Strona 1 z 1
[PLAY]Sprzedają uszkodzone startery?
Post:04 sty 2012, 20:15
autor: TheArt
Witajcie, kupiłem starter, wkładam do komórki a ten nie łapie sieci jakby karta była przeterminowana. Idę do Play, daję mu kartę i plastik a kolo mi mówi że on tego nie wymieni, gdyż nie wie czy następny też nie będzie działał, mam sobie zadzwonić pod *500. Mówię mu kupiłem starter i on ma działać, nie będę nigdzie dzwonił. Zrobił maślane oczy i co, mam go bić czy gdzie to zgłosić żeby dostać nowy starter. Dzieki.
Post:04 sty 2012, 20:34
autor: Ruben
TheArt pisze:Zrobił maślane oczy i co, mam go bić czy gdzie to zgłosić żeby dostać nowy starter.
Myślę, że od tego powinieneś zacząć

a tak poważnie, to znając życie i Play, bez rejestracji numeru nic praktycznie nie można reklamować więc błędne koło się robi.
Może P4Y zechce pomóc ale to w innym temacie trzeba pisać ale bez zarejestrowania numeru będzie trudno uzyskać pomoc. Z drugiej strony rejestrować starter, który nie został aktywowany?? Nie wiem. Niech wypowiedzą się więksi znawcy procedur reklamacyjnych.
Post:04 sty 2012, 21:27
autor: bolek2004
Miałem taką sytuacje, ale że starter był z bardzo fajnym numerem, którego zresztą używam do dziś więc się zarejestrowałem, wymienili kartę sim i to wszystko, myślę że bez rejestracji nic nie zdziałasz, mają taką politykę, czy to dobrze, czy źle to nie wiem.
Post:04 sty 2012, 22:50
autor: TheArt
Konsultant w salonie nie chciał zarejestrować karty, chciał za to paragon zakupu startera.
Post:04 sty 2012, 23:41
autor: bolek2004
To jakiś dziwny ten konsultant, mi nikt paragonu nie sprawdzał, wystarczyło mieć przy sobie ten plastik na którym masz numer karty i puk, w sumie to ciekawe co by zrobił konsultant jakbyś powiedział że używałeś playa i nagle stracił zasięg i chcesz go zarejestrować w celu złożenia reklamacji, albo wymiany karty sim, nie wierzę że wymagają paragon przy rejestracji, kartę z pin,puk i nr seryjnym to i owszem.
Jeśli masz możliwość to skorzystaj z innego salonu, może będzie tam ktoś bardziej kompetenty.
Post:05 sty 2012, 17:10
autor: uwazny
bolek2004 pisze:To jakiś dziwny ten konsultant, mi nikt paragonu nie sprawdzał
konsultant jak najbardziej normalny. Po prostu przyjął uszkodzony starter jako niezgodność towaru z umową i do tego potrzebował paragonu. Nie rejestrował go a najprawdopodobniej wymienił na nowy lub zrobił tak jak klient sobie życzył.
Post:05 sty 2012, 17:27
autor: bolek2004
Tego nie wziąłem pod uwagę, ale autor wątku pisze że konsultant i tak by nie wymienił startera na inny bo nie wie czy następny też nie jest uszkodzony, jeśli chodzi o wymianę startera to ok paragon potrzebny ale w tym rzecz że z tego co mi wiadomo play nie praktykuje takich wymian, co jeśli osobie zależy akurat na tym numerze?? Dlatego wystarczyło aby konstultant przyjął rejestracje i wymienił wadliwą kartę sim na sprawną (zostawiając ten sam numer tela)