Strona 1 z 2
[PLAY] Profil Internet
Post:10 lis 2011, 13:25
autor: pawcio1978
Witam
Mam problem od około 2-3 miesięcy z brakiem profilu Internet do Noki 6125.
Wiem, że mogę dodać profil ręcznie. Jednak Play w sposób wkurwiający upiera się, że aplikacje w 100% wymagają jedynie ustawień WAP co jest kłamstwem.
Czy ktoś do cholery może mi raz a porządnie pomóc zamiast odsyłać do jeszcze bardziej wkurwiających Konsultantów BOK/Play24?
JEŚLI NIE CHCESZ POMÓC TO ZAMILCZ.
Post:10 lis 2011, 14:21
autor: grzegi
Próbowałeś sobie ściągnąć SMS konfiguracyjny z internetu? Albo wykasować wszystkie ustawienia internetowe, wyciągnąć kartę sim na 5 minut i włożyć ponownie?
Post:10 lis 2011, 14:26
autor: pawcio1978
grzegi: chyba jesteś konsultantem i nie wiesz co piszesz.
Ustawienia mam wyłącznie te otrzymane z PLAY. Dodatkowo ustawienia: ściągałem z strony play, wysyłając sms na numer 999, otrzymując od konsultanta BOK.
Co to ma do tego, że:
- PLAY oferuje WAP, MMS, Video,
- Orange oferuje: WAP, Internet, MMS, Video,
- Plus oferuje: WAP, Internet, MMS, Video, Push to Talk
- T-Mobile oferuje: Internet + jeszcze jedną usługę
Nadal uważasz, że to wina telefonu/karty?
A BOK nadal wkurwia mnie wysyłając idiotyczne odpowiedzi i te same ustawienia (również pod zmienioną nazwą).
Post:10 lis 2011, 14:30
autor: grzegi
Nie jestem konsultantem i w życiu nie byłem, tylko procedura w nokiach jest zawsze taka sama... Masz uaktywniony ten WAP domyślnie we wszystkich aplikacjach?
Post:10 lis 2011, 14:36
autor: pawcio1978
Jeśli nie mam ustawienia Internet to WAP musi być aktywny. :D
Zresztą aplikacje internetowe idą(c) śladem Huawei potrzebuje profilu Internet (o czym Play zapomina wkurwiająco wciskając WAP).
Takie pytania nie przybliżą nas:
- do nagłej zmiany zachowania w PLAY
- rozwiązania problemu przez PLAY
- otrzymania rekompensaty z PLAY!!!!
Post:10 lis 2011, 14:39
autor: grzegi
Jeśli masz pobrane ustawienia z neta (konfiguracja Play), to preferowany punkt dostępu powinien być play Internet, możliwy do wyboru. Nie ma takiego?
Post:10 lis 2011, 14:42
autor: pawcio1978
Jeśli PLAY nie oferuje profilu Internet do ściągnięcia to jak może być pobrany/ustawiony*?
I Herkules z pustego nie naleje.
*PLAY oferuje w auto-konfiguratorze: E-mail MMS WAP VIDEO, a mają go na
http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/u ... index.html i przez ponad 2 miesiące trudno przekonwertować dla klientów. Czy widzisz gdzieś profil Internet?
Post:10 lis 2011, 14:45
autor: grzegi
Utwórz w takim razie własny profil. W Nokiach da się to zrobić.
I trochę łagodniejszym tonem, bo chcę Ci pomóc, a nie zaszkodzić.
Post:10 lis 2011, 14:47
autor: pawcio1978
Grzegi: potrafię dodać profil.
Ale daj sobie też wytłumaczyc:
- PLAY dostarcza usługę Internet
- PLAY musi dostarczyć profil Internet
- PLAY jest moim Operatorem (na chwilę obecną)
- ORANGE/PLUS/T-MOBILE potrafią dołączyć odpowiednie profile do smsów konfiguracyjnych. Więc kamać czemu PLAY ma w dupie użytkowników?
Przykład:
Kupujesz Bentley i RR.
Bentley dorzuca ci dużo gratisów + skórę, a RR jedynie garstkę gratisów. Czy to wina użytkownika czy firmy?
Post:10 lis 2011, 14:50
autor: grzegi
No to jaki jest Twój problem? Rozumiem w takim razie, że internet Ci działa, po dodaniu nowego punktu dostępu?
Bo wylewanie żali w temacie jest bez sensu, jeśli nie przybliża to do rozwiązania problemu.
Jak masz jakieś żale do Play to pisz pisma na Taśmową.
Ten temat dotyczy profilu internet. I moje pytanie jest - z włączonym i utworzonym punktem dostępu Internet, można połączyć się z siecią, czy nie?
Post:10 lis 2011, 14:53
autor: pawcio1978
Chodzi o to by PLAY w końcu:
- przyznał się do nienależytego zaniedbania,
- przyznał się do wielu kretyńskich odpowiedzi w PLAY24,
- zrekompensował to, że MUSZĘ SAM DODAĆ PROFIL ZAMIAST OTRZYMAĆ GO OD OPERATORA (jak miałem np w Orange), itp itd
Post:10 lis 2011, 14:57
autor: grzegi
No to pisz bezpośrednio do Play, a nie tutaj. To nie jest forum skarg i zażaleń na Play.
I ostrzegam - jak będziesz się upierał przy swoim, to Cię zgłoszę do moderacji i dostaniesz ostrzeżenie, bo piszesz nie na temat.
Masz problem z Play, to pisz w odpowiednim temacie, a nie zakładaj kolejny, w którym wypiszesz swoje żądania. Masz jakieś roszczenia w stosunku do Play, to kieruj je do Play, a nie na forum.
Post:10 lis 2011, 15:06
autor: ezaq
pawcio1978 pisze:MUSZĘ SAM DODAĆ PROFIL ZAMIAST OTRZYMAĆ GO OD OPERATORA
Piszesz tak jakby to było wielce czasochłonne i wymagające zajęcie :P Ja mam odwrotny problem z Playem od Twojego - za każdym razem jak włożę kartę SIM do telefonu to wysyła mi m.in. profil Internet i ustawia go domyślnym bez mojej zgody przez co niektóre aplikacje same łączą mi się z internetem tym samym pobierając mi pieniądze z konta.
Post:10 lis 2011, 23:00
autor: pakierhakierxd
Też mnie to wkurza że wszędzie dają tylko punkt dostępu wap a punkt dostępu internet trzeba sobie samemu skonfigurować
Post:11 lis 2011, 02:20
autor: sa
To jest zdecydowanie kwestia telefonu jak miałam SE G502 i K550i to miałam ustawienia mms/wap bez Internetu teraz mam SECedara i dostałam do wyboru wap/mms i właśnie internet podobnie mam w Samsungu U800 i Noki 2700c masz po prostu za stary telefon i to ustawienie możesz zrobić sobie tylko ręcznie.A jeżeli chodzi o użytkowanie to ona ma chyba tylko znaczenie jak chcesz oglądać filmiki z You tube bo wap działa tak samo sprawnie jak opcja internet.
Post:11 lis 2011, 08:37
autor: pakierhakierxd
Na wapie nie działa gg i inne aplikacje.
Post:11 lis 2011, 09:49
autor: pawcio1978
pakierhakierxd:
dokladnie. Natomiast mi na WAPie nie dziala: Opera Mini, Google Maps, PKT/PF (aplikacje do wyszukiwania numerow firm). Natomiast Konsultantom-Debilom z BOK Play nie mozna tego wytlumaczyc. Caly czas wysylaja WAP/MMS (co ma mms do aplikacji inernetowych to nie wiem). Dodatkowo inne opy potrafia wyslac podstwawowe profile typu WAP, MMS, Internet, Video (Plus dorzuca jeszcze Push-To-Talk do mojej Nokii). A Play albo wkurza odpowiedziami albo kaza recznie ustawiac. Gdyby dodali do auto-konfiguracji to i oni beda miec mniej zgloszen (dot. profilu Internet) i Klienci beda zadowoleni.
Post:11 lis 2011, 11:06
autor: pakierhakierxd
Po prostu myślą tak nie kupiłeś telefonu u nas to sobie sam do końca skonfiguruj

,u mnie prawie każdy telefon od razu jest skonfigurowany

Post:11 lis 2011, 12:12
autor: pawcio1978
Jesli maja takie podejscie to nasuwa sie pytanie: Dlaczego w takim razie oferuja tez inne ustawienia/profile? ;) Jedno wyklucza inne, a musza odpowiadac:
- od 2 m-cy na ponawiajace sie zgloszenia na PLAY24 oraz
- na pisma z UKE :p
dot. caly czas tego samego problemu. Wiec gdzie tu logika? Podejrzewam, ze juz malpa bedzie lepszym pracownikiem niz Konsultant z BOK (nie ublizajac malpom jako zwierzetom).
Post:11 lis 2011, 12:21
autor: djkarateka
Obsługa w Play jest ok, ale trzeba być kulturalnym, miłym i uprzejmym poza tym trzeba im dokładnie opisać problem, od wylewania żali jest inne forum np. rzecznika Play