DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 68 z 71
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
 #1150146  autor: NokiaFan86
 22 maja 2023, 10:46
To ciekawe, bo niedawno gadałem z gościem z salonu Play i mi powiedział że zlecenia przenosin zainicjowane w piątek rozpoczynane są dopiero w poniedziałek. 🙂
 #1150173  autor: f0ku5
 22 maja 2023, 15:18
Z tym również się nie zgodzę ;) Jakieś 2 lata temu przenosiłem numer z Playa, również poszedł w weekend. Wątpię żeby z biegiem czasu zmieniło się na gorsze.
Od strony operatora najważniejsza jest data przeniesienia numeru. Jeżeli mamy sobotę powiedzmy 20.05, godzinę 16:00 i konsultant wprowadzi datę przeniesienia na 21.05 to numer przeniesie się za parę godzin o północy.
 #1150175  autor: maniek357
 22 maja 2023, 15:53
Remington pisze:
21 maja 2023, 12:41
Ja mogę. W 2017 r. przeniosłem tak numery z Play do Plusa. Co ciekawe, jeden przeniósł się dzień później.
2 miesiące temu u mnie podobna sytuacja. Zlecenie w piątek ok. 17:00. Numer z Play do Plusa przeniósł się w nocy z soboty na niedzielę.
 #1150233  autor: isiu
 23 maja 2023, 20:07
W teorii jest tak:
Tryb DAY – gdy Klient przy składaniu wniosku NP u Biorcy wskazuje konkretny
termin Przeniesienia Numeru, przy czym:
dla sieci ruchomej (tj. numery niegeograficzne w sieci ruchomej) – może
to być jeden dzień liczony od dnia wygenerowania komunikatu E03, ale
nie może to być termin wcześniejszy niż wnioskowany przez Biorcę i nie
może być to termin przekraczający 120 dni kalendarzowych od daty
wygenerowania komunikatu E03
dla sieci stacjonarnej (tj. numery geograficzne i niegeograficzne w sieci
stacjonarnej):
 gdy realizacja przeniesienia jest powiązana z Usługą Hurtową po
stronie Biorcy - może to być termin minimum 7 Dni Roboczych
liczonych od dnia wygenerowania komunikatu E03 (nie wcześniej
niż termin wnioskowany przez Biorcę i maksymalnie 120 dni
kalendarzowe od daty wygenerowania komunikatu E03 i
maksymalnie termin nie przekraczający 120 dni kalendarzowych od
daty wygenerowania komunikatu E03), przy czym data realizacji
Przeniesienia Numeru nie może przypadać na sobotę, niedzielę lub
dzień świąteczny,
 gdy realizacja przeniesienia nie jest powiązana z Usługą Hurtową
po stronie Biorcy - 1 Dzień Roboczy liczony od daty
wygenerowania komunikatu E03 (nie wcześniej niż termin
wnioskowany przez Biorcę i maksymalnie 120 dni kalendarzowe od
daty wygenerowania komunikatu E03 i maksymalnie termin nie
przekraczający 120 dni kalendarzowych od daty wygenerowania
komunikatu E03), przy czym data realizacji Przeniesienia Numeru
nie może przypadać na sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny.

W trybie END - z końcem okresu wypowiedzenia
W trybie EOP - wraz z czasem zakończenia umowy
 #1159382  autor: KOZ
 26 paź 2023, 19:54
Obecnie trwa awaria nie można przenieść numeru z virgin mobile do lycamobile pl pracownicy nie wiedzą kiedy awaria zostanie usunięta trwa to już ponad 3 tygodnie spowodowane jest to cyberatakiem w sieci głownej operatora.
 #1159391  autor: IC_Current
 27 paź 2023, 07:52
@KDZ
Bzdury wierutne o tym cyberataku przez trzy tygodnie.
Jak tyle trwa "atak" i objawia się to tylko problemami z przeniesieniem z Virgin a z innych sieci nie, to kłamią w żywe oczy. Ewentualnie są tam tak nieogarnięci technicy, że sobie po prostu nie radzą ze swoją pracą.
Tak czy siak po takiej "akcji" to bym tam numeru nie przeniósł.
 #1159393  autor: Karlos20
 27 paź 2023, 10:14
KOZ: odpuść sobie sieć-partyzantkę czyli Lyca. Wiecznie coś się u nich dzieje + brak obsługi klienta. To nie jest sieć godna zaufania. Wybierz sobie inną ofertę opartą o zasięg Plusa lub coś innego.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1159425  autor: Remington
 27 paź 2023, 19:19
Zacznijmy od tego, że Lyca nie wie czy numer jest w Virgin czy nie. Albo więc problem dotyczy wszystkich przeniesień, albo wystarczy zadeklarować Play.
 #1159430  autor: Karlos20
 27 paź 2023, 21:29
Ładnie... Skoro nawet nie wiedzą, w jakiej sieci jest numer lub jeśli nie mają aktualnej bazy polskich operatorów MNO i MVNO, to powodzenia w sprawnym procesie MNP do Lycamobile.
Przypominam: omijać z daleka.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1159436  autor: KOZ
 27 paź 2023, 22:21
Karlos20 pisze:
27 paź 2023, 10:14
KOZ: odpuść sobie sieć-partyzantkę czyli Lyca. Wiecznie coś się u nich dzieje + brak obsługi klienta. To nie jest sieć godna zaufania. Wybierz sobie inną ofertę opartą o zasięg Plusa lub coś innego.
Korzystam z Lycamobile PL już od 2 lat nie jest to sieć idealna ale jak dla mnie do roamingu jest najlepszą siecią za 13zł na miesiąc przy zakupie na rok pakietu bardzo dużą zaletą jest to że w niemczech działa no limit jak dzwonie na numery stacjonarne jak i komórkowe lokalne brak polityki uczciwego korzystania i dostęp w PL do plusowego 5G co w polsce nie jest jeszcze oczywiste u innch operatorów.
Jak dla mnie dla osoby która chce mieć polski numer za granicą to jest najlepsza opcja.
 #1159989  autor: KOZ
 06 lis 2023, 11:08
Witam,
Niestety muszę wszystkich przestrzec przed przeniesieniem numeru do Lyca PL dzisiaj równo o północy Play oddał numer a Lyca go nie przeniosła na kartę SIM dzwoniłem na infolinie sprawdzili numer i każą czekać w dodatku nie gwarantują że dzisiaj przeniesiony numer zostanie włączony istnym słowem katastrofa, najgorsze że nikt do mnie nie może się dodzwonić także czekam dzisiaj i jak już nie wypali to dzwonie do UKE.
 #1163015  autor: mateo1995
 10 sty 2024, 20:32
elektronicznie, automatycznie na koncie przez mojeID(logując się do banku) karta jest przesyłana do paczkomatu.

Pytam bo kilkukrotnie zrobiłem rundkę Plus(3 darmowe mc) - Heyah01(1 mc za 1zł). W Heyah01 ciągle to było za 1zł choć w regulaminie jest, że 1zł jest jedynie po aktywacji danego numeru pierwszy raz, potem od początku standardowa opłata. Teraz wodzę, że na moim koncie dodano numer w czasie kiedy był on w Plusie. Pewnie będzie już trzeba płacić za 1mc. W RBM nie byłem i zleciłem już dwukrotnie w ciągu kilku dni przeniesienie ale coś jest nie tak. Brak maila, smsa potwierdzającego zlecenie, karta nie przychodzi.
 #1163932  autor: Str8Flush
 22 sty 2024, 22:00
Witam, planuję przenieść numer, a nie mam doświadczenia, bo na 15 lat utknąłem w abo. Teraz jestem w Orange na czas nieokreślony, planuję przeskoczyć na RBM. I tu moje pytanie, jak to się odbywa przeskakując z esim, na esim?
  • Strona 68 z 71
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71