DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 64 z 70
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 70
 #1101860  autor: Remington
 24 sie 2020, 18:56
pablo945 pisze:
24 sie 2020, 17:43
Wniosek na stronie virgin mobile wypełniałem poprawnie podając operatora a2mobile

Nie ma takiego operatora 🤣. Sprawdź jakiego operatora masz w papierach we wniosku o przeniesienie. Dzwoniłeś do a2mobile?
 #1104012  autor: 24bis24
 30 wrz 2020, 12:06
Ciężko jest przenieść numer z innej sieci do Play na kartę. Numer nie przenosi się we wskazanej dacie na wniosku. Zamówienie sprzedażowe (wniosek o przeniesienie) zawiesza się w ich systemie, zgłoszenia techniczne są zamykane i znikają z systemu.
Nie można odwołać- anulować przeniesienia bo jest zawieszony więc numer pozostaje cały czas u operatora poprzedniego. Da tej pory wszystko szło OK. jeśli chodzi o zmianę operatora z innej sieci do Play na kartę aż w końcu się popsuło.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1104017  autor: Kamil7878
 30 wrz 2020, 15:21
pablo945 pisze:
24 sie 2020, 17:43
Wniosek na stronie virgin mobile wypełniałem poprawnie podając operatora a2mobile więc co jest grane? Chęć zatrzymania klienta czy jak bo już nie ogarniam tego.
We wniosku trzeba wybrać operatora Premium Mobile... Nie ma operatora a2mobile..
 #1104413  autor: 24bis24
 09 paź 2020, 13:59
Są problemy z przeniesieniem numeru przez Pocztę polską do Play. Tworzy się zamówienie sprzedażowe w systemie Play co z automatu nie generuje wniosku o przeniesienie numeru. Numer nie przenosi się w wyznaczonym terminie co ciekawe nie można go anulować bo go nie ma jest tylko zamówienie sprzedażowe.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1119231  autor: 7xx654465
 21 lip 2021, 11:21
Literówka w nazwisku, we wniosku o przeniesienie może być problemem że nr nie przeniósł się, dostałem SMS zaraz po złożeniu wniosku Twój dotychczasowy operator zgodził się na umolnienie numeru, i od tam tej pory nic.
 #1119233  autor: 7xx654465
 21 lip 2021, 11:54
7xx654465 pisze:
21 lip 2021, 11:21
Literówka w nazwisku? we wniosku o przeniesienie może być problemem że nr nie przeniósł się, dostałem SMS zaraz po złożeniu wniosku Twój dotychczasowy operator zgodził się na umolnienie numeru, i od tam tej pory nic.
 #1119256  autor: Remington
 21 lip 2021, 21:51
Tak postawione pytanie też mi trudno zrozumieć ☹️ Pytasz jakby czy była literówka, ale może wiesz i wtedy pytasz czy mogła być przyczyną odrzucenia. Z drugiej strony operator się zgodził, więc to powinno wystarczyć.
 #1119259  autor: 7xx654465
 21 lip 2021, 22:34
Od poniedziałku 19.07, nic się nie dzieje, przyszedł powyższy sms i tyle, dzisiaj zauważyłem literówkę w nazwisku, i może to jest przyczyną? Jutro podejdę do salonu i zapytam co z przeniesieniem...
 #1119260  autor: Remington
 21 lip 2021, 22:38
Zapytaj u starego operatora, to on wyznacza termin. Jeśli była zgoda na początku to nie powinno być problemu. Nazwa to pole opcjonalne, więc może lecz nie musi być sprawdzane.
 #1121023  autor: djarek
 30 sie 2021, 20:26
Witam wszystkich uczestników forum i proszę o pomoc. Chciałbym przenieść numer z Virgin Mobile (Virgin Net 220) do Play na kartę. W salonie najpierw usłyszałem, że czekają na kuriera z kartami do prepaidów, a jak powiedziałem, że chodzi o przeniesienie numeru do Internetu to dowiedziałem się, że kart SIM typu DATA nie da się przenieść. Czy komuś się udało? Może u innych operatorów?
 #1121027  autor: babciagienia1p
 30 sie 2021, 22:57
@djarek
1) Informacja, że czekają na kuriera z kartami, jest zazwyczaj zwykłą ściemą, żeby pozbyć się nie przynoszącego prowizji klienta. Poszukaj innego salonu/punktu.

2) Przenosisz numer, a nie rodzaj taryfy. W przypadku Playa przeniesienie z innej sieci odbywa się ZAWSZE do taryfy Play na Kartę. Dopiero z taryfy PnK możesz zmigrować do Formuły Play na Kartę, a z niej do Internet na Kartę 2.0.

viewtopic.php?f=27&t=86697&start=1650
 #1121041  autor: djarek
 31 sie 2021, 10:32
Czytałem, że salony nie mają żadnego interesu z przeniesienia na kartę, więc wypychają klientów. Ale w Virgin Mobile też mi powiedziano, że nie ma możliwości przeniesienia numeru z karty DATA na prepaid. Jeżdżenie po salonach wydaje się być mało obiecujące zważywszy na powszechną praktykę. Może któryś operator umożliwia przeniesienie przez internet (telefon)? Dodam jeszcze, że robię to żeby uciec z umowy na czas nieoznaczony i zachować ładny numer. Nie ma dla mnie znaczenia do jakiej taryfy przenoszę byle był to prepaid.
 #1121940  autor: zalezok
 16 wrz 2021, 17:04
Dzień dobry.
Usiłuję dokonać migracji play->lyca.
Strona lyca jest jest chyba z epoki kamienia łupanego. W ichnym formularzu po wypełnieniu wyświetla się komunikat:
Dane osobowe nie zgadzają się z danymi zarejestrowanymi na podaną kartę SIM Lycamobile
mimo że obie karty zarejestrowane na te same dane przez tą samą osobę.
Mało tego, w formularzu trzeba zaznaczyć okres wypowiedzenia. Pytałem w play a konsultant twierdzi że 30 dni od okresu rozliczeniowego którym jest 1. dzień miesiąca dla prepaid. Oznacza to że przeniesienie numeru trwa od 30 dni do 60 dni jeżeli wniosek wpłynie drugiego dnia miesiaca. A tyle się naczytałem że numery przenoszone sa za darmo i w jeden dzień!
Partyline od lyca odzywa się bez czekania ale wszyscy którzy odbiorą twierdzą że mnie nie słyszą i rozłaczają się.
Ręce i nogi opadają co tam się wyrabia. Wie ktoś coś jak to popchnąć dalej?
 #1121941  autor: Karlos20
 16 wrz 2021, 17:06
Najlepiej zrezygnować z przeniesienia do Lyca i wybrać innego operatora. A może lepiej dogadać się z Play i podpisać aneks, bądź skorzystać z oferty na kartę Playa składając wypowiedzenie? Sprawdź swoje możliwości.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1121943  autor: Kamil7878
 16 wrz 2021, 17:26
zalezok pisze:
16 wrz 2021, 17:04
Dzień dobry.
Usiłuję dokonać migracji play->lyca.
Strona lyca jest jest chyba z epoki kamienia łupanego. W ichnym formularzu po wypełnieniu wyświetla się komunikat:
Dane osobowe nie zgadzają się z danymi zarejestrowanymi na podaną kartę SIM Lycamobile
mimo że obie karty zarejestrowane na te same dane przez tą samą osobę.
Mało tego, w formularzu trzeba zaznaczyć okres wypowiedzenia. Pytałem w play a konsultant twierdzi że 30 dni od okresu rozliczeniowego którym jest 1. dzień miesiąca dla prepaid. Oznacza to że przeniesienie numeru trwa od 30 dni do 60 dni jeżeli wniosek wpłynie drugiego dnia miesiaca. A tyle się naczytałem że numery przenoszone sa za darmo i w jeden dzień!
Partyline od lyca odzywa się bez czekania ale wszyscy którzy odbiorą twierdzą że mnie nie słyszą i rozłaczają się.
Ręce i nogi opadają co tam się wyrabia. Wie ktoś coś jak to popchnąć dalej?
Przenosiłem kilka razy i nie było nigdy problemu, to o czym piszesz to informacja ze numery muszą być na tą samą osobę, wypełniasz drukujesz, podpis, skan, i wysyłasz, to chyba szybciej niż stać w salonie w kolejce i słuchać czy jednak nie chcesz abonamentu.
 #1122958  autor: DEVI_UI
 07 paź 2021, 19:53
Cześć wszystkim!
mam obecnie flexa, lecz nie okazał się to dobry wybór, numer został przeniesiony z play właśnie do orange, czy mogę z powrotem wrócić do fioletowych ?
Pozdrawiam
 #1122966  autor: musiolek
 08 paź 2021, 02:09
zalezok pisze:
16 wrz 2021, 17:04
Dzień dobry.
Usiłuję dokonać migracji play->lyca.
Strona lyca jest jest chyba z epoki kamienia łupanego. W ichnym formularzu po wypełnieniu wyświetla się komunikat:
Dane osobowe nie zgadzają się z danymi zarejestrowanymi na podaną kartę SIM Lycamobile
mimo że obie karty zarejestrowane na te same dane przez tą samą osobę.
Mało tego, w formularzu trzeba zaznaczyć okres wypowiedzenia. Pytałem w play a konsultant twierdzi że 30 dni od okresu rozliczeniowego którym jest 1. dzień miesiąca dla prepaid. Oznacza to że przeniesienie numeru trwa od 30 dni do 60 dni jeżeli wniosek wpłynie drugiego dnia miesiaca. A tyle się naczytałem że numery przenoszone sa za darmo i w jeden dzień!
Partyline od lyca odzywa się bez czekania ale wszyscy którzy odbiorą twierdzą że mnie nie słyszą i rozłaczają się.
Ręce i nogi opadają co tam się wyrabia. Wie ktoś coś jak to popchnąć dalej?

Możesz napisać jak rozwiązałeś ten problem?

Mam identyczną sytuację (taki sam komunikat) i od kwietnia/maja nikt z Lyca nie potrafił mi pomóc więc po jakichś dwóch miesiącach różnych kombinacji poddałem się i dałem sobie spokój z przeniesieniem do nich dwóch numerów.

Jeżeli udało Ci się jakoś rozwiązać ten problem techniczny to chętnie wrócę do mojej sprawy...
  • Strona 64 z 70
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 70
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 70