

takie rzeczy tylko w erze

Post:08 lip 2012, 12:02
autor: Wulo
Aby bez problemu korzystać z sieci MTV Mobile, to najlepiej kupić od nich starter z nowym numerem. Przenoszenie numeru to są same kłopoty, na szczęście mój numer jest już od 7 lipca z powrotem w play, więc koniec koszmaru. Sieć mtv ma interesującą ofertę, ale sam operator nie daje rady tego udźwignąć.