Strona 1 z 1

[Play] Przejdź z karty na ABONAMENT

Post:25 kwie 2012, 14:41
autor: potargany
Od dziś dostępna w PLAY 24

No i już widzę błąd ( dla numerów przeniesionych wcześniej z innej sieci - nie ma takiej opcji )

Post:25 kwie 2012, 14:56
autor: WeBeR
W której zakładce jest ta opcja, bo tego akurat nie mogę znaleźć ?

Post:25 kwie 2012, 15:01
autor: potargany

Post:25 kwie 2012, 15:09
autor: WeBeR
dzięki za linka. Z Tego wynika, że mimo mając 2 lata play fresh mogę tylko wziąć stan darmowy zwykły, nie super promocje ;/ chyba mają błąd w systemie ...

Post:25 kwie 2012, 15:20
autor: potargany
tak - na początku wyskoczyła mi
formula
stan darmowy
bez telefonu
all inclusive
all max

a teraz mam tylko stan

Post:25 kwie 2012, 15:50
autor: Blank
A u mnie działa :)
Obrazek
Obrazek

Aha, tylko ilość minut się nie zgadza, więc nie jest dobrze :(

Post:25 kwie 2012, 15:51
autor: CZESLAW86
Ja mam wszystkie oferty do wyboru. Jednakże system nie tylko nie uwzględnia Super Promocji (nie tylko ilość minut/sms się nie zgadza), bo w wyższych abonamentach (od 49zł) AI MAX Tylko SIM stan darmowy powinien być na zawsze a jest na 3 miesiące :smt011

Post:25 kwie 2012, 18:39
autor: Spioszek
Jako 2 letni klient Fresha zarejstrowanego, w opcji za 39zł nie mam 550minut, a ponoć wystarczy być przynajmniej 3 miesiące w Playu, a ja jestem 2 lata i nie ma takiej opcji.

Post:25 kwie 2012, 18:44
autor: Ranger
A nie ma gdzieś zapisu, że sprawa dotyczy tylko numerów uprzednio zarejestrowanych w P24 (w sensie owego "stażu")? Czasami pośpiech jest niewskazany - wprowadzać nie do końca sprawny moduł... :wink:

Post:25 kwie 2012, 19:52
autor: WeBeR
Ranger, nawet jakby był taki zapis to też jest błąd bo ja np. od razu przy rejestracji numeru rejestrowałem go na play24 czyli także ma ponad 2 lata - z pewnością znając play nowe rzeczy wprowadzają z błędami, które powolutku z czasem "szczęśliwie" naprawili, poprawili

[ Dodano: 2012-04-25, 22:41 ]
nie wiadomo czy to błąd systemu czy zmienili zdanie z tymi użytkownikami na kartę w play ponad 3 miesięcznym stażem, konsultant na czacie mówił ze trzeba mieć abonament przez 105dni, a nie mógł odpowiedzieć na pytanie odnośnie zapisu w regulaminie punkt 2 tylko zwlekał aż system mnie wywali z czatu - to się nazywa profesjonalizm, nie ma co ... ;/