[ORANGE] Problemy z zakupem przez Internet
Post:15 gru 2011, 17:53
autor: nisser
Witam. Mam następujący problem, chciałem zamówić telefon przez orange online (chodziło mi o możliwość otrzymania kilku tzw. bonusów), ale niestety otrzymałem takiego mail'a zwrotnego: Witaj, Przykro nam, ale nie mozemy zrealizowac Twojego zamowienia zlozonego w Sklepie Orange.pl. Mozesz skorzystac z oferty abonamentowej pod warunkiem wplaty depozytu. Zapraszamy do salonu Orange. <- Jestem emerytem, posiadam emeryturę. Nie jestem zadłużony, ani nic w ten deseń. Czy możliwe jest to, że jeden z członków, z którym mieszkam, jest zapisany w rejestrze dłużników krajowych, przez co uniemożliwia mi to zawarcie umowy z orange? Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedź.
Post:15 gru 2011, 18:00
autor: kerim36
nisser pisze: Czy możliwe jest to, że jeden z członków, z którym mieszkam, jest zapisany w rejestrze dłużników krajowych, przez co uniemożliwia mi to zawarcie umowy z orange?
bardzo malo prawdopodobne
Post:15 gru 2011, 18:13
autor: nisser
No nic, zadzownie do BOKu. Bo na ponowne złożenie oferty muszę czekać 40 dni, a zależało mi na tej promocji samsung galaxy s 2 za 49 zł.
Post:15 gru 2011, 21:07
autor: Vieslav
Najpierw zadzwoń na numer telesprzedaży, tam mają identyczną ofertę jak na www. Jeśli nie pomogą to zostaje BOK. Jak kupowałem swojego Ace'a to chyba dobre 3 albo 4 godziny spędziłem wisząc na telefonie - jak już wspominałem kiedyś mój 11-letni numer prepaid jest jakiś "dziwny" i system za nic nie chciał przepuścić go do abo.
Jedno pytanie - czy nie masz przypadkiem zaległości wobec któregokolwiek operatora? Często spotykam się z sytuacją, że ludzie mieli mixplusy, kilka(naście) lat temu zostało im jedno czy dwa doładowania o których zapomnieli i teraz mają podobne problemy.