Strona 1 z 1

[TakTak] Znikajaca kasa i subskrypcje ODZYSKANIE

Post:03 cze 2012, 18:58
autor: dobler
Witam. Przeczytałem parę postów na temat subskrypcji ,ale wszystkie dotyczyły tylko wyłączenia , to to sam wyjaśniłem ale straciłem ponad 200zl , i tera takie jest moje pytanie , czy jest możliwość odzyskania od T=Mobail tej kasy . Spytacie niby na jakiej podstawie , a wiec
.
Po pierwsze mam kartę Tak-Tak (czyli nie abonament) , i nie przychodzi mi żadna faktura w której by było widać czy jest czymś obciążone moje konto .A nie dostawałem smsów z kosztami subskrypcji .
.
Po drugie na stronie www (https://www.itaktak.pl/iboa/auth/auth.html) można co prawda sprawdzi jakie koszty zostały wydane na połączenia , Ale nie zobaczymy SUBSKRYPCJI ani w kosztach ,ani w możliwościach wyłączenia ich czyli usługi karty ( tylko połączenie z konsultantem *9602 +koszty połączenia jakieś 2,7zl ) ,a nawet w biurze obsługi klienta nie pomogą ( face to face ).
.
I teraz najważniejsze , Zgłaszając na policje powód bym podał:
1. złe rozporządzanie moimi pieniędzmi które milem na tej karcie ,
2. nie rzetelne informowanie mnie o kosztach obciążenia karty ,
3. zatajenie płatnych smsów , do których nie miałem dostępu jak i informacji o obciążeniu mnie nimi.
4. zablokowanie dostępu do usług obciążając moją kartę.
.
.
Pewnie nie jeden si zastanowi jak to możliwe abym nie zauważył znikającej kasy ,NO WIEC TROSZKĘ GADAŁEM I TO Z ZAGRANICA .
.
.
A i ma pytanie jeszcze do tych co maja ABONAMENT czyli fakturę co miesiąc , i to samo ich spotkało , CZY WY mieliście koszty subskrypcji na bilingu lub tez usługach : ?
.
proszę o wyrozumiałość i klikniecie konkretnych (a nie typu ĆWOK ) odpowiedzi DZIĘKI .

Post:04 cze 2012, 00:09
autor: st.konsultant
Jeżeli Tak Tak jest nie zarejestrowany to reklamacja w ogóle nie będzie rozpatrywana.

Post:04 cze 2012, 12:09
autor: Maniek99
Mi kiedyś w TTF zwrócili kasę od ręki, mimo iż była o tej prenumeracie wzmianka w umowie, jednak kwota była rzędu kilku zł.
Według mnie nie powinny być dopuszczalne promocje typu, włączamy ci usługę na próbę, a jak nie wydasz sprzeciwu to będziesz bulił.

Za takie akcję PTC ma u mnie wielkiego minusa.
W TT dopiero za trzecią reklamacją udało się na stałe wyłączyć takie samo aktywujące "promocje".