DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 3 z 71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 71

 #544353  autor: niespodziewanie
 31 mar 2012, 01:04
Pytanie po ostatnich zmianach taryfowych.
Taryfy na osobe fizyczną. Mam abonament w TMobile za 140zł z iPhonem, umowa konczy sie w pazdzierniku.
Mam w Playu telefon na karte, ktorego numer moge przniesc.
Z przyczyn oczywistych wkurza mnie ze taryfa wygląda tak że albo SMS albo jedna minuta rozmowy, to jest moim zdaniem granda bo głownie płacę za smsy.

Jak wykombinować żeby miec ten nowy abonament? Kupic drugą umowę przenosząc numer z Playa? A z drugiej strony marzy mi się nowy iPhone w pazdzierniku.

I pytanie zasadnicze
- CZY DO PLAYA Z TEGO NOWEGO T-MOBILA TEZ SĄ DARMOWE ROZMOWY? Bo wlasciwie tego nieszczesnego Playa to mam jedynie z tego powodu by dzwonic do Playowców
- Moze jest szansa poprostu dokupic drugi abonament i pozniej jak mi sie moj glowny telefon skonczy w pazdzierniku to przerwac umowę ale przeniesc numer do tego nowego abonamentu?
Czy da sie numer przeniesc u jednego operatora na zasadzie podmiany, zebym zachowal jeden numer a drugi zlikwidował?

 #544368  autor: zygikuleczka
 31 mar 2012, 09:16
Z orangie przenosiłem ale ja miałem zapisany na siebie już ten numer. Pracownik stoiska mi przekazał, że PUK zamiast rejestracji.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #544370  autor: bledos
 31 mar 2012, 09:18
Nie ma takiej możliwości, PUK to może być potrzebny do przeniesienia ale z fresha na abo, a i tu jest po drodze rejestracja. Bzdura!

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9
 #544381  autor: grzesiekosw
 31 mar 2012, 11:02
Postanowilem przenieść numer z Play do Orange w abonamencie. W Play placilem abonament i zostalo mi kilka miesiecy. Zgodzilem sie przeniesc numer do Orange i zaplacic kare za zerwanie umowy przed czasem. Procedure rozpoczelem 23.03 i w Orange zapewniali mnie ze w nastepnym cyklu rozliczeniowym czyli od 10.04.2012 bede juz w Orange. Nic bardziej mylnego bo dzisiaj zadzwonilem do BOK Play i uprzejma Pani powiedziala mi ze dopiero 10.05.2012 Play uwolni numer. Zaznaczam ze przed przeniesieniem numeru Orange informowalo mnie ze napewno 10.04 moj numer bedzie juz w sieci Orange. To samo w Play informowano mnie ze gdy zrywam umowe musze odczekac 30 dni bo taki jest okres wypowiedzenia ale gdy przenosze numer to w 24h powinni uwolnic numer. Co moge zrobic w tej sprawie bo szczerze placenie dwoch abonamentow i korzystanie z dwoch telefonow jest co najmjiej bez sensu. W Orange juz uruchomili pakiety na numerze tymczasowym.

 #544654  autor: kubik
 01 kwie 2012, 15:47
grzesiekosw, jestem w podobnej sytuacji, podpisałem umowę 30.03 w Orange i prawdopodobnie mój numer zostanie uwolniony 19.05 ;) w sumie jak dla mnie jest to bez znaczenia, bo i tak do 5. lipca nie płacę abonamentu w Orange (promocja za przeniesienie). bardziej mnie martwi fakt, że jeszcze żadnego smsa od Play/Orange ws. przeniesienia nie dostałem - ani o przyjęciu wniosku, ani z informacją o stanie procesu.
poczekam do jutra, może coś się pojawi.

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #544676  autor: zygikuleczka
 01 kwie 2012, 18:37
Zgłosiłem przeniesienie numeru z orange do play i dziś dostałem sms o treści typu: przypominamy aby przenieść numer przekaż w punkcie obecnego operatora dane zgodne z tymi podanymi we wniosku w play.

Czy mam się martwić, że orange coś skopało z rejestracją numeru(zlecona dzień wcześniej)? CZy play tak na wszelki wypadek napisał przypomnienie? Ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie?

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #544689  autor: bledos
 01 kwie 2012, 19:35
zygikuleczka, też dostawałem takie smsy. To forma przypomnienia, nie ma czym się przejmować ;)

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #544692  autor: zygikuleczka
 01 kwie 2012, 19:38
Dzięki:), w takich sytuacjach to od razu pojawia się myśl: kurde no...coś poszło nie tak...

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #544695  autor: bledos
 01 kwie 2012, 19:43
Tutaj sprawdzisz, na jakim etapie jest przenoszenie. Jesli będzie niezgodność danych - będzie info :)

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #544699  autor: zygikuleczka
 01 kwie 2012, 19:50
Dzięki, wpisałem dane ale coś chyba nie za bardzo to działa bo pokazuje że wystąpił problem techniczny i aby skontaktować się z obsługą.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #544703  autor: bledos
 01 kwie 2012, 19:57
Spróbuj za jakiś czas - niestety zdarzają się takie przypadki.

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #544704  autor: zygikuleczka
 01 kwie 2012, 20:05
A co się będę-przedzwoniłem do nich. Wygląda na to, że orange nie wprowadziło jeszcze danych do systemu.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #544725  autor: DanielR
 01 kwie 2012, 22:13
zygikuleczka pisze:Dzięki, wpisałem dane ale coś chyba nie za bardzo to działa bo pokazuje że wystąpił problem techniczny i aby skontaktować się z obsługą.
Tylko weź też pod uwagę fakt, że zawarte na tej stronie informacje mają raczej charakter czysto orientacyjny i pomocniczy, jako dodatkowe, a nie podstawowe źródło informacji na temat statusu przenosin. A to dlatego, iż zdarza się czasem, że informacje tam pokazywane są z "lekkim opóźnieniem". :wink:

 #544953  autor: Vieslav
 03 kwie 2012, 00:32
grzesiekosw, okres wypowiedzenia zawsze wynosi jeden pełny cykl rozliczeniowy. Jeśli procedurę rozpocząłeś 23.03 to 30 dni nie jest liczone od tej daty, tylko od nowego okresu rozliczeniowego, czyli w twoim przypadku od 10.04. Także wszystko się zgadza i dopiero od 10.05 będziesz w Orange. Jeżeli dostałeś od Orange numer tymczasowy to nie powinni naliczać ci na nim abonamentu, tylko ewentualne opłaty za korzystanie.

 #545250  autor: grzesiekosw
 04 kwie 2012, 13:39
Vieslav pisze:grzesiekosw, okres wypowiedzenia zawsze wynosi jeden pełny cykl rozliczeniowy. Jeśli procedurę rozpocząłeś 23.03 to 30 dni nie jest liczone od tej daty, tylko od nowego okresu rozliczeniowego, czyli w twoim przypadku od 10.04. Także wszystko się zgadza i dopiero od 10.05 będziesz w Orange. Jeżeli dostałeś od Orange numer tymczasowy to nie powinni naliczać ci na nim abonamentu, tylko ewentualne opłaty za korzystanie.
No tutaj sie kolego mylisz. Jeżeli przenosisz numer i liczysz się z tym że musisz oplacic kare za zerwanie umowy to niema znaczenia czy jest okres 30dniowej karencji. W takim wypadku mozna przeniesc numer w 24h. Jezeli zrywasz umowe poprzez wyslanie pisma o rezygnacji to faktycznie jest ten okres 30 dniowy. Na pismie od Orange byly te dwie opcje a ze przenosilem przez sklep orange to po moim kilkukrotnym tlumaczeniu ze chce od razu i tak wpisali do rubryki" z zachowaniem okresu wypowiedzenia"
 #546717  autor: alka_ptaq
 10 kwie 2012, 15:29
Witam!

Mam problem, z którym nie mogę sobie od ponad miesiąca poradzic. Od blisko 6 lat miałam podpisana umowe z Orange MIX. Jednak z numeru i telefonu praktycznie korzystała moja córka, ja byłam tylko podpisana na umowie i płaciłam rachunki z mojego konta. Teraz ta umowa już nam się kończy (z dniem 17.04) i w związku z tym chcemy w raz z córką:

- nie przedłużac umowy i przenieśc numer z Orange do Plusa, ale..
- przed końcem umowy chciałyśmy również zmienic abonenta (cesja) na moją córkę, aby widniała ona już na umowie jako prawowity właściciel numeru.

Wszystko byłoby proste, gdyby nie to, że czytając na stronie Orange, napisane jest, że "Nowy abonent powinien przygotować dokumenty niezbędne do zawarcia umowy z Orange." Jak mamy to rozumiec? Czy w związku z tym musimy podpisac kolejną umowę z Orange, na kolejne kilka miesięcy? Nie da się poprostu przepisac numeru na drugą osobę i bez zbędnych ceregieli odejśc z tej sieci do Innej?

 #546756  autor: Aen Hen Cerbin
 10 kwie 2012, 18:00
Najprościej jest tak:

1. Orange Mix ---> Orange POP/NOG/O-One
2. rejestracja nowego abonenta na numerze prepaid (córki)
3. przeniesienie (MNP) ---> do wybranego operatora - Plusa

W ten sposób numer u operatora dawcy, jest zwalniany nieco szybciej niż w przypadku procedury post-paid --> post-paid.

HTH.

TakTak Happy | Play Fresh | Nowy Simplus | Nowy Orange Go | Orange Freedom @ &tp

 #546904  autor: alka_ptaq
 11 kwie 2012, 12:26
O proszę, nie brałam nawet takiej opcji pod uwagę :)

Dziękuję za radę, na pewno ją dokładnie przemyślę i w razie W skorzystam :)

 #546916  autor: Edmund
 11 kwie 2012, 13:40
alka_ptaq, pamiętaj że zmiana abonenta (cesja umowy) kosztuje 20zł jak jesteś w MIX, a przerejestrowanie w ofercie na kartę (pre-paid) jest bezpłatne. Praktycznie najbardziej się opłaca opcja zaproponowana przez kolegę Aen Hen Cerbin.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #547143  autor: adam.wisnia
 12 kwie 2012, 17:32
Witajcie. Opszę mój problem i związany z nim problem.


Za dwa miesiące +/- konczy mi sie umowa w orange. Mialem przedluzyc ale po przeprowadzce odkrylem, ze w nowym miejscu zamieszkania sa problemy z ta siecia.

Pytane właściwe: czy moge teraz przeniesc numer do innej sieci ( raczej t-mobile) ? Czy bede musial placic kary ( w koncu to operator nie jest w stanie zapewnic odpowiedniej uslugi).

Bardzo prosze o pomoc

http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=1958761
  • Strona 3 z 71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 71