Strona 1 z 1

[Play] Informacje handlowe

Post:01 paź 2011, 12:19
autor: kedziart
Witam

Jakis czas temu podpisalem umowe z Play, zaznaczajac, ze nie chce otrzymywac informacji handlowych. Faktycznie, nie otrzymuje smsow dotyczacych konkursow, promocji itp., ale ostatnio zadzwonila do mnie konsultntka z Biura Obslugi z "super" propozycja nowej aktywacji. Napisalem w tej sprawie do Play i czekam na odpowiedz. Czy w zaistnialej sytuacji moge zlozyc skarge do GIODO?

Pozdrawiam

Post:01 paź 2011, 15:00
autor: vh
Możesz, ale GIODO napisze "panie, to nie do nas". Choć to do nich na 100 proc. Oni sami nie wiedzą po co tam są. Tj. wiedzą, że biorą kasę i to chyba wszystko. Banda urzędasów. Sami sobie narobili stołków, powłazili na nie, markują ruchy i biorą kasę za nic.

Post:01 paź 2011, 21:15
autor: mkowalski
vh pisze:Możesz, ale GIODO napisze "panie, to nie do nas".
A pisałeś do nich w tej sprawie, że tak się wypowiadasz?

Odnośnie tematu - problemem jest to, że Play informacje dot. marketingu na umowie rozumie na zasadzie "Panie, podpisałeś Pan, ale my to mamy gdzieś... i tak będziemy dzwonić". U mnie była identyczna sytuacja, co opisywałem już na forum.

Po reklamacji od operatora otrzymałem odpowiedź, że taki mają system i tyle, że przepraszają ale nic z tym nie mają zamiaru zrobić. Po takiej odpowiedzi poszła skarga do UKE, która skończyła się tym, że skontaktował się ze mną pracownik Playa i otrzymałem finansową "rekompensatę".

Co by nie było, od tamtej pory nie było reklam od Playa w żadnej formie.

Post:03 paź 2011, 08:32
autor: vh
mkowalski pisze:A pisałeś do nich w tej sprawie, że tak się wypowiadasz?
Pisałem. A Ty pisałeś, że tak się wypowiadasz?