DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 63 z 70
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 70
 #1071368  autor: pakierhakierxd
 09 maja 2019, 10:31
Normalnie składasz wniosek i przeniosą ;)
to zajmuje 1 dzień :P
wybierasz kiedy chcesz.
Ja też zmieniłem na Orange bo Play lipny już :P
ale w Play zostawiam prepaid ;)

Pozdrawiam :)
 #1072319  autor: BarneyGF
 22 maja 2019, 10:33
Hej,

przeniosłem numer z Klucz Mobile na kartę do Orange Flex. Planowaną datą przeniesienia było 20 maja, ale właśnie 20 maja kurier dopiero przyniósł mi kartę SIM, więc datę przesunięto na 21 maja.
21 maja rano myślałem, że zmienią kartę, ale Klucz ciągle miał zasięg.
Około południa dostałem powiadomienie z apki Flex, że numer przeniesiony i że aktywują usługi jak dodam kartę płatniczą. Mam telefon dual sim, więc na SIM1 włożyłem kartę Orange, a na SIM2 Klucz.
Gdy ktoś do mnie wysłał SMS, albo zadzwonił, to odbierałem za pomocą karty Orange. Ale mogłem zadzwonić i wysłać SMS z karty Klucz - odbiorca widział mój numer, ale gdy odpisał na SMS, to odebrałem go na karcie Orange.
Następnie zapłaciłem 31 zł za pakiet w Orange Flex. I od tego momentu mogę dzwonić i wysyłać SMS z obydwu kart - odbiorca widzi ten sam numer.
Natomiast jak ktoś do mnie dzwoni, albo wysyła SMS, to odbieram na karcie Orange.
Z obydwu kart mogę zadzwonić i wysłać SMS.
Obie karty są włożone i aktywne w telefonie z Dual SIM.
Transmisja danych działa przez Orange - mam internet.
Przed chwila nie mogłem dodzwonić się na infolinię Nest Bank (
22 438 41 41) z karty Orange (linia zajęta), ale byłem w stanie z karty Klucz. Natomiast na inną infolinię (BNP Paribas 22 134 00 00) jestem stanie się dodzwonić z obydwu kart.
Jak to możliwe, że obydwie karty działają? Kilka razy w życiu przenosiłem ten numer i zawsze w nocy stara przestawała działać, a nowa zaczynała.
 #1082712  autor: Staruszek
 22 paź 2019, 16:38
Skoro o przeniesieniu numeru, to może ktoś wie o co chodzi.
Dnia 2 września wypowiedziałem umowę PLAY, z dniem 19 października numery przejdą na kartę. Lecz w dniu 2 października zdecydowałem o przeniesieniu do Netii. Zlecenie poszło i odpowiedź od PLAY, że uwolnią numery 20 listopada.Numery przeszły na kartę. Będą przez miesiąc z czystej złośliwości trzymać numery w ofercie na kartę? Inny numer który był na kartę oddali w 5 dni.
 #1082719  autor: TomLee
 22 paź 2019, 18:34
Staruszek pisze:
22 paź 2019, 16:38
Będą przez miesiąc z czystej złośliwości trzymać numery w ofercie na kartę? Inny numer który był na kartę oddali w 5 dni.
Skoro numery przeszły na kartę to można je przenieść w każdej chwili.
 #1082745  autor: Staruszek
 23 paź 2019, 08:16
Też tak uważam.
Niestety w trakcie gdy wpłynęło żądanie oddania numerów system widział je jako abonamentowe i wyznaczył termin z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Nie widział, że wypowiedzenie złożono wcześniej.
W trakcie rozmowy telefonicznej z BOK starano się mnie przekonać że okres istnieje także w ofertach na kartę. A moim zdaniem po kontakcie telefonicznym powinno być - faktycznie zaszła pomyłka już oddajemy numery.
 #1088489  autor: mediolan
 21 sty 2020, 10:52
jest już raport UKE
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/pra ... omorkowych
http://bip.uke.gov.pl/raporty/prezes-uk ... -r,34.html

Przenoszenie numerów (MNP) w IV kwartale 2019 roku:
Operator Dawca Biorca Bilans
Orange 114 170 96 089 -18 081
Play 137 121 72 117 -65 004
Plus 67 677 101 819 34 142
T-Mobile 73 822 65 763 -8 059
Premium Mobile 4 416 20 756 16 340
Otvarta 154 3 388 3 234
Virgin Mobile 5 578 6 376 598
ITI Neovision (Canal+) 600 4 463 3 863
UPC Polska 31 1 448 1 417
Multimedia Polska 101 3 507 3 406
Telestrada (Lajt Mobile) 939 4 463 3 560
Vectra 102 4 250 4 148
Ostatnio zmieniony 21 sty 2020, 11:24 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1088492  autor: piotrzet
 21 sty 2020, 11:03
Sądzę, że każdy kto odwiedza forum zna te liczby. Więc zapytam w jakim celu dublowanie wiadomości na forum, które były na głównej?
Bo żadnego tematu do dyskusji w twoim poście również nie widzę, a post jeśli bardzo chciałeś można było umieścić w wątku "Która sieć najlepsza"

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1088494  autor: Remington
 21 sty 2020, 11:27
Raport jest od 2 tygodni. Zamiast reklamować czyjegoś bloga, podmieniłem linki na telepolis i bezpośrednio UKE.

Natomiast pełne statystyki za 2019 r. są tu:
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/pra ... -2019-roku
http://bip.uke.gov.pl/raporty/prezes-uk ... ku,35.html

Też nie rozumiem celu oraz dlaczego akurat w dziale prepaid-mix. Przenoszę do ogólnego wątku o MNP.
 #1090786  autor: Sig
 23 lut 2020, 20:47
Dawno nie przenosiłem numeru i zastanawia mnie jedna rzecz. Będę ewakuował się z Play. Sprawdziłem jakie dane mam tam zarejestrowane - seria i numer starego dowodu, reszta OK. Nowemu operatorowi musiałbym podać aktualny numer i serię dowodu. Czy ta niezgodność będzie problemem? Moim zdaniem nie musi być, bo decydujący jest i tak PESEL, ale chciałem spytać o wasze doświadczenia / opinie.
W ostateczności przejdę się do salonu Play (jedyny sposób aktualizacji danych rejestracyjnych), choć wolałbym tego uniknąć, bo jest mi bardzo nie po drodze.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
 #1090809  autor: kozien70
 24 lut 2020, 10:47
Tak, ta niezgodność będzie problemem i spowoduje odrzucenie wniosku o przeniesienie. Tak przynajmniej miałem kilka lat temu.
Zaktualizuj dane w Play przed złożeniem wniosku o przeniesienie.
 #1090825  autor: Remington
 24 lut 2020, 17:42
kozien70 pisze:
24 lut 2020, 10:47
Tak, ta niezgodność będzie problemem i spowoduje odrzucenie wniosku o przeniesienie.

Nie, nie i jeszcze raz nie. W komunikacie E03 w polu identifier-type i identifier-value przesyłany jest albo PESEL, albo nr dokumentu, ale nie dwa na raz.

DOC – dokument okazany przez obcokrajowca

Pełna specyfikacja:
https://bip.uke.gov.pl/download/gfx/bip ... nienia.pdf
 #1090831  autor: kozien70
 24 lut 2020, 20:31
No cóż. Nie znam się na tych jakichś komunikatach, ale pisałem na podstawie swojej historii przy przenoszeniu numeru kilka lat temu.
 #1101857  autor: pablo945
 24 sie 2020, 17:43
Witam, mam pewien problem, dzisiaj miało nastąpić przeniesienie mojego numeru z a2mobile do virgin mobile, niestety obecny operator a2mobile odrzucił wniosek podając powód iż numer jest nieaktywny, ja się pytam jakim cudem? Skoro starter a2mobile kupowałem w sklepie to jakim prawem jest on nieaktywny skoro normalnie z niego wszędzie mogę dzwonić i słać smsy. Wniosek na stronie virgin mobile wypełniałem poprawnie podając operatora a2mobile więc co jest grane? Chęć zatrzymania klienta czy jak bo już nie ogarniam tego.
 #1101860  autor: Remington
 24 sie 2020, 18:56
pablo945 pisze:
24 sie 2020, 17:43
Wniosek na stronie virgin mobile wypełniałem poprawnie podając operatora a2mobile

Nie ma takiego operatora 🤣. Sprawdź jakiego operatora masz w papierach we wniosku o przeniesienie. Dzwoniłeś do a2mobile?
 #1104012  autor: 24bis24
 30 wrz 2020, 12:06
Ciężko jest przenieść numer z innej sieci do Play na kartę. Numer nie przenosi się we wskazanej dacie na wniosku. Zamówienie sprzedażowe (wniosek o przeniesienie) zawiesza się w ich systemie, zgłoszenia techniczne są zamykane i znikają z systemu.
Nie można odwołać- anulować przeniesienia bo jest zawieszony więc numer pozostaje cały czas u operatora poprzedniego. Da tej pory wszystko szło OK. jeśli chodzi o zmianę operatora z innej sieci do Play na kartę aż w końcu się popsuło.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1104017  autor: Kamil7878
 30 wrz 2020, 15:21
pablo945 pisze:
24 sie 2020, 17:43
Wniosek na stronie virgin mobile wypełniałem poprawnie podając operatora a2mobile więc co jest grane? Chęć zatrzymania klienta czy jak bo już nie ogarniam tego.
We wniosku trzeba wybrać operatora Premium Mobile... Nie ma operatora a2mobile..
 #1104413  autor: 24bis24
 09 paź 2020, 13:59
Są problemy z przeniesieniem numeru przez Pocztę polską do Play. Tworzy się zamówienie sprzedażowe w systemie Play co z automatu nie generuje wniosku o przeniesienie numeru. Numer nie przenosi się w wyznaczonym terminie co ciekawe nie można go anulować bo go nie ma jest tylko zamówienie sprzedażowe.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1119231  autor: 7xx654465
 21 lip 2021, 11:21
Literówka w nazwisku, we wniosku o przeniesienie może być problemem że nr nie przeniósł się, dostałem SMS zaraz po złożeniu wniosku Twój dotychczasowy operator zgodził się na umolnienie numeru, i od tam tej pory nic.
  • Strona 63 z 70
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 70
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 70