Strona 1 z 1
[Play] Problem z umową
Post:31 maja 2012, 08:12
autor: Nanga
Witam!
Wczoraj moja mama podpisała umowę w Play, dot. przejścia z karty w innej sieci na najniższy abonament w Play. Wieczorem przejrzałam umowę i dostrzegłam, że oferta nie obejmuje wcale najniższego abonamentu który oferowała konsultantka, tylko ten z wyższych widełek cenowych (który absolutnie mi nie odpowiada). Zadzwoniłam na infolinię i trochę nierozgarnięta pani powiedziała, że faktycznie, musiał wystąpić błąd w umowie, w takim razie trzeba wszystko odesłać. Odesłałam już dzisiaj, łącznie z kartą sim, tylko teraz mam problem, ponieważ już dziś w nocy nastąpiła automatyczna (niekompletna, bo ani razu nie wsadzałam nowej karty sim do telefonu) aktywacja tej karty. No i co za tym idzie, ani nie mogę dzwonić, ani odbierać żadnych informacji na mój telefon. Także w tym momencie ani nie mogę korzystać ze starej, ani z nowej. Chciałabym wiedzieć, czy da się ten proces aktywacji jakoś anulować na infolinii i przywrócić stan z wczoraj, czy też trzeba będzie czekać, aż umowa do nich dojdzie i ją anulują? Czy pozostało mi już tylko kupić sobie nowy zestaw startowy i nie łudzić się, że w najbliższym czasie wszystko wróci do normy :/ ?
Post:31 maja 2012, 08:44
autor: Forest150
Trzeba będzie poczekać niestety... I takie sprawy w razie pomyłki systemu lub konsultanta załatwia się w salonie w którym się brało ofertę i sprawa byłaby załatwiona w ciągu góra pół godziny a tak to będzie trzeba czekać z tydzień.
Post:31 maja 2012, 08:48
autor: bledos
Umowa była podpisana za pośrednictwem kuriera?
Post:31 maja 2012, 09:49
autor: Nanga
Dzięki za odpowiedź. Umowa podpisana była przez mamę przy kurierze, niestety, niedokładnie przeczytana. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy sms-y, które teraz do mnie nie docierają, dotrą do mnie, kiedy w końcu dojdę do ładu z tą umową?
Post:31 maja 2012, 10:13
autor: Forest150
Na szczęście masz 7 dni na zmianę bądz zerwanie umowy więc spokojnie sie z tym uporasz. A smsy powinny dojść chyba. W moim przypadku jak miałem zablokowany numer w Play przez 3 dni to nie doszły mi żadne wiadomości... Ale to był całkiem inny przypadek wiec raczej nie masz się o co martwić.
Post:31 maja 2012, 10:19
autor: bledos
Forest150 pisze:I takie sprawy w razie pomyłki systemu lub konsultanta załatwia się w salonie w którym się brało ofertę i sprawa byłaby załatwiona w ciągu góra pół godziny a tak to będzie trzeba czekać z tydzień.
W salonie też nie zawsze dałoby się to załatwić ot tak. A już z pewnością nie, jeśli umowa została podpisana przez eshop.
Forest150 pisze:Na szczęście masz 7 dni na zmianę bądz zerwanie umowy więc spokojnie sie z tym uporasz.
Nie 7, a 10. I nie tyle na zmianę, co odstąpienie od umowy.
Forest150 pisze:A smsy powinny dojść chyba. W moim przypadku jak miałem zablokowany numer w Play przez 3 dni to nie doszły mi żadne wiadomości...
Jeśli ustawisz ważność smsa na 2 godziny, to po 3 dniach raczej nie dojdzie...
W temacie: nie bardzo widzę teraz możliwość powrotu numeru, jeśli został przeniesiony. Możesz sprawdzić, czy numer został już aktywowany w Play (najlepiej przez infolinię), jeśli nie, próbuj u poprzedniego operatora zablokować oddanie numeru (zrezygnować z przeniesienia).
Post:31 maja 2012, 10:37
autor: Forest150
bledos pisze:Nie 7, a 10. I nie tyle na zmianę, co odstąpienie od umowy.
No ok ale odstępuje od umowy i podpisuje nową inną korzystniejszą to prawie jeden i ten sam cukierek tylko w innym opakowaniu.
Jeśli ustawisz ważność smsa na 2 godziny, to po 3 dniach raczej nie dojdzie...
Ale napisałem że całkiem inny przypadek miałem.
Post:31 maja 2012, 12:55
autor: Nanga
Zadzwoniłam na infolinię i faktycznie, nawet jak już umowa z Play będzie rozwiązana, to żeby wrócić do swojego numeru w poprzedniej sieci, będę musiała składać pisemne oświadczenie, choć nie wiem, czy przypadkiem nie będę musiała za to płacić :/ Mam tylko wielką nadzieję, że skoro oferta, która była na umowie, nie była tą zaproponowaną przez konsultantkę, to uda mi się rozwiązać tę umowę bez konsekwencji :/ Dzięki za pomoc.
Post:31 maja 2012, 12:58
autor: bledos
Jeśli zmieściłaś się w terminie 10 dni, to z pewnością da się rozwiązać (choć może lepiej zabrzmi anulować). Co do oświadczenia, to nie sądzę, żeby było płatne. To nie bank, który za wszystko liczy sobie prowizję

Post:01 cze 2012, 16:03
autor: play4you1
Nanga, jeśli wystapił błąd po stonie konsultanta to Umowa anulowana. Natomiast jeśli nie będzies zchciał podpisac Umowy to numer wróci do operatora macierzystego.
Post:02 cze 2012, 12:57
autor: andx
Witam, pozwolę sobie dopisać się do tematu. Przedłużyłem umowę poprzez konsultantkę, ale okazuje się że włączono mi inną ofertę. Zgłosiłem sprawę do biura obsługi. Jeśli zgłoszenie nie będzie rozpatrzone, zanim kurier dostarczy umowę, to w jaki sposób można umowę anulować? Nie przyjmować jej, odesłać, czy inaczej?
Post:03 cze 2012, 18:02
autor: banderas
andx pisze:Witam, pozwolę sobie dopisać się do tematu. Przedłużyłem umowę poprzez konsultantkę, ale okazuje się że włączono mi inną ofertę. Zgłosiłem sprawę do biura obsługi. Jeśli zgłoszenie nie będzie rozpatrzone, zanim kurier dostarczy umowę, to w jaki sposób można umowę anulować? Nie przyjmować jej, odesłać, czy inaczej?
nie przyjmowac kuriera z umową powinna ci wtedy umowa wrococ do poprzedniej taryfy
Post:03 cze 2012, 20:01
autor: andx
banderas pisze:andx pisze:Witam, pozwolę sobie dopisać się do tematu. Przedłużyłem umowę poprzez konsultantkę, ale okazuje się że włączono mi inną ofertę. Zgłosiłem sprawę do biura obsługi. Jeśli zgłoszenie nie będzie rozpatrzone, zanim kurier dostarczy umowę, to w jaki sposób można umowę anulować? Nie przyjmować jej, odesłać, czy inaczej?
nie przyjmowac kuriera z umową powinna ci wtedy umowa wrococ do poprzedniej taryfy
Czyli odmówić przyjęcia umowy od kuriera? czy przyjąć i w ciągu 10dni zrezygnować, tylko w jaki sposób?
Post:05 cze 2012, 08:09
autor: bledos
andx pisze:w jaki sposób?
Wraz z dokumentami dostajesz papier na odstąpienie od umowy. Wypełniasz, podpisujesz, całość pakujesz w pudło i najlepiej przesyłką rejestrowaną wysyłasz z powrotem - zachowaj potwierdzenie nadania.