Strona 1 z 1
Gwarancja a sprzedaż telefonu - brak podbitej gwarancji
Post:28 gru 2011, 20:42
autor: Mielcaar
Przedluzalem umowę i wybrałem htc desire, wszystko telefonicznie. Kurier przywiózł umowę, telefon. Chciałbym teraz go sprzedać ale nie mam podbitej karty gwarancyjnej na jakiej zasadzie przebiegalaby gwarancja telefonu przez nowego wlasciciela w razie kłopotów?
Post:28 gru 2011, 20:52
autor: kerim36
dowod zakupu
Post:28 gru 2011, 21:14
autor: thonka
na dowodzie zakupu powinienes miec adnotacje, ze w przypadku zakupu na odleglosc/wysylkowo niepodbita gwarancja nie jest przeszkoda w korzystaniu z praw gwarancyjnych.
Post:30 gru 2011, 00:16
autor: Skrzyno
Panowie podłącze się pod temat jedno istotne pytanie - gwarancja nie jest podbita jest tylko f-ra zakupu telefonu(T-mobile) - w tym momencie telefon moge bezposrednio oddac do naprawy w serwisie Samsunga czy w zwiazku z brakiem podbitej gwarancji moge zalatwic to tylko przez T-Mobile ? Co w przypadku kiedy telefon byl kupiony od osoby na ktora jest wypisana f-ra zakupu ?
Post:30 gru 2011, 08:39
autor: kerim36
Skrzyno pisze: w tym momencie telefon moge bezposrednio oddac do naprawy w serwisie Samsunga czy w zwiazku z brakiem podbitej gwarancji moge zalatwic to tylko przez T-Mobile ?
i tu i tu
ewentualnie w pukncie w ktorym kupowales zawsze mozesz poprosic o wypelnienie gwarancji
Skrzyno pisze: Co w przypadku kiedy telefon byl kupiony od osoby na ktora jest wypisana f-ra zakupu ?
nic. jest dowod zakupu i koniec
Post:02 sty 2012, 13:32
autor: FreeRider
W orange jak byłem z telefonem bez karty gwarancji bo sprzedaż na odległość to mi wkręcali że jakaś żółta karta powinna jeszcze być w przesyłce, której nie było. Więc napisali o duplikat gwarancji. Pokazałem tylko fakture.