DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 65 z 70
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 70
 #1126000  autor: marcinum
 26 gru 2021, 21:59
Nie potrafiłem edytować poprzedniego postu, więc piszę pod spodem.
Wyjaśniam dla przyszłych pokoleń :) jeśli się znajdą w podobnej sytuacji, co ja.

Heyah ma problem z wydawaniem duplikatu karty sim. Teoretycznie można to zrobić w każdym salonie T-mobile, ale sprzedawcy nie są o tym poinformowani. Mają z tym faktyczne kłopoty - była potrzebna konsultacja z infolinią. Karta (duplikat), którą mi wydano i tak nie była aktywna. Pisałem i dzwoniłem do biura obsługi przynajmniej raz dziennie. Heyah przez siedem dni nie potrafiła aktywować nowej karty sim.

Przeniesienie numeru do innego operatora (Plus) trwało ok 36 godzin od odebrania karty sim w salonie do jej aktywacji. Cały proces przeniesienia był niezależny od tego czy karta u poprzedniego operatora jest "w sieci" czy jest nieaktywna.

Ogólnie fatalne wrażenia po kontakcie z Heyah. Pomimo ciekawej oferty przy pierwszym problemie cały czar prysł. Siedem dni bez telefonu, który pomaga mi w pracy...

Dodam na koniec, że chciałem usunąć dane z karty płatniczej w aplikacji heyah, już po przeniesieniu numeru. Od konsultanta usłyszałem, że muszę przesłać im skan podpisanej odręcznie prośby o usunięcie moich danych. Inaczej się nie da. Fajnie, co?

Pozdrawiam
marcinum pisze:
09 gru 2021, 21:03
Może coś poradzicie, bo ręce mi opadają.

Niedawno przeniosłem się do heyah. Pech chciał, że zgubiłem od nich kartę przed jej aktywacją. Szybko zadzwoniłem na ich infolinię i otrzymałem info, że jeśli pierwszego dnia umowy skutecznie pobiorą mi opłatę za subskrypcję, to w każdym salonie mogę pobrać duplikat karty i wszystko będzie ok.

Poczekałem więc na pierwszy dzień w heyah. Ale w salonie (t-mobile) się okazało, że pani nie potrafi tego zrobić. Wydała mi kartę, ale ta nowa karta nie łączyła się z siecią. Zgłosiła to do ich techników, a ja miałem czekać.

Dziś mija siódmy dzień (!) jak czekam. Bez aktywnej karty. Wysyłałem maile i dzwoniłem na kontakt heyah, a w odpowiedzi tłumaczyli mi, że technicy mają jakiś problem i ciągle nad tym pracują.

Zrezygnowany poszedłem w końcu przenieść numer do plusa. Tu pani powiedziała, że ich karta będzie aktywna do 24 godz. ale zwykle znacznie szybciej.

Właśnie mija ten czas, karta plusa milczy, a ja się zastanawiam:

1. czy przeniesienie numeru do innego operatora może być blokowane u poprzedniego operatora?
2. czy wpływ na skuteczne przeniesienie może mieć to, że mój numer jest poza zasięgiem u poprzedniego operatora?
3. co radzicie mi zrobić?
 #1126543  autor: Octopil
 08 sty 2022, 01:26
Mam pytanie odnośnie Orange Free ,bo przenosiłem numer do tej taryfy na kartę ,zrezygnowałem z przesyłki kurierskiej bez podpisywania dokumentów ,bo nie chcę przenosić numeru od dotychczasowego Operatora też na kartę ,czy należy coś więcej robić ,bo Orange zblokował kontakt e-mail ,czy muszę coś robić czy sami się skontaktują ze mną ?,albo czy ewentualnie jakieś pismo im wysłać i gdzie ?
 #1127712  autor: zalezok
 03 lut 2022, 16:48
musiolek pisze:
08 paź 2021, 02:09
zalezok pisze:
16 wrz 2021, 17:04
Dzień dobry.
Usiłuję dokonać migracji play->lyca.
Strona lyca jest jest chyba z epoki kamienia łupanego. W ichnym formularzu po wypełnieniu wyświetla się komunikat:
Dane osobowe nie zgadzają się z danymi zarejestrowanymi na podaną kartę SIM Lycamobile
mimo że obie karty zarejestrowane na te same dane przez tą samą osobę.
Mało tego, w formularzu trzeba zaznaczyć okres wypowiedzenia. Pytałem w play a konsultant twierdzi że 30 dni od okresu rozliczeniowego którym jest 1. dzień miesiąca dla prepaid. Oznacza to że przeniesienie numeru trwa od 30 dni do 60 dni jeżeli wniosek wpłynie drugiego dnia miesiaca. A tyle się naczytałem że numery przenoszone sa za darmo i w jeden dzień!
Partyline od lyca odzywa się bez czekania ale wszyscy którzy odbiorą twierdzą że mnie nie słyszą i rozłaczają się.
Ręce i nogi opadają co tam się wyrabia. Wie ktoś coś jak to popchnąć dalej?

Możesz napisać jak rozwiązałeś ten problem?

Mam identyczną sytuację (taki sam komunikat) i od kwietnia/maja nikt z Lyca nie potrafił mi pomóc więc po jakichś dwóch miesiącach różnych kombinacji poddałem się i dałem sobie spokój z przeniesieniem do nich dwóch numerów.

Jeżeli udało Ci się jakoś rozwiązać ten problem techniczny to chętnie wrócę do mojej sprawy...
Należy wpisać dane do formularza bez polskich znaków na zasadzie o zamiast ó albo a zamiast ą. Wtedy przechodzi. Natomiast z tym okresem wypowiedzenia to ściema. W play natychmiast odpieli przenoszony numer i pozostało mi określić który z innych na liscie zarządzanych ma być teraz głównym.
 #1132194  autor: atlantydas
 08 cze 2022, 12:28
Jeśli na prepaidzie w Orange i w plusie mam jakieś środki. To po przeniesieniu do playa i Viking mobile, te środki zostaną przekazane czy przepadną?
 #1132196  autor: Karlos20
 08 cze 2022, 12:36
atlantydas: nie ma możliwości transferowania kasy pomiędzy operatorami. Ewentualnie możesz niewykorzystaną kasę odzyskać po przeniesieniu numeru, ale to nie jest to takie proste i opłacalne. Wyzeruj saldo i przenieś numer.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1142232  autor: babciagienia1p
 23 sty 2023, 09:58
Czy do przeniesienia numeru, w SALONIE Orange do taryfy OFnK, jest potrzebna aktywna (włożona do telefonu) karta SIM przenoszonego numeru, aby odebrać jakiś kod?
Czy to jest raczej kolejna sztuczna przeszkoda, aby spławić namolną klientkę?
 #1142234  autor: Karlos20
 23 sty 2023, 10:01
babciagienia1p: zalecałbym posiadanie aktywnej karty ze starej sieci do odebrania ewentualnego SMSa weryfikacyjnego czy przenosisz prawidłowy numer.
Gdy składałem zamówienie online abonamentu "Nielimitowana M" na 6 miesięcy w T-Mobile, wraz z przeniesieniem numeru z Play, poprosili mnie o przepisanie 4 cyfr, aby potwierdzić poprawność numeru, który chcę przenieść.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1142237  autor: babciagienia1p
 23 sty 2023, 10:08
@Karlos20
Nie chciałam przenieść online, tylko w salonie. Nigdy wcześniej, u innych operatorów, nie spotkałam się z takim żądaniem. Ba... Nigdy nie miałam ze sobą starej karty...
Przecież numer jest przypisany do Peselu. Jeśli nie będzie się zgadzał, to operator - dawca go nie odda...
 #1142241  autor: boggio
 23 sty 2023, 10:39
W salonach przenosiłem sporo numerów,nigdy nie było żadnych kodów.Wyjatek-przenosiny na poczcie do Play,trzeba kod odebrać.
 #1142242  autor: Remington
 23 sty 2023, 10:40
babciagienia1p pisze:
23 sty 2023, 09:58
Czy do przeniesienia numeru … jest potrzebna aktywna … karta SIM przenoszonego numeru,

Zważywszy, że wg ustawy numer można przenieść do 30 dni po dezaktywacji, to… odpowiedź nasuwa się sama.
 #1142245  autor: babciagienia1p
 23 sty 2023, 10:55
@Remington
Jasne. Tak myślałam.
Po interwencji na czacie (bez skutku - chcą tylko sprzedać abonament i światłowód) oraz infolinii Orange, też potwierdzają, że stara karta jest niepotrzebna i każą... iść do salonu, żeby poprosić obsługę salonu o telefon do centrali, bo z centrali nie mogą zadzwonić do salonu...
"Zamek" Franza K.?
 #1142248  autor: Remington
 23 sty 2023, 11:05
Pójdź do salonu i naciskaj w razie problemów by potwierdzili swoją wersję na wewnętrznym help desku, a z cytatów to zamiast Franza K., użyj bardziej czegoś z Franza M. 😉
 #1142250  autor: babciagienia1p
 23 sty 2023, 11:13
@Remington
Tak. Tylko to kolejna wizyta. Tak też sugerowali mi na infolinii.
Zawsze zakładam dobrą wolę "biednej obsługi", dlatego Franz M. nie wchodzi w grę. Nie w moim stylu. Niestety w pewnym wieku wolę spuścić głowę i pójść sobie... do konkurencji... do Bydgoszczy...?
To już kolejna skucha przy przenosinach w salonie Orange. Granda!
 #1142514  autor: jamto02
 26 sty 2023, 20:34
Z racji posiadania sporej ilości simek trzeba kombinować by nie umarły. To zaś wiąże się z koniecznością biegania po operatorach by przedłużyć ich żywotność. Da się zatem zrobić to zdalnie? Obecnie założenie konta w banku coraz częściej nie wymaga wstawania od komputera a nr telefonu? Podobno w Tmobile coś wymyślili ale nie znam szczegółów.
Ostatnio zmieniony 26 sty 2023, 20:39 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Zły dział, autor bie przejmował się regulaminem, na razie zamykam
 #1142523  autor: babciagienia1p
 27 sty 2023, 03:08
@jamto02
Nie trzeba wstawać od komputera.
1) Można zarejestrować przez konto bankowe.
2) Można dorejestrować do już istniejącego numeru u danego operatora.
3) Można zarejestrować przez kuriera (niestety, w tym przypadku, trzeba wstać od komputera).
Wszystko zależy od konkretnego operatora.
 #1142529  autor: babciagienia1p
 27 sty 2023, 10:10
@jamto02
Przecież nie przeniesiesz numeru bez karty nowego operatora...
Zarejestrować zdalnie można u wszystkich operatorów, którzy dopuszczają rejestrację przez konto bankowe (tylko wcześniej musisz mieć ich kartę) oraz u tych, gdzie można dorejestrować nowy numer do już posiadanego przez infolinię, SMS, różnej maści aplikacje(mnóstwo operatorów).
 #1142530  autor: Remington
 27 sty 2023, 10:18
babciagienia1p pisze:
27 sty 2023, 10:10
@jamto02
Przecież nie przeniesiesz numeru bez karty nowego operatora...

Przeniesiesz - do Orange Flex i tylko tam. Na eSIM lub kartę wcześniej zdobytą w salonie lub (odpłatnie) w kiosku.

Koszt min. 30 zł miesięcznie za pierwszy nr, min. 15 zł/mies. za kolejne, ale można je ponieść jednorazowo i po niecałym miesiącu zmigrować za darmo do OFnK, a z niego do innych taryf Orange lub do nju.
  • Strona 65 z 70
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 70
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 70