Strona 1 z 2
Play Online na kartę z modemem
Post:26 maja 2012, 19:20
autor: Marcin87
Posiadam wyżej wymienioną ofertę...zrobiłem wszystkie 24 doładowania po 30 zł...Jak teraz zmienić taryfę na Nowy PlayOnline na kartę? w Play24 nie ma opcji zmiany taryfy.Co wtedy ze zgromadzonymi środkami?dzięki za pomoc
Post:26 maja 2012, 22:08
autor: KC-KARLOS
Marcin87, wybierz kod *163# jeśli w aplikacji modemu masz zakładkę "Zarządzaj usługą" i wybierz opcję "Nowy Play Online na kartę 9 lub 19". Po zmianie taryfy środki Ci nie przepadną - ważność też pozostanie niezmieniona. Dzięki zmianie zyskasz zmianę naliczania neta (1 gr za 300 kB) oraz możliwość wykupu Nocnego Transferu oraz Wyższej Prędkości (do 4 mbit/s) po 10 zł na 30 dni ze złotówek z doładowań.
Post:27 maja 2012, 07:30
autor: ciekawy
Ten Nowy Play Online działa tak jak abonamentowy PLAY ONLINE tylko na nadajnikach Play czy działa też na nadajnikach Plusa i Orange ?
Post:27 maja 2012, 09:54
autor: drcox
Tylko Play.
Post:27 maja 2012, 15:08
autor: Marcin87
Po wybraniu kodu *163# wyświetla komunikat ->Brak dostępnych taryf,na które można by dokonać migracji.
Post:27 maja 2012, 15:10
autor: KC-KARLOS
Marcin87, a na Play24 nie sprawdzałeś, czy możesz zmienić taryfę? Jeśli i to nie pomoże, proponuję wizytę w punkcie PLAY.
Post:27 maja 2012, 15:28
autor: Marcin87
W Play24 nie ma opcji zmiany taryfy...napisałem do nich zgłoszenie.Może coś zaradzą.Może trzeba odczekać jakiś czas po ostatnim doładowaniu żeby móc zmienić taryfe?
Post:27 maja 2012, 15:30
autor: banderas
polecam prościej zadzwonic do bok
790 500 500
*500 z tel play
tam powinni zmienić taryfe
ale na moje oko nie obejdzie sie z wysłaniem wniosku o rozwiazaniem umowy i przekszatlcenie na Nowe Play online na karte
Post:28 maja 2012, 16:06
autor: kaobei
Jeśli i to nie pomoże, proponuję wizytę w punkcie paly.

Post:28 maja 2012, 17:08
autor: play4you1
Marcin87 podaj numer zgłoszenia przyjrzymy się sprawie.
Post:29 maja 2012, 14:02
autor: Marcin87
Numer zgłoszenia: 44602445
Post:11 lis 2012, 14:21
autor: david8213
U mnie w play24 na stronie nie ma możliwości zmiany taryfy - Puste pole.
Za to jest możliwość włączenia taryfy 4Mb i taryfa nocna.
Włączyłem obie ale działa mi tylko taryfa nocna. 4Mb nie działa. DLACZEGO ?
Po wpisaniu *163# wyskakuje komunikat - Brak dostepnych taryf, na ktore mozna by dokonac migracji
Wpisałem więc *111*49*1# żeby sprawdzić jaką mam taryfę.
Wyszło że - Twoja taryfa to: Nowy Play Online na Karte 19
W punkcie PLAY kobieta nie wie o co chodzi.
Mam nową taryfę, pieniądze mi skasowali za taryfę 4Mb a opcja nie działa - OSZUSTWO
Post:11 lis 2012, 15:23
autor: lee
Jak nie działa? Nie ma jej na liście aktywnych usług?
Weź pod uwagę iż prędkość zależy od wielu czynników m.on. od obciążenia sieci w danej lokalizacji
Post:11 lis 2012, 15:38
autor: Edmund
david8213, z taryfy Nowy Play Online na Kartę nie da się przejść na inną taryfę bo nie ma innych nowszych taryf. Jedyna możliwa migracja która była to ze starego POnK na tę taryfę którą obecnie masz. A "19" w nazwie "Nowy Play Online na Karte 19" odnosi się do ceny startera który kupiłeś.
Natomiast co do 4MB - nie jest to taryfa, tylko usługa kosztująca 10zł której ważność wynosi 30dni i jej nazwa to "Wyższa prędkość". Tak samo nie ma taryfy nocnej tylko usługa "Nocny transfer" która również kosztuje 10zł i jest ważna 30 dni. Obie usługi można połączyć.
Mam pytanie - dlaczego mówisz że 4MB Ci nie działa? Jak to się objawia?
Post:11 lis 2012, 16:53
autor: david8213
Zasięg na maxa, HSDPA, a pobieranie pliku to prędkość 80kb/s
Post:11 lis 2012, 17:00
autor: Edmund
Tak jak wspomniał lee - wszystko zalezy od wielu czynników:
- obciążenia Twojej stacji bazowej (i sądzę że to głównie będzie miało wpływ w Twoim przypadku);
- zasięgu i jakości połączenia do NodeB;
- zastosowanej technologii.
A propos ostatniego - jaki stosujesz modem (chodzi mi o model)?
Post:11 lis 2012, 17:07
autor: KC-KARLOS
4 mbit/s nie jest gwarantowane - szczególnie wieczorami każdego dnia. Uwarunkowane jest przede wszystkim obciążeniem nadajników i wieloma innymi czynnikami.
Post:11 lis 2012, 19:10
autor: david8213
Sprawdzałem po 24.00 więc sieć raczej nie była obciążona. Zasięg jak program pokazywał był maksymalny oraz HSDPA.
E156G to model modemu
Post:11 lis 2012, 21:51
autor: Edmund
david8213, parametry Twojego modemu to: 3,6Mbit/s upload i 384kbit/s download.
Poza tym po 24 sieć właśnie jest najbardziej obciążona bo wiele osób korzysta z Nocnego transferu. Spróbuj zatem o innej porze sprawdzić prędkość download - o 3 albo 4 w nocy, oraz w trakcie dnia. Prędkość najlepiej sprawdzać za pomocą speedtest.net
Post:11 lis 2012, 21:56
autor: KC-KARLOS
Po godzinie 1-2 już z prędkością powinno być dobrze, powinno do tych 4 mega wyciągnąć. Mi leci do 8, ale nie na POnK.
W Twoim wypadku modem wyciągnie ok. 3 mega, rzadko 3,5 mbit/s. Bo więcej nie da rady.