Strona 1 z 1
orange - pytanie nt nowej promocji
Post:15 lip 2011, 14:38
autor: dusk
Witam, od dzis do 20 w orange jest nowa promocja na samsung galaxy ace za1zł w abo za 50zł zł i tutaj chcialbym sie dowiedziec czy jest mozliwosc przeniesienia numeru z play wlasnie do orange na ta promocje i czy dostane do tego jakies bonusy?
zapomnialem dodac ze abo w play konczy mi sie za miesiac.
Post:15 lip 2011, 14:47
autor: wojtek115
Nie powinno być z tym problemu, ale chyba najlepiej jest przejść się do salonu, a bonusy zależą raczej od doboru taryfy, kwoty zobowiązania etc. Nie wiem jak w taryfach dla klientów indywidualnych, ale w planach optymalnych obniżyli stawki na kilka modeli telefonów- m.in Galaxy S II, samsung swift p 970 , nokia e7 communicator etc. Sporo się też zmieniło pod względem roamingu i innych dodatkowych możliwości.
Post:15 lip 2011, 14:49
autor: dusk
wojtek115 pisze:Nie powinno być z tym problemu, ale chyba najlepiej jest przejść się do salonu, a bonusy zależą raczej od doboru taryfy, kwoty zobowiązania etc. Nie wiem jak w taryfach dla klientów indywidualnych, ale w planach optymalnych obniżyli stawki na kilka modeli telefonów- m.in Galaxy S II, samsung swift p 970 , nokia e7 communicator etc. Sporo się też zmieniło pod względem roamingu i innych dodatkowych możliwości.
chodzi mi o ta konkretna promocje ktora jest od dzis do 20 lipca i w ktorej samsung glaaxy ace jest za 1zl w abo za 50zł + ta oferta obowiazuje tylko przez internet
Samsung Galaxy ACE za 1 zł
Post:15 lip 2011, 15:39
autor: majkel.m
Witam,
Przenoszenie numerów do Orange jest możliwe tylko w salonach Orange.
Ewentualnie możesz pójść do salonu i zgłosić że swój numer z PLAY chcesz przenieść do Orange na kartę, i kiedy karta będzie aktywna to przez orange.pl może skorzystać z internetowych promocji abonamentowych.
Post:17 lip 2011, 14:53
autor: BeCkS
Tylko pytanie jest czy zdążysz do 20-tego lipca. Zawsze mogą być jakieś nieprzewidziane kłopoty i wcale mnie to nie zdziwi.
Post:17 lip 2011, 21:55
autor: sosen
Nu dasz rady z jednego powodu. To jest promocja weekendowa dostępna przez stronę. Czyli nie dasz rady przenieść numeru na kartę a później zakupić przez neta w tak krótkim czasie. Tylko i wyłącznie nowy numer.
Post:17 lip 2011, 22:26
autor: muddy
Gdzie Wy widzicie problem? Przeniesienie numeru to jeden dzień. Jeśli zrobi to nawet jutro rano, 19-go albo najpóźniej 20-go rano numer będzie działał w sieci Orange. A promocja trwa do 20-go do końca dnia. Oczywiście MOŻE się nie udać jak coś pójdzie źle, ale nie można tego z góry zakładać.
Post:17 lip 2011, 22:32
autor: BeCkS
No tak. To jeżeli chce to jutro o 9:00 powinien pojawić się w salonie i być pierwszym w kolejce. I gotowe. Ja jednak nie do końca wierzę w to, że takie przejście w jeden dzień się uda. Jeśli tak, to jutro idę na kolanach do Częstochowy :-p
Post:17 lip 2011, 23:30
autor: mkowalski
muddy pisze:Przeniesienie numeru to jeden dzień. Jeśli zrobi to nawet jutro rano, 19-go albo najpóźniej 20-go rano numer będzie działał w sieci Orange.
Dokładnie tak. Jeśli jutro, w poniedziałek, do godziny 12 złoży wniosek o przeniesienie numeru, to numer w Orange będzie aktywny o północy z poniedziałku na wtorek. No a wtedy uda się załapać na promocję

Post:18 lip 2011, 00:16
autor: MK_
Potwierdzam, że wnioski złożone we wczesnych godzinach (nie jestem w stanie precyzyjnie ich określić) często dostają decyzję w ten sam dzień i o północy numer może być w nowej sieci.
Post:18 lip 2011, 00:20
autor: mkowalski
MK_ pisze:Potwierdzam, że wnioski złożone we wczesnych godzinach (nie jestem w stanie precyzyjnie ich określić)
Generalnie jest tak, że
wniosek złożony do 12 musi być rozpatrzony tego samego dnia.
Już wyjaśniam dlaczego - otóż ustawa nakazuje rozpatrzenie wniosku i
wyznaczenie daty przeniesienia w ciągu 6. godzin roboczych od jego złożenia w salonie. Jednocześnie jest ustalone, że dzień roboczy kończy się o godzinie 18. W związku z tym łatwo zauważyć, że zgodnie z przepisami godziną "graniczną" jest właśnie 12.
Oczywiście w praktyce wnioski złożone później też mogą być rozpatrywane tego samego dnia. Dla przykładu - wniosek o przeniesienie numeru z Plusa do T-Mobila złożony o 15 został rozpatrzony tego samego dnia i już o północy numer został oddany.
Post:18 lip 2011, 00:49
autor: BeCkS
Halo, halo, powolutku! Tak pomyślałem i powstaje chyba mały problem. Jeżeli kolega przeniesie numer do Orange to będzie on w ofercie na kartę, tak? Tak! W związku z tym będzie on klientem Orange na kartę od jutra i musi spełniać założenia o których mowa w regulaminie promocji dotyczącej przejścia z oferty pre-paid na ofertę abonamentową. A w tym regulaminie napisane jest, że:
1) Aby skorzystac z Promocji Klient powinien jednoczesnie spełnic nastepujace warunki:
a) przez co najmniej 3 pełne miesiace kalendarzowe posiadac numer abonencki w ofercie na karte.
b) numer abonencki Klienta od momentu złozenia zamówienia zmiany dotychczasowej oferty na oferte Delfin II w Orange, Pelikan II w Orange, Pantera II w Orange (abonament) lub Delfin II w Orange, Pelikan II w Orange, Pantera II w Orange (mix) powinien byc w okresie aktywnym przez okres co najmniej 14 dni,
c) powinien podpisac stosowne oswiadczenie oraz zawrzec umowe o swiadczenie usług telekomunikacyjnych na czas okreslony lub nieokreslony w ofercie Delfin II w Orange, Pelikan II w Orange, Pantera II w Orange (abonament i mix) z zachowaniem dotychczasowego numeru abonenckiego („Umowa”).
Regulamin dostępny tutaj:
http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary ... 238313.pdf
Post:18 lip 2011, 01:06
autor: mkowalski
BeCkS pisze:W związku z tym będzie on klientem Orange na kartę od jutra i musi spełniać założenia o których mowa w regulaminie promocji dotyczącej przejścia z oferty pre-paid na ofertę abonamentową.
Pytanie tylko, na ile są to realnie egzekwowane zapisy? Kilka miesięcy temu (jakoś w lutym lub w marcu) robiłem przeniesienie prepaid->postpaid w Erze, gdzie też był analogiczny zapis (o konieczności posiadania numeru przez 3 miesiące). W praktyce okazało się, że i owszem taki zapis jest, ale nigdy nie jest on egzekwowany.
W każdym razie, najlepiej zapytać w salonie Orange, jak to w praktyce jest z taką migracją.
Post:18 lip 2011, 01:11
autor: BeCkS
No tak, dlatego mówię, że przeniesie sobie numer i akurat będzie miał pecha i nici z natychmiastowej oferty abonamentowej. Chociaż z drugiej strony abonament dla nich to pewny zysk przez 24 miesiące, pewna kasa, więc mogą "naciągnąć" regulamin.
Szkoda tylko, że przy zerwaniu umowy i pozostaniu w pre-paidzie nie chcą naciągać regulaminów.