Strona 1 z 1

Telefon allegro a zdjęcie simlocka Orange

Post:25 lip 2011, 12:55
autor: slav5454
Witam.
Zakupiłem na allegro telefon SE Xperia X10. Telefon ten posiada blokadę simlock w sieci Orange. Czytałem tu i tam ale w sumie nie dowiedziałem się nic konkretnego. Czy gdy pójdę do salonu Orange z tym telefonem, kartą gwarancyjną i paragonem to ściągną mi tą blokadę, mimo iż nie jestem pierwszym właścicielem tego telefonu który zakupił go w Orange? Czytałem, że za usługę trzeba zapłacić 77zł na co jestem już przygotowany.

Post:25 lip 2011, 13:02
autor: mkowalski
slav5454 pisze:Czy gdy pójdę do salonu Orange z tym telefonem, kartą gwarancyjną i paragonem to ściągną mi tą blokadę, mimo iż nie jestem pierwszym właścicielem tego telefonu który zakupił go w Orange?
Tak, zdejmą simlocka bez problemu. Nie ma dla nich znaczenia, którym właścicielem telefonu jesteś. Nawet nie musisz im mówić, że to nie Ty kupiłeś telefon.

Post:25 lip 2011, 13:09
autor: slav5454
mkowalski pisze:
slav5454 pisze:Czy gdy pójdę do salonu Orange z tym telefonem, kartą gwarancyjną i paragonem to ściągną mi tą blokadę, mimo iż nie jestem pierwszym właścicielem tego telefonu który zakupił go w Orange?
Tak, zdejmą simlocka bez problemu. Nie ma dla nich znaczenia, którym właścicielem telefonu jesteś. Nawet nie musisz im mówić, że to nie Ty kupiłeś telefon.
Dziękuję za informację. Uspokoiłem się.

[ Dodano: 2011-07-26, 19:08 ]
Byłem dzisiaj w salonie Orange żeby zdjąć tego simlocka i miła pani grzecznie powiedziała mi, że usługa ta nie może być u nich wykonana ani w każdym innym "salonie partnerskim", musi to być "salon firmowy" i to też nie każdy, u mnie na przykład na śląsku najbliższy jest w Katowicach :/. Piszę to, żeby inni ubiegający się o zdjęcie simlocka za pośrednictwem Orange mieli to na uwadze.

Post:29 lip 2011, 00:06
autor: Orfi
Odkąd wprowadzili usługę zdejmowania simlocka zawsze taka możliwość była tylko w Salonach Firmowych Orange i nie obejmowała żadnych innych punktów. Kiedy w ubiegłym roku zdejmowałem u nich simlocka z telefonu konsultantka w salonie oprócz karty gwarancyjnej i faktury zakupu zażądała również aneksu umowy przy której ten telefon został nabyty. Kod dostałem po 3 dniach od opłacenia faktury za usługę.