DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 65 z 70
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 70
 #1123505  autor: Pigulasty
 19 paź 2021, 20:56
Witam. Mój wujek ma aktualnie abonament na 2 lata w Plusie który kończy się gdzieś w grudniu bądź styczniu a następnie przechodzi na umowę na czas nieokreślony. Chciałby przenieść numer do a2mobile z końcem obowiązywania abonamentu.
1. Czy musi składać wypowiedzenie w Plusie?
2. Czy jest możliwość przy przenoszeniu numeru zaznaczenia jakiejś opcji aby numer został przeniesiony z końcem obowiązywania aktualnej umowy abonamentowej czy trzeba wskazać konkretną datę przeniesienia numeru samemu?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
 #1123508  autor: Remington
 19 paź 2021, 21:12
Może złożyć wniosek u nowego operatora i on ze starym wszystko już załatwi.

Składając wniosek wybiera się czy nr ma być przeniesiony niezwłocznie, w konkretnej dacie czy na koniec umowy (którą wypowie już za nas nowy operator).

Nie ma za co.
 #1124276  autor: HappyBoy
 12 lis 2021, 17:39
Przenosił ktoś ostatnio numer do Orange na kartę? Też wam nie dali karty sim wraz z kopią wniosku migracyjnego ?
Na pytanie kiedy otrzymam kartę? Konsultant: Jutro numer się numer przeniesie to sobie Pan przyjdź i odbierz lub w przyszłym tygodniu :shock:

Wniosek złożony dziś po godzinie 16.
Coś się pozmieniało ? Op macierzysty nie wyznacza daty zwolnienia numeru ?
 #1124348  autor: marcin19883
 15 lis 2021, 20:08
Nic się nie zmieniło. Karte SIM zawsze dostajemy podczas składania wniosku. SMSy chwilę po złożeniu wniosku przychodzą na numer przenoszeniowy. A potem od obecnego operatora, że wpłynął wniosek o przeniesienie :)

ps. Nie spotkałem sie z takim partactem, że mam sobie przyjść innego dnia po karte SIM. Obowiązkowo wzywa się w takim przypadku kierownika i składa skargę na pracownika. Być może nawet ci wniosku nie wysłał. Coś podpisywałeś? Czy pracownik ściemniał, że coś klika w kompie? Karty SIM są zawsze dostępne w kazdym salonie. Bez nich nie jest możliwa sprzedaż abonamentów itp.
 #1124364  autor: HappyBoy
 16 lis 2021, 01:08
Podpisałem wniosek o przeniesienie numeru. Oświadczenie abonenta i kartę rejestracyjną oraz kartę SIM otrzymałem dopiero w innym salonie. Numer udało się przenieść z soboty na niedzielę. Jeszcze bym zrozumiał salon partnerski ale nie firmowy i takie akcje :|
 #1124367  autor: 24bis24
 16 lis 2021, 06:20
HappyBoy pisze:
16 lis 2021, 01:08
Oświadczenie abonenta i kartę rejestracyjną
zapomniałeś napisać, że przeniesienie było robione na tablecie a wszystkie dokumenty otrzymałeś na podany przy przeniesieniu @.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1124391  autor: RafalNode
 16 lis 2021, 13:18
Coś się T-Mobile posypało.

Dziś w nocy miała być zmiana z Play na T-mobile. Play numer wyłączył T-Mobile nie włączył.

Od 12 w nocy jestem bez telefonu. Zgłoszenie poszło o 7 rano.

Miał ktoś tak?
 #1124489  autor: HappyBoy
 19 lis 2021, 08:43
24bis24 pisze:
16 lis 2021, 06:20
HappyBoy pisze:
16 lis 2021, 01:08
Oświadczenie abonenta i kartę rejestracyjną
zapomniałeś napisać, że przeniesienie było robione na tablecie a wszystkie dokumenty otrzymałeś na podany przy przeniesieniu @.
Nic nie robiono na tablecie w jednym jak i w drugim salonie.
Oświadczenie, kartę rejestracyjną oraz wniosek migracyjny otrzymałem na papierze.
Na maila otrzymałem tylko regulamin przenoszenia przydzielonego numeru.

Na tablecie przenosiłem kiedyś numer do Play.
Trzy podpisy, karta SIM i adios.
 #1125307  autor: marcinum
 09 gru 2021, 21:03
Może coś poradzicie, bo ręce mi opadają.

Niedawno przeniosłem się do heyah. Pech chciał, że zgubiłem od nich kartę przed jej aktywacją. Szybko zadzwoniłem na ich infolinię i otrzymałem info, że jeśli pierwszego dnia umowy skutecznie pobiorą mi opłatę za subskrypcję, to w każdym salonie mogę pobrać duplikat karty i wszystko będzie ok.

Poczekałem więc na pierwszy dzień w heyah. Ale w salonie (t-mobile) się okazało, że pani nie potrafi tego zrobić. Wydała mi kartę, ale ta nowa karta nie łączyła się z siecią. Zgłosiła to do ich techników, a ja miałem czekać.

Dziś mija siódmy dzień (!) jak czekam. Bez aktywnej karty. Wysyłałem maile i dzwoniłem na kontakt heyah, a w odpowiedzi tłumaczyli mi, że technicy mają jakiś problem i ciągle nad tym pracują.

Zrezygnowany poszedłem w końcu przenieść numer do plusa. Tu pani powiedziała, że ich karta będzie aktywna do 24 godz. ale zwykle znacznie szybciej.

Właśnie mija ten czas, karta plusa milczy, a ja się zastanawiam:

1. czy przeniesienie numeru do innego operatora może być blokowane u poprzedniego operatora?
2. czy wpływ na skuteczne przeniesienie może mieć to, że mój numer jest poza zasięgiem u poprzedniego operatora?
3. co radzicie mi zrobić?
 #1126000  autor: marcinum
 26 gru 2021, 21:59
Nie potrafiłem edytować poprzedniego postu, więc piszę pod spodem.
Wyjaśniam dla przyszłych pokoleń :) jeśli się znajdą w podobnej sytuacji, co ja.

Heyah ma problem z wydawaniem duplikatu karty sim. Teoretycznie można to zrobić w każdym salonie T-mobile, ale sprzedawcy nie są o tym poinformowani. Mają z tym faktyczne kłopoty - była potrzebna konsultacja z infolinią. Karta (duplikat), którą mi wydano i tak nie była aktywna. Pisałem i dzwoniłem do biura obsługi przynajmniej raz dziennie. Heyah przez siedem dni nie potrafiła aktywować nowej karty sim.

Przeniesienie numeru do innego operatora (Plus) trwało ok 36 godzin od odebrania karty sim w salonie do jej aktywacji. Cały proces przeniesienia był niezależny od tego czy karta u poprzedniego operatora jest "w sieci" czy jest nieaktywna.

Ogólnie fatalne wrażenia po kontakcie z Heyah. Pomimo ciekawej oferty przy pierwszym problemie cały czar prysł. Siedem dni bez telefonu, który pomaga mi w pracy...

Dodam na koniec, że chciałem usunąć dane z karty płatniczej w aplikacji heyah, już po przeniesieniu numeru. Od konsultanta usłyszałem, że muszę przesłać im skan podpisanej odręcznie prośby o usunięcie moich danych. Inaczej się nie da. Fajnie, co?

Pozdrawiam
marcinum pisze:
09 gru 2021, 21:03
Może coś poradzicie, bo ręce mi opadają.

Niedawno przeniosłem się do heyah. Pech chciał, że zgubiłem od nich kartę przed jej aktywacją. Szybko zadzwoniłem na ich infolinię i otrzymałem info, że jeśli pierwszego dnia umowy skutecznie pobiorą mi opłatę za subskrypcję, to w każdym salonie mogę pobrać duplikat karty i wszystko będzie ok.

Poczekałem więc na pierwszy dzień w heyah. Ale w salonie (t-mobile) się okazało, że pani nie potrafi tego zrobić. Wydała mi kartę, ale ta nowa karta nie łączyła się z siecią. Zgłosiła to do ich techników, a ja miałem czekać.

Dziś mija siódmy dzień (!) jak czekam. Bez aktywnej karty. Wysyłałem maile i dzwoniłem na kontakt heyah, a w odpowiedzi tłumaczyli mi, że technicy mają jakiś problem i ciągle nad tym pracują.

Zrezygnowany poszedłem w końcu przenieść numer do plusa. Tu pani powiedziała, że ich karta będzie aktywna do 24 godz. ale zwykle znacznie szybciej.

Właśnie mija ten czas, karta plusa milczy, a ja się zastanawiam:

1. czy przeniesienie numeru do innego operatora może być blokowane u poprzedniego operatora?
2. czy wpływ na skuteczne przeniesienie może mieć to, że mój numer jest poza zasięgiem u poprzedniego operatora?
3. co radzicie mi zrobić?
 #1126543  autor: Octopil
 08 sty 2022, 01:26
Mam pytanie odnośnie Orange Free ,bo przenosiłem numer do tej taryfy na kartę ,zrezygnowałem z przesyłki kurierskiej bez podpisywania dokumentów ,bo nie chcę przenosić numeru od dotychczasowego Operatora też na kartę ,czy należy coś więcej robić ,bo Orange zblokował kontakt e-mail ,czy muszę coś robić czy sami się skontaktują ze mną ?,albo czy ewentualnie jakieś pismo im wysłać i gdzie ?
 #1127712  autor: zalezok
 03 lut 2022, 16:48
musiolek pisze:
08 paź 2021, 02:09
zalezok pisze:
16 wrz 2021, 17:04
Dzień dobry.
Usiłuję dokonać migracji play->lyca.
Strona lyca jest jest chyba z epoki kamienia łupanego. W ichnym formularzu po wypełnieniu wyświetla się komunikat:
Dane osobowe nie zgadzają się z danymi zarejestrowanymi na podaną kartę SIM Lycamobile
mimo że obie karty zarejestrowane na te same dane przez tą samą osobę.
Mało tego, w formularzu trzeba zaznaczyć okres wypowiedzenia. Pytałem w play a konsultant twierdzi że 30 dni od okresu rozliczeniowego którym jest 1. dzień miesiąca dla prepaid. Oznacza to że przeniesienie numeru trwa od 30 dni do 60 dni jeżeli wniosek wpłynie drugiego dnia miesiaca. A tyle się naczytałem że numery przenoszone sa za darmo i w jeden dzień!
Partyline od lyca odzywa się bez czekania ale wszyscy którzy odbiorą twierdzą że mnie nie słyszą i rozłaczają się.
Ręce i nogi opadają co tam się wyrabia. Wie ktoś coś jak to popchnąć dalej?

Możesz napisać jak rozwiązałeś ten problem?

Mam identyczną sytuację (taki sam komunikat) i od kwietnia/maja nikt z Lyca nie potrafił mi pomóc więc po jakichś dwóch miesiącach różnych kombinacji poddałem się i dałem sobie spokój z przeniesieniem do nich dwóch numerów.

Jeżeli udało Ci się jakoś rozwiązać ten problem techniczny to chętnie wrócę do mojej sprawy...
Należy wpisać dane do formularza bez polskich znaków na zasadzie o zamiast ó albo a zamiast ą. Wtedy przechodzi. Natomiast z tym okresem wypowiedzenia to ściema. W play natychmiast odpieli przenoszony numer i pozostało mi określić który z innych na liscie zarządzanych ma być teraz głównym.
 #1132194  autor: atlantydas
 08 cze 2022, 12:28
Jeśli na prepaidzie w Orange i w plusie mam jakieś środki. To po przeniesieniu do playa i Viking mobile, te środki zostaną przekazane czy przepadną?
 #1132196  autor: Karlos20
 08 cze 2022, 12:36
atlantydas: nie ma możliwości transferowania kasy pomiędzy operatorami. Ewentualnie możesz niewykorzystaną kasę odzyskać po przeniesieniu numeru, ale to nie jest to takie proste i opłacalne. Wyzeruj saldo i przenieś numer.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1142232  autor: babciagienia1p
 23 sty 2023, 09:58
Czy do przeniesienia numeru, w SALONIE Orange do taryfy OFnK, jest potrzebna aktywna (włożona do telefonu) karta SIM przenoszonego numeru, aby odebrać jakiś kod?
Czy to jest raczej kolejna sztuczna przeszkoda, aby spławić namolną klientkę?
 #1142234  autor: Karlos20
 23 sty 2023, 10:01
babciagienia1p: zalecałbym posiadanie aktywnej karty ze starej sieci do odebrania ewentualnego SMSa weryfikacyjnego czy przenosisz prawidłowy numer.
Gdy składałem zamówienie online abonamentu "Nielimitowana M" na 6 miesięcy w T-Mobile, wraz z przeniesieniem numeru z Play, poprosili mnie o przepisanie 4 cyfr, aby potwierdzić poprawność numeru, który chcę przenieść.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1142237  autor: babciagienia1p
 23 sty 2023, 10:08
@Karlos20
Nie chciałam przenieść online, tylko w salonie. Nigdy wcześniej, u innych operatorów, nie spotkałam się z takim żądaniem. Ba... Nigdy nie miałam ze sobą starej karty...
Przecież numer jest przypisany do Peselu. Jeśli nie będzie się zgadzał, to operator - dawca go nie odda...
  • Strona 65 z 70
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 70
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 70