Strona 1 z 1

[PLAY] Wymiana telefonu w Play.

Post:02 lip 2012, 12:53
autor: marsic
Witam wszystkich!

Posiadam w Play umowę na abonament, do której wziąłem telefon Lg P500.
Jakieś 3 miesiące temu telefon zaczął się psuć (wieszać, samoczynnie wyłączać). Trafił pierwszy raz do naprawy gwarancyjnej - wgrali oprogramowanie. Po dwóch tygodniach to samo, znowu serwis i...znowu nowe oprogramowanie. Tym razem już po dwóch dniach nastąpiło to samo. Tym razem Pan w salonie Play, poradził/poinstruował mnie co do dalszych poczynań, czego rezultatem było wysłanie telefonu do serwisu do ekspertyzy. Mają stwierdzić czy faktycznie coś nie tak jest z telefonem, a jeżeli tak, to Play powinien mi wymienić telefon na nowy w ramach "niezgodności z umową".

Powiedzmy, że serwis nie wymyśli coś w stylu, że telefon był zalany (bo nigdy nie był) i optymistyczny wariant dojdzie do skutku - Play wymieni telefon na nowy.
Tylko teraz problem, bo w ofercie Playa nie ma już LG P500. Na stronie jest napisane, że telefon nie będzie już dostępny w ofertach Play. Coś gdzieś zasłyszałem, że w takich wypadkach muszą mi wymienić na dokładnie ten sam model, a jeśli takiej możliwości nie ma, to telefon o niegorszych parametrach.

Czy ktoś z Was był w takiej sytuacji? Jakie telefony proponowali? Mam być jakoś szczególnie przygotowany (czytać i uczyć się na pamięć specyfikacji) żeby przypadkim nie zgodzić się na jakąś padakę ? ;)

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
Pozdrawiam!


PS. Cała sytuacja nie byłaby skomplikowaną jeżeli mieli by gdzieś na magazynie nowe, choć zakurzone LG P500 ;)

Post:02 lip 2012, 13:42
autor: Forest150
Dostaniesz ten sam model z magazynu LG. Jeżeli jednak nie to wymienią na inny model o tej samej wartości.

Post:02 lip 2012, 14:03
autor: marsic
Z tego co się dowiedziałem, to moje, nazwijmy to, roszczenie, co do "niezgodności z umową" kierowane jest do Playa, a nie do producenta telefonu (LG). Jeżeli oni nie mają go i nie będą mieć w ofercie, to raczej nie mają w swoim magazynie. Nie wiem czy w takich przypadkach specjalnie "sprowadzają" jeden egzemplarz od LG.

A jeżeli chodzi o wartość telefonu, to mam problem z ustaleniem jaka ta wartość jest. Cena jaką zapłaciłem z telefon podpisując umowę? Czyli 79 zł, bo tyle zapłaciłem za telefon. Mam sprawdzić, które są w cenie około 79 zł w "moim" abonamencie jakie Play ma obecnie w ofercie? Czy wartość rynkowa telefonu? Ówczesna czy obecna?

Przejrzałem ofertę Play z telefonami z Androidem i powiem szczerze, że nie ma mam pojęcia, który to mógłby być.

Najlepszym rozwiązaniem byłoby, jakby udało się naprawić mój telefon, albo ewentualnie taki sam lecz nowy, bo bardzo rozsądnie go wybierałem. Teraz nie wiem na co mam być gotowy.

Post:02 lip 2012, 17:37
autor: Kryniczanin
marsic, Nie napalaj się tak na nowy telefon. Mi po 4 naprawach i gdzie według nich wszystko ok wymienili płytę główną po tym jak zażądałem produktu wolnego od wad.

Post:02 lip 2012, 19:16
autor: marsic
Ależ ja się absolutnie nie napalam na nowy telefon. Z resztą napisałem w poprzednim poście, że wcale mi na tym nie zależy. Zależy mi na moim telefonie, tylko żeby działał. A pytam o nowe telefony, bo nie wiem w ogóle jak wygląda procedura, w przypadku kiedy faktycznie dojdzie do wymiany, a nie będą mieli takiego samego...

Post:02 lip 2012, 22:14
autor: kitas5
Wymienią wówczas na identyczny cenowo. Nie promocyjna cena jest ważna tylko cena detaliczna modelu w cenniku, na dzień który podpisałeś umowę.

Post:03 lip 2012, 08:05
autor: marsic
O taką konkretną odpowiedź mi chodziło.
Ma ktoś może cennik telefonów bez promocji z sierpnia 2011? Na stronie Play są tylko aktualne.