Strona 1 z 1

[T-Mobile] starter 9

Post:28 lip 2011, 18:14
autor: heman
Witam, moze zly dzial albo cos innego, ale pilnie potrzebuje pomocy. kupilem starter t-mobile za 9zl, wsadzam karte do telefonu [oczywiscie beZ simlocka] wszystko dziala, ale gdy chce zadzwonic,m lub wyslac sms to nie moge, co sie dzieje? Prosze o szybka odpowiedz i z gory dziekuje :)

Re: starter 9zl t-mobile

Post:28 lip 2011, 18:19
autor: KC-KARLOS
heman pisze:Witam, moze zly dzial albo cos innego, ale pilnie potrzebuje pomocy. kupilem starter t-mobile za 9zl, wsadzam karte do telefonu [oczywiscie beZ simlocka] wszystko dziala, ale gdy chce zadzwonic,m lub wyslac sms to nie moge, co sie dzieje? Prosze o szybka odpowiedz i z gory dziekuje :)
Musisz aktywować kartę SIM - w tym celu zadzwoń na darmowy numer *9898 (informacja o stanie konta), a następnie spróbuj ponownie zadzwonić już na inny numer.

Post:28 lip 2011, 19:05
autor: mkowalski
Karlos20 pisze:Musisz aktywować kartę SIM - w tym celu zadzwoń na darmowy numer *9898
Karty T-Mobila aktywuje się poprzez dowolne połączenie wychodzące. Nie powinno mieć znaczenia, gdzie dzwonisz.

Post:28 lip 2011, 19:10
autor: KC-KARLOS
mkowalski pisze:
Karlos20 pisze:Musisz aktywować kartę SIM - w tym celu zadzwoń na darmowy numer *9898
Karty T-Mobila aktywuje się poprzez dowolne połączenie wychodzące. Nie powinno mieć znaczenia, gdzie dzwonisz.
Podałem tylko jeden z przykładów - ten akurat jest bezpłatny - od pierwszej aktywacji karty do jej ostatniego dnia życia.

Post:28 lip 2011, 20:10
autor: DanielR
Karlos20 pisze:Podałem tylko jeden z przykładów - ten akurat jest bezpłatny
To ja zapodam jeszcze jeden - bezpłatny numer, tak dla urozmaicenia:

*9602 - Centrum Administracji Konta

PS Płatne jest jedynie połączenie z konsultantem, a tym samym BOK.
Sam IVR głosowy, jest bezpłatny. :wink:

Post:28 lip 2011, 20:17
autor: KC-KARLOS
DanielR pisze:
Karlos20 pisze:Podałem tylko jeden z przykładów - ten akurat jest bezpłatny
To ja zapodam jeszcze jeden - bezpłatny numer, tak dla urozmaicenia:

*9602 - Centrum Administracji Konta

PS Płatne jest jedynie połączenie z konsultantem, a tym samym BOK.
Sam IVR głosowy, jest bezpłatny. :wink:
Nie trzeba mi tego tłumaczyć :mrgreen:
Niejedną kartę z Ery (T-Mobile) już miałem w ręku - poza tym konsultant jest płatny 2,44 zł i ten numer działa, dopóki nie zjedziesz na minus - wtedy działa tylko *9898

[ Dodano: 2011-07-28, 20:18 ]
Koniec przekomarzania się :)
heman, problem nadal występuje, czy wszystko jest już okej?

Post:28 lip 2011, 20:27
autor: DanielR
Karlos20 pisze:Nie trzeba mi tego tłumaczyć :mrgreen:
Niejedną kartę z Ery (T-Mobile) już miałem w ręku - poza tym konsultant jest płatny 2,44 zł i ten numer działa, dopóki nie zjedziesz na minus - wtedy działa tylko *9898
Przecież nie pisałem tego postu, by coś Tobie tłumaczyć. Nie wątpię w to, że jesteś w pełni "uświadomiony" co do Tak Tak'a.
Mój post powstał z myślą o twórcy powyższego tematu.

PS
1) Przecież zauważyłem, że konsultant jest płatny, ale dopiero po wybraniu odpowiedniej opcji, samo połączenie z numerem (a tym samym skorzystanie przy okazji z licznych opcji konfiguracyjnych) jest bezpłatne.
2) Skoro autor tematu pisze o nowym starterze o wartości 9 zł, to chyba raczej na "minusie" nie jest.
To by było na tyle, co do wyjaśnień. :wink:

Post:28 lip 2011, 23:43
autor: heman
Dzieki za te odpowiedzi, ale problem juz dawno zostal rozwiazany. Dzownilem do centrum oblsugi klienta i rozmawialem z jakas babka. Okazalo sie, ze mialem zastrzezony numer. Z tym byl problem. Wszystkim jeszcze raz dziekuje za zainteresowanie sie sprawa.