To ciekawe, bo niedawno gadałem z gościem z salonu Play i mi powiedział że zlecenia przenosin zainicjowane w piątek rozpoczynane są dopiero w poniedziałek.
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Może u nich tak jest.
Z tym również się nie zgodzę Jakieś 2 lata temu przenosiłem numer z Playa, również poszedł w weekend. Wątpię żeby z biegiem czasu zmieniło się na gorsze.
Od strony operatora najważniejsza jest data przeniesienia numeru. Jeżeli mamy sobotę powiedzmy 20.05, godzinę 16:00 i konsultant wprowadzi datę przeniesienia na 21.05 to numer przeniesie się za parę godzin o północy.
Od strony operatora najważniejsza jest data przeniesienia numeru. Jeżeli mamy sobotę powiedzmy 20.05, godzinę 16:00 i konsultant wprowadzi datę przeniesienia na 21.05 to numer przeniesie się za parę godzin o północy.
W teorii jest tak:
Tryb DAY – gdy Klient przy składaniu wniosku NP u Biorcy wskazuje konkretny
termin Przeniesienia Numeru, przy czym:
dla sieci ruchomej (tj. numery niegeograficzne w sieci ruchomej) – może
to być jeden dzień liczony od dnia wygenerowania komunikatu E03, ale
nie może to być termin wcześniejszy niż wnioskowany przez Biorcę i nie
może być to termin przekraczający 120 dni kalendarzowych od daty
wygenerowania komunikatu E03
dla sieci stacjonarnej (tj. numery geograficzne i niegeograficzne w sieci
stacjonarnej):
gdy realizacja przeniesienia jest powiązana z Usługą Hurtową po
stronie Biorcy - może to być termin minimum 7 Dni Roboczych
liczonych od dnia wygenerowania komunikatu E03 (nie wcześniej
niż termin wnioskowany przez Biorcę i maksymalnie 120 dni
kalendarzowe od daty wygenerowania komunikatu E03 i
maksymalnie termin nie przekraczający 120 dni kalendarzowych od
daty wygenerowania komunikatu E03), przy czym data realizacji
Przeniesienia Numeru nie może przypadać na sobotę, niedzielę lub
dzień świąteczny,
gdy realizacja przeniesienia nie jest powiązana z Usługą Hurtową
po stronie Biorcy - 1 Dzień Roboczy liczony od daty
wygenerowania komunikatu E03 (nie wcześniej niż termin
wnioskowany przez Biorcę i maksymalnie 120 dni kalendarzowe od
daty wygenerowania komunikatu E03 i maksymalnie termin nie
przekraczający 120 dni kalendarzowych od daty wygenerowania
komunikatu E03), przy czym data realizacji Przeniesienia Numeru
nie może przypadać na sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny.
W trybie END - z końcem okresu wypowiedzenia
W trybie EOP - wraz z czasem zakończenia umowy
Tryb DAY – gdy Klient przy składaniu wniosku NP u Biorcy wskazuje konkretny
termin Przeniesienia Numeru, przy czym:
dla sieci ruchomej (tj. numery niegeograficzne w sieci ruchomej) – może
to być jeden dzień liczony od dnia wygenerowania komunikatu E03, ale
nie może to być termin wcześniejszy niż wnioskowany przez Biorcę i nie
może być to termin przekraczający 120 dni kalendarzowych od daty
wygenerowania komunikatu E03
dla sieci stacjonarnej (tj. numery geograficzne i niegeograficzne w sieci
stacjonarnej):
gdy realizacja przeniesienia jest powiązana z Usługą Hurtową po
stronie Biorcy - może to być termin minimum 7 Dni Roboczych
liczonych od dnia wygenerowania komunikatu E03 (nie wcześniej
niż termin wnioskowany przez Biorcę i maksymalnie 120 dni
kalendarzowe od daty wygenerowania komunikatu E03 i
maksymalnie termin nie przekraczający 120 dni kalendarzowych od
daty wygenerowania komunikatu E03), przy czym data realizacji
Przeniesienia Numeru nie może przypadać na sobotę, niedzielę lub
dzień świąteczny,
gdy realizacja przeniesienia nie jest powiązana z Usługą Hurtową
po stronie Biorcy - 1 Dzień Roboczy liczony od daty
wygenerowania komunikatu E03 (nie wcześniej niż termin
wnioskowany przez Biorcę i maksymalnie 120 dni kalendarzowe od
daty wygenerowania komunikatu E03 i maksymalnie termin nie
przekraczający 120 dni kalendarzowych od daty wygenerowania
komunikatu E03), przy czym data realizacji Przeniesienia Numeru
nie może przypadać na sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny.
W trybie END - z końcem okresu wypowiedzenia
W trybie EOP - wraz z czasem zakończenia umowy
Raport UKE z przenosin Q2 2023
https://www.uke.gov.pl/akt/przenoszenie ... u,489.html
https://www.uke.gov.pl/akt/przenoszenie ... u,489.html
Witam, orientuje się ktoś kiedy będzie można przenosić numery z Virgin do Lycamobile PL ?
Wybierz Play jako dotychczasowego operatora.
Obecnie trwa awaria nie można przenieść numeru z virgin mobile do lycamobile pl pracownicy nie wiedzą kiedy awaria zostanie usunięta trwa to już ponad 3 tygodnie spowodowane jest to cyberatakiem w sieci głownej operatora.
@KDZ
Bzdury wierutne o tym cyberataku przez trzy tygodnie.
Jak tyle trwa "atak" i objawia się to tylko problemami z przeniesieniem z Virgin a z innych sieci nie, to kłamią w żywe oczy. Ewentualnie są tam tak nieogarnięci technicy, że sobie po prostu nie radzą ze swoją pracą.
Tak czy siak po takiej "akcji" to bym tam numeru nie przeniósł.
Bzdury wierutne o tym cyberataku przez trzy tygodnie.
Jak tyle trwa "atak" i objawia się to tylko problemami z przeniesieniem z Virgin a z innych sieci nie, to kłamią w żywe oczy. Ewentualnie są tam tak nieogarnięci technicy, że sobie po prostu nie radzą ze swoją pracą.
Tak czy siak po takiej "akcji" to bym tam numeru nie przeniósł.
KOZ: odpuść sobie sieć-partyzantkę czyli Lyca. Wiecznie coś się u nich dzieje + brak obsługi klienta. To nie jest sieć godna zaufania. Wybierz sobie inną ofertę opartą o zasięg Plusa lub coś innego.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Zacznijmy od tego, że Lyca nie wie czy numer jest w Virgin czy nie. Albo więc problem dotyczy wszystkich przeniesień, albo wystarczy zadeklarować Play.
Ładnie... Skoro nawet nie wiedzą, w jakiej sieci jest numer lub jeśli nie mają aktualnej bazy polskich operatorów MNO i MVNO, to powodzenia w sprawnym procesie MNP do Lycamobile.
Przypominam: omijać z daleka.
Przypominam: omijać z daleka.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Korzystam z Lycamobile PL już od 2 lat nie jest to sieć idealna ale jak dla mnie do roamingu jest najlepszą siecią za 13zł na miesiąc przy zakupie na rok pakietu bardzo dużą zaletą jest to że w niemczech działa no limit jak dzwonie na numery stacjonarne jak i komórkowe lokalne brak polityki uczciwego korzystania i dostęp w PL do plusowego 5G co w polsce nie jest jeszcze oczywiste u innch operatorów.
Jak dla mnie dla osoby która chce mieć polski numer za granicą to jest najlepsza opcja.
Witam,
Niestety muszę wszystkich przestrzec przed przeniesieniem numeru do Lyca PL dzisiaj równo o północy Play oddał numer a Lyca go nie przeniosła na kartę SIM dzwoniłem na infolinie sprawdzili numer i każą czekać w dodatku nie gwarantują że dzisiaj przeniesiony numer zostanie włączony istnym słowem katastrofa, najgorsze że nikt do mnie nie może się dodzwonić także czekam dzisiaj i jak już nie wypali to dzwonie do UKE.
Niestety muszę wszystkich przestrzec przed przeniesieniem numeru do Lyca PL dzisiaj równo o północy Play oddał numer a Lyca go nie przeniosła na kartę SIM dzwoniłem na infolinie sprawdzili numer i każą czekać w dodatku nie gwarantują że dzisiaj przeniesiony numer zostanie włączony istnym słowem katastrofa, najgorsze że nikt do mnie nie może się dodzwonić także czekam dzisiaj i jak już nie wypali to dzwonie do UKE.
Mam takie dziwne pytanie-jak często w roku przenosicie numery(w miesiacu czy tolu)? Znają już was w salonch?
Czy jeszcze gdzieś poza Heyah01 i RBM Mobile można przeniesc numer przez internet a sim przychodzi do paczkomatu?
To w hejay01 oraz rbm nie przychodzi kurier z dokumentami? Jak się tam podpisuje dokumenty?
elektronicznie, automatycznie na koncie przez mojeID(logując się do banku) karta jest przesyłana do paczkomatu.
Pytam bo kilkukrotnie zrobiłem rundkę Plus(3 darmowe mc) - Heyah01(1 mc za 1zł). W Heyah01 ciągle to było za 1zł choć w regulaminie jest, że 1zł jest jedynie po aktywacji danego numeru pierwszy raz, potem od początku standardowa opłata. Teraz wodzę, że na moim koncie dodano numer w czasie kiedy był on w Plusie. Pewnie będzie już trzeba płacić za 1mc. W RBM nie byłem i zleciłem już dwukrotnie w ciągu kilku dni przeniesienie ale coś jest nie tak. Brak maila, smsa potwierdzającego zlecenie, karta nie przychodzi.
Pytam bo kilkukrotnie zrobiłem rundkę Plus(3 darmowe mc) - Heyah01(1 mc za 1zł). W Heyah01 ciągle to było za 1zł choć w regulaminie jest, że 1zł jest jedynie po aktywacji danego numeru pierwszy raz, potem od początku standardowa opłata. Teraz wodzę, że na moim koncie dodano numer w czasie kiedy był on w Plusie. Pewnie będzie już trzeba płacić za 1mc. W RBM nie byłem i zleciłem już dwukrotnie w ciągu kilku dni przeniesienie ale coś jest nie tak. Brak maila, smsa potwierdzającego zlecenie, karta nie przychodzi.
Witam, planuję przenieść numer, a nie mam doświadczenia, bo na 15 lat utknąłem w abo. Teraz jestem w Orange na czas nieokreślony, planuję przeskoczyć na RBM. I tu moje pytanie, jak to się odbywa przeskakując z esim, na esim?