Strona 1 z 1

[Play] Połączenia przychodzące i wychodzące odrzucone

Post:13 lut 2012, 18:41
autor: kakusia0708
Witam mam taki problem nie moge wykonywac ani odbierac połączen. Jestem w stanach mam w Play ale zasieg jest caly i karta nie jest zablokowana poniewaz moge wysyłac i odbierac sms. Wiecie moze co jest nie tak ?

Post:13 lut 2012, 18:42
autor: muchakk
Spróbuj ręcznie zalogować się do innego operatora.

Post:13 lut 2012, 18:46
autor: kakusia0708
automatycznie loguje mi sie do AT&T

[ Dodano: 2012-02-13, 18:50 ]
wybieram nr i od razu konczy sie połączenie i pisze "odrzucono" "połączenie nie udane"

Post:13 lut 2012, 19:24
autor: KC-KARLOS
W Stanach są inne częstotliwości sieci komórkowych, niż w Europie, stąd poważne kłopoty z zalogowaniem się do sieci roamingowych.

Post:13 lut 2012, 19:33
autor: slawekt
W Stanach są inne częstotliwości sieci komórkowych, niż w Europie, stąd poważne kłopoty z zalogowaniem się do sieci roamingowych.
Jeżeli kakusia0708 używa w Stanach telefonu który ma w profilu, to nie będzie miała żadnych problemów z zalogowaniem się do jakiejkolwiek sieci :-) Poza tym może wysyłać SMS'y, także telefon loguje się bez kłopotów.
Jeżeli telefon jest na abonament, to osobiście bym obstawiał przekroczony limit zadłużenia... Jak na kartę to może w Play coś szwankuje. A tak najlepiej to przedzwonić do BOK, może pomogą.
Dla mnie za mało danych, aby coś sensowniejszego wymyślić :-(

Post:13 lut 2012, 20:36
autor: kakusia0708
telefon nie jest w abonamencie. Przez jakis miesiąc dzialal bez zastrzezen myslalam ze problem lezy w tym ze przez jakies 3 miesiace nie doladowywalam konta ale dzis po doladowaniu rowniez nie moge dzwonic.

[ Dodano: 2012-02-13, 20:38 ]
dodam ze karta sim wazna jest do 2013 roku

Post:13 lut 2012, 20:50
autor: slawekt
kakusia0708 pisze:3 miesiace nie doladowywalam konta ale dzis po doladowaniu rowniez nie moge dzwonic.
To nie ma znaczenia...
Zobacz na 24.play.pl, czy wszystko z Twoim numerem wszystko jest OK. Jak nie, to dzwoń do BOK. Ale skoro działało, to i teraz powinno działać.
Poza tym jesteś bardzo oszczędna w podawanych informacjach, i pomoc Tobie nie jest łatwym zajeciem, a przypomina raczej wróżenie z fusów ;-)

Post:13 lut 2012, 22:03
autor: kakusia0708
to co mam wiecej podac jak ot tak nagle przestalo dzialac jakies szczegoly ok ale nie wiem co mam jeszcze napisac

[ Dodano: 2012-02-13, 22:15 ]
sprawdzalam na play24 ale co tam niby ma byc nie tak? nie pisze o zadnych bledach czy cos

Post:14 lut 2012, 10:44
autor: play4you2
Napisz do nas na [email protected] sprawdzimy co się dzieje z telefonem, dlaczego nie możesz korzystać z usług.

Post:14 lut 2012, 20:53
autor: ukefake
kakusia0708, spróbuj wyłączyć tryb 3g i wtedy sprawdzić (wprawdzie roaming w at&t obejmuje też 3g, ale nie zaszkodzi). i nie zapomnij wyłączyć i włączyć telefonu. i upewnij się, że jesteś w at&t. powodzenia.