Strona 1 z 1

Przeniesienie numeru z plusa do t-mobile

Post:20 wrz 2011, 21:56
autor: ogrody
Witam,

mamy aktywny numer w t-mobile, oraz umowę w plusie, która w końcu się kończy.

Jednak jakiś czas temu przy podpisywaniu umowy w t-mobile nie poruszaliśmy tematu przeniesienia numeru. Aktywacja była ze zwykłym numerem. Teraz jednak chcielibyśmy zachować ten nr z plusa.

Czy da się nanieść ten numer z plusa na umowę w t-mobile?

Infolinia twierdzi że nie ma takiej możliwości, ale ponieważ życie często pokazuje że stosując niestandardowe rozwiązania, da się wszystko, stąd moje pytanie :)

W plusie nie ma z czymś takim problemu, by nanieść przenoszony numer na już istniejącą umowę.

Post:21 wrz 2011, 00:02
autor: aquick
Wydaje mi się, że u "różowych" nie ma takiej możliwości, tym bardziej jak sam piszesz, że ich BOK twierdzi tak samo. Bądź, co bądź zawsze po zakończeniu umowy u "zielonych" możesz przenieść nr do tego "czwartego" doładować za 5zł, i przez najbliższy rok ten nr nie będzie wolał "jeść", czyli typowa "przechowalnia" numeru :-)

Re: Przeniesienie numeru z plusa do t-mobile

Post:21 wrz 2011, 07:28
autor: st.konsultant
ogrody pisze:Witam,

mamy aktywny numer w t-mobile, oraz umowę w plusie, która w końcu się kończy.

Jednak jakiś czas temu przy podpisywaniu umowy w t-mobile nie poruszaliśmy tematu przeniesienia numeru. Aktywacja była ze zwykłym numerem. Teraz jednak chcielibyśmy zachować ten nr z plusa.

Czy da się nanieść ten numer z plusa na umowę w t-mobile?
Niestety nie ma takiej możliwości.

Post:21 wrz 2011, 08:24
autor: Espi
Jako abonent napewno masz prawo do zmiany numeru w trakcie trwania aktualnej umowy promocyjnej, natomiast Twoj numer należący do Plusa, nie będzie winiał w pluli wolnych numerów do przypisania, także nie dokonasz takiej zmiany,

Post:22 wrz 2011, 20:46
autor: motyl45
Może warto dopytać się u konkurencji, np. w Orange (warto w rozmowie

wspomnieć że jesteś zainteresowany np. nielimitowanymi rozmowami) ?

Wtedy w rozmowie infolinią masz kolejny argument że „pozostali dwaj

potrafią”.

Post:22 wrz 2011, 23:48
autor: Spioszek
Espi pisze:Jako abonent napewno masz prawo do zmiany numeru w trakcie trwania aktualnej umowy promocyjnej, natomiast Twoj numer należący do Plusa, nie będzie winiał w pluli wolnych numerów do przypisania, także nie dokonasz takiej zmiany,
A jakby kolega po zakończeniu umowy z Plusem przeniósł ten nr do T-mobile na karte a następnie spróbował dołączyć już ten przeniesiony nr z T-mobile do tej umowy która trwa z T-mobile?

teoretycznie to możliwe ponieważ oba nr były by już w T, a jak to piszą w czasie umowy można zmienić nr, chyba że w T to nie przechodzi, ale warto spróbować :)

Post:23 wrz 2011, 01:49
autor: amigo007
Ale może też być tak, że może i można zmienić numer ale na taki który jest nieaktywny w sieci T. Czyli nawet po przeniesieniu numeru do T, pewnie ten przeniesiony byłby niewidoczny. Bo byłby niestety aktywny.

Post:23 wrz 2011, 10:00
autor: Espi
W standardzie jest tak, że jest pewna pula numerów nie przydizelonych do kart sim zgodna z prefiksami przydzielonymi do danej sieci w ramach których możemy zmienić numer jako abonent, także dany numer z Plusa nawet po przeniesieniu do T-Mobile, nie powinien być dostępny w ramach zmiany numeru,

Post:23 paź 2011, 01:08
autor: golan
zdecydowanie uważam, że nie ma żadnych przeszkód technicznych ani formalnych dla załatwienia takiej sprawy. Ja jestem w trakcie przenoszenia numeru z plusa do T-mobile. "w trakcie" to znaczy zgłosiłem się do różowych przed zakończeniem mojej umowy w plusie. Dali mi od razu telefon z kartą sim z innym, tymczasowym numerem T-mobilowym. Procedura jest taka, że wydają taką kartę, a potem przenoszą na nią numer po zwolnieniu go z plusa. Nie powinno być przeszkód by tak zrobili w Twoim przypadku. Kwestia dobrej woli ze strony firmy. I tu chyba dochodzimy do sedna sprawy. Tej dobrej woli chyba po prostu brak.
P.S.
no chyba, że się mylę, bo numer powinni byli mi przenieść wczoraj. Już doba minęła od czasu gdy plus wyłączył mi usługi, a T-mobile nadal jej nie uruchomiło. Czyli jestem dobę bez mojego ukochanego numeru. BOK mówi, że mają "problem ogólnopolski" - chyba im tak kazali się tłumaczyć, bo to już drugi raz jak słyszę to tłumaczenie w tej, nie polskiej przecież firmie.

Post:23 paź 2011, 09:57
autor: mkowalski
golan pisze:zdecydowanie uważam, że nie ma żadnych przeszkód technicznych ani formalnych dla załatwienia takiej sprawy
Technicznych to fakt, nie ma. Ale pod każdym innym względem już są.

Po prostu operatorzy nie przeprowadzają takich operacji. W tym temacie chyba wszystko zostało już wyjaśnione - jedyna możliwość zmiany numeru, to na dostępny w numeracji danego operatora. Numery MNP przenosi się tylko dla nowych aktywacji.

Post:23 paź 2011, 21:02
autor: pakierhakierxd
Chyba raczej tak się nie da u żadnego opa