DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 67 z 71
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 71
 #1149188  autor: IC_Current
 02 maja 2023, 20:21
Niech konsultant udzieli Ci odpowiedzi odmownej na piśmie, z podaniem przyczyny i swoich danych personalnych. Ja już dwa razy tak prosiłem (akurat w innych kwestiach ale też "bezprowizyjnych" dla kłamcy za ladą) i jakoś potem jednak znajdowało się rozwiązanie problemu.
 #1149190  autor: IC_Current
 02 maja 2023, 20:37
Nie wiem jak to jest prawnie. Może jak byś się uparł, że chcesz usługę A a ktoś Ci wciska usługę B to by to podciągnąć pod próbę oszustwa? Ale to byś musiał pewnie jakoś udowodnic kłamstwo i zła wolę konsultanta a to by chyba łatwe nie było. Zawsze możesz wziąć dyktafon i drania nagrać a potem z tym nagraniem składać reklamację o ile nagrywasz jako osoba prywatna na cele dowodowe. U mnie po prośbie o odpowiedź na piśmie jakoś moje sprawy dało się rozwiązać.
 #1149199  autor: kozien70
 03 maja 2023, 13:03
W ciągu ostatnich 10 lat przenosiłem numer między Play, Plus, Orange i nigdy nie miałem żadnych problemów. Pierwszy raz przenoszę do T-mobile i oczywiście co? Wszystko się wysypało. Numer został przejęty przez T-mobile po północy i od tamtej pory nie działa. Dzwoniąc na niego z telefonu T-mobile jest sygnał, ale na telefonie nie pokazuje się żadne połączenie przychodzące. Dzwoniąc na niego z innej sieci jest komunikat "nie ma takiego numeru". Na karcie SIM działa nadal nr tymczasowy. Pani konsultantka stwierdziła, że trzeba czekać, bo prawo telekomunikacyjne daje 5 dni na przeniesienie numeru. Brednie. Po moim stanowczym żądaniu okazało się, że "na koncie numeru jest błąd". Przyjęto zgłoszenie techniczne. A teraz czekaj tatka latka.
Od zawsze twierdziłem, że T-mobile jest dla mnie operatorem ostatniego wyboru. I jak się okazało - miałem intuicję. Nr nie jest mój, przenosimy go do T-mobile z przyczyn innych, niż oferta. Sam w życiu bym do T-mobile nie przeszedł.
 #1149200  autor: Pijo
 03 maja 2023, 13:15
kozien70 pisze:
03 maja 2023, 13:03
W ciągu ostatnich 10 lat przenosiłem numer między Play, Plus, Orange i nigdy nie miałem żadnych problemów. Pierwszy raz przenoszę do T-mobile i oczywiście co? Wszystko się wysypało. Numer został przejęty przez T-mobile po północy i od tamtej pory nie działa. Dzwoniąc na niego z telefonu T-mobile jest sygnał, ale na telefonie nie pokazuje się żadne połączenie przychodzące. Dzwoniąc na niego z innej sieci jest komunikat "nie ma takiego numeru". Na karcie SIM działa nadal nr tymczasowy. Pani konsultantka stwierdziła, że trzeba czekać, bo prawo telekomunikacyjne daje 5 dni na przeniesienie numeru. Brednie. Po moim stanowczym żądaniu okazało się, że "na koncie numeru jest błąd". Przyjęto zgłoszenie techniczne. A teraz czekaj tatka latka.
Od zawsze twierdziłem, że T-mobile jest dla mnie operatorem ostatniego wyboru. I jak się okazało - miałem intuicję. Nr nie jest mój, przenosimy go do T-mobile z przyczyn innych, niż oferta. Sam w życiu bym do T-mobile nie przeszedł.
Co pokazuje strona poniżej? Nadal dawce czy biorcę numeru?
https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug/
 #1149203  autor: kozien70
 03 maja 2023, 13:50
Biorcę czyli T-mobile. Potwierdzone też u konsultantki przyjmującej zgłoszenie, że numer został przeniesiony do T-mobile.
 #1149246  autor: kozien70
 04 maja 2023, 11:34
Naprawili następnego dnia. Doba bez numeru - kiepsko. Ale zakładam, że gdyby sprawa działa się w normalny dzień roboczy, to naprawiono by to jeszcze tego samego dnia.
 #1150084  autor: babciagienia1p
 21 maja 2023, 02:57
Ciekawostka.
Numer przenoszony z a2mobile (Premium Mobile Sp. z o.o.) do Plusha (Polkomtel Sp. z o.o.). Zlecenie złożone o godz. 11:10 w sobotę. W niedzielę około godziny 01:00 (a może i wcześniej) numer już był aktywny w Plushu. Nie spodziewałam się, że ciąg zlecenie, wydanie i aktywacja z soboty na niedzielę działa.
Być może dlatego, że obydwaj operatorzy są w portfelu tego samego właściciela... Możliwe, że z tego powodu szybka ścieżka zadziałałaby również przy zleceniu w sobotę po południu... Ktoś z Was miał podobny przypadek przy przeniesieniu między obcymi operatorami?
 #1150090  autor: Remington
 21 maja 2023, 11:39
Przenosiny realizuje system UKE, więc sugerujesz, że Solorz kogoś tam sponsoruje by specjalnie dla migracji wewnątrz jego grupy siedział i robił nadgodziny?

Nie - migracje w weekendy są od dawna.
 #1150092  autor: babciagienia1p
 21 maja 2023, 12:16
Oczywiście, że absolutnie nie sugeruję, aby pan Piotr Krok miał jakieś preferencje w UKE i dodatkowo mobbingował swoich pracowników, w różnych firmach. Skąd przyszło Ci to do głowy?
Zdziwiło mnie tylko, ze przeniesienie poszło tak szybko w takim układzie dni. Ciekawi mnie czy tak samo poszłoby w relacjach T-Mobile <=> Play <=> Orange <=> Polkomtel? I nie w tym żadnych podtekstòw.
 #1150094  autor: Remington
 21 maja 2023, 12:26
Dlaczego miałoby nie pójść? Kluczowe jest kiedy operator-biorca wyśle zapytanie do systemu UKE. Jeśli jakiś lubi z tym czekać do poniedziałku to nic się nie poradzi, ale jeśli wysyła w soboty, to niedziela jest realna. I tu wspólna grupa kapitałowa nie ma nic do rzeczy.
 #1150095  autor: babciagienia1p
 21 maja 2023, 12:39
@Remington
Czy ktoś z użytkowników forum mógłby potwierdzić praktyczny przypadek tak szybkiego przeniesienia, w weekend z soboty na niedzielę, poza grupą kapitałową?

Z ciekawostek - na stronie bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug numer jeszcze rano widniał u operatora Premium Mobile Sp. z o.o. (dawca), mimo że już ładnie funkcjonował w Plushu. Dopiero teraz pokazuje Polkomtel Sp. z o.o. (biorca), ale akurat to nie ma nic do rzeczy, bo tragarze w UKE pewnie przenoszą paczki z opóźnieniem.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2023, 12:41 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1150097  autor: babciagienia1p
 21 maja 2023, 12:54
@Remington
Również u Ciebie, biorcą jest Plus. Może tylko Polkomtel tak regularnie i skrupulatnie wysyła zapytania?
Ktoś z Was ma podobne przykłady u biorców innych niż Polkomtel Sp. z o.o.?
 #1150102  autor: f0ku5
 21 maja 2023, 15:00
Ja również mogę. Przenosiłem numer z Orange do T-Mobile w sobotę jakoś koło 16:00, po północy był już w T-Mobile.
 #1150146  autor: NokiaFan86
 22 maja 2023, 10:46
To ciekawe, bo niedawno gadałem z gościem z salonu Play i mi powiedział że zlecenia przenosin zainicjowane w piątek rozpoczynane są dopiero w poniedziałek. 🙂
 #1150173  autor: f0ku5
 22 maja 2023, 15:18
Z tym również się nie zgodzę ;) Jakieś 2 lata temu przenosiłem numer z Playa, również poszedł w weekend. Wątpię żeby z biegiem czasu zmieniło się na gorsze.
Od strony operatora najważniejsza jest data przeniesienia numeru. Jeżeli mamy sobotę powiedzmy 20.05, godzinę 16:00 i konsultant wprowadzi datę przeniesienia na 21.05 to numer przeniesie się za parę godzin o północy.
 #1150175  autor: maniek357
 22 maja 2023, 15:53
Remington pisze:
21 maja 2023, 12:41
Ja mogę. W 2017 r. przeniosłem tak numery z Play do Plusa. Co ciekawe, jeden przeniósł się dzień później.
2 miesiące temu u mnie podobna sytuacja. Zlecenie w piątek ok. 17:00. Numer z Play do Plusa przeniósł się w nocy z soboty na niedzielę.
 #1150233  autor: isiu
 23 maja 2023, 20:07
W teorii jest tak:
Tryb DAY – gdy Klient przy składaniu wniosku NP u Biorcy wskazuje konkretny
termin Przeniesienia Numeru, przy czym:
dla sieci ruchomej (tj. numery niegeograficzne w sieci ruchomej) – może
to być jeden dzień liczony od dnia wygenerowania komunikatu E03, ale
nie może to być termin wcześniejszy niż wnioskowany przez Biorcę i nie
może być to termin przekraczający 120 dni kalendarzowych od daty
wygenerowania komunikatu E03
dla sieci stacjonarnej (tj. numery geograficzne i niegeograficzne w sieci
stacjonarnej):
 gdy realizacja przeniesienia jest powiązana z Usługą Hurtową po
stronie Biorcy - może to być termin minimum 7 Dni Roboczych
liczonych od dnia wygenerowania komunikatu E03 (nie wcześniej
niż termin wnioskowany przez Biorcę i maksymalnie 120 dni
kalendarzowe od daty wygenerowania komunikatu E03 i
maksymalnie termin nie przekraczający 120 dni kalendarzowych od
daty wygenerowania komunikatu E03), przy czym data realizacji
Przeniesienia Numeru nie może przypadać na sobotę, niedzielę lub
dzień świąteczny,
 gdy realizacja przeniesienia nie jest powiązana z Usługą Hurtową
po stronie Biorcy - 1 Dzień Roboczy liczony od daty
wygenerowania komunikatu E03 (nie wcześniej niż termin
wnioskowany przez Biorcę i maksymalnie 120 dni kalendarzowe od
daty wygenerowania komunikatu E03 i maksymalnie termin nie
przekraczający 120 dni kalendarzowych od daty wygenerowania
komunikatu E03), przy czym data realizacji Przeniesienia Numeru
nie może przypadać na sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny.

W trybie END - z końcem okresu wypowiedzenia
W trybie EOP - wraz z czasem zakończenia umowy
  • Strona 67 z 71
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 71
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 71