Strona 1 z 7

[Play] nowa umowa zamiast przedłużenia

Post:14 lip 2011, 09:23
autor: kaczuszka793
Tydzień temu zadzwoniła do mnie Pani z obsługi klienta i zaoferowała przedłużenie umowy. Poczym przedstawiła dla mnie ofertę i po dlugiej rozmowie się zdecydowalam. Przyjechał kurier, przywiózł wszystko. Po czym okazuję się że przyslałi mi nowy numer, nowy abonament i nową umowe! Poczułam się oszukana.... i byłam bardzo zdenerwowana. Myślę sobię jak teraz będę płacić za dwa abonamenty!?:( . Pojechałam szybko do najbliższego salonu playa i Pani sprzedawczyni mi pomogła. Kazała mi szybko napisać pismo do nich ze zostalam oszukana, skserowalam umowy , dowód i teraz wysłałam jak najszybciej i będę czekać za rozpatrzeniem mojej sprawy.... Po prostu brak mi słów;/ Pani z Playa powiedziała jeszcze że uprzedza i radzi żeby nic nie załatwiać przez telefon....Nie rozumiem jak można tak oszukiwać ludzi... Po Co komu dwa abonamenty na jedną osobę? A jeszcze jak mi nie anulują tej nowej umowy to żeby ją rozwiązać będę musiala zapłacic kare w wysokosci 1000 zł ;/ NORMALNIE OSZUSTWO W BIAŁY DZIEŃ!
UWAŻAJCIE na Panie z obsługi klienta...;/

---
wykrzykniki itp. - tho

Post:14 lip 2011, 09:43
autor: szarygumis
A czy nie jest tak że możesz odmówić jeśli transakcja na odległość?
Z każdego towaru na odległość zawartego można zrezygnować do bodajże 10 dni.
Nie wiem jak z usługi.
Ja kilkukrotnie odsyłałem kuriera z kwitkiem (przy przedłużaniu).

Post:14 lip 2011, 10:04
autor: playonline
szarygumis pisze:A czy nie jest tak że możesz odmówić jeśli transakcja na odległość?
Z każdego towaru na odległość zawartego można zrezygnować do bodajże 10 dni.
Nie wiem jak z usługi.
Ja kilkukrotnie odsyłałem kuriera z kwitkiem (przy przedłużaniu).
W przypadku gdy telefon nie byl uzywany, nie nosi sladow uzytkowania i gdy SIM nie byla aktywowana... W innym wypadku pozostaje cieszyc sie nowym telefonem...

Swoja droga, tak jest wszedzie. Jezeli powyzsze nie zostalo zrobione to telefon bym odeslal. Swoja droga ludzie sa glupi, ze nie zadaja KONKRETNYCH pytan...

Post:14 lip 2011, 10:06
autor: kaczuszka793
Dlaczegooo głupi ? Rozmawiam chyba z normalną osobą tak? Więc przedstawia mi przedłużenie umowy to co co ja mam się pytać??
Chyba tak jest ze w ciagu 10 dni można zrezygnować... odesłałam umowy itp i zobaczę co mi odpowiedzą. A Pani z Playa powiedziała że jak przyjmą to telefon zostaje u mnie bo nie mają mi go prawa zabrać...

---
pytajniki... -tho

Post:14 lip 2011, 10:07
autor: mkowalski
kaczuszka793 pisze:Przyjechał kurier, przywiózł wszystko. Po czym okazuję się że przyslałi mi nowy numer, nowy abonament i nową umowe!!!! Poczułam się oszukana
Przeczytałaś umowę przed podpisaniem? Był tam zapis że jest to aneks do aktualnej umowy, czy całkiem nowa umowa?
kaczuszka793 pisze:Myślę sobię jak teraz będę płacić za dwa abonamenty!!!!!!??:( . Pojechałam szybko do najbliższego salonu playa i Pani sprzedawczyni mi pomogła. Kazała mi szybko napisać pismo do nich ze zostalam oszukana, skserowalam umowy , dowód i teraz wysłałam jak najszybciej i będę czekać za rozpatrzeniem mojej sprawy.... Po prostu brak mi słów;/
Przy umowie telefonicznej masz 10 dni na zwrot nieużywanego telefonu razem z kartą SIM. Zakładam, że zorientowałaś się o całej sytuacji zanim zaczęłaś używać nowego nabytku?

Post:14 lip 2011, 10:07
autor: Marens
Możesz w ciągu 10dni odstąpić od umowy zawartej na odległość.
Piszesz oświadczenie, że odstępujesz od umowy zgodnie z 10 dniowym terminem przysługującym przy zawarciu umowny na odległość. Pakujesz wszystko i wysyłasz do Play.

Zapytaj się w tym wątku, PLay4You jak dokładnie wygląda procedura.
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=489030#489030
Niestety nie wiem gdzie odesłać taki telefon z oświadczeniem

Musisz to zrobić dziś bądź jutro.

Post:14 lip 2011, 10:08
autor: kaczuszka793
A jak bedą chcieli to telefon odeśle , nie ma problemu. Nic nie ruszałam, nie dotykałam, karty sim nie aktywowałam....
Teraz bardzo mnie ciekawi czy mi tą rezygnację przyjmą...

Post:14 lip 2011, 10:08
autor: mkowalski
kaczuszka793 pisze:A Pani z Playa powiedziała że jak przyjmą to telefon zostaje u mnie bo nie mają mi go prawa zabrać...
Że co? Jeśli uwzględnią Twoje roszczenia i anulują podpisaną umowę, to nie masz prawa zatrzymać ani telefonu, ani karty SIM. Nikt Ci przecież za darmo telefonu nie podarował.

Post:14 lip 2011, 10:09
autor: Marens
kaczuszka793 pisze:A Pani z Playa powiedziała że jak przyjmą to telefon zostaje u mnie bo nie mają mi go prawa zabrać...
Odsyłasz wszystko, jak odstępujesz od umowy to telefon też oddajesz.
Skąd w ogóle taki durnowaty pomysł. Taki pracownik powinien dostać odrazu :smt021 :smt014

Post:14 lip 2011, 10:10
autor: rain86
A Pani z Playa powiedziała że jak przyjmą to telefon zostaje u mnie bo nie mają mi go prawa zabrać...
Jeśli dobrze zrozumiałem sens wypowiedzi to Pani z Play powinna poszukać innej pracy bo pitoli bzdury...

Odsyłasz wszelkie papiery+ telefon zapakowany nie otwierany+kartę sim w nienaruszonym stanie. W takim przypadku umowa zostaje anulowana i tyle

Post:14 lip 2011, 10:11
autor: kaczuszka793
Podpowiedziała mi babka z Playa co mam zrobić. Wysłalam umowy skserowane, dowód i rozwiązanie umowy.... telefonu nie ruszałam...
Powiedziała ze 10 dni mam na rezygnacje z umowy....

Post:14 lip 2011, 10:11
autor: Marens
kaczuszka793 pisze:A jak bedą chcieli to telefon odeśle , nie ma problemu. Nic nie ruszałam, nie dotykałam, karty sim nie aktywowałam....
Weź to lepiej odeślij zanim minie 10dniowy okres od wizyty kuriera.
Napisz wiadomość PW (ewentualnie w tamtym wątku który wcześniej wskazałem) do Play4You2 powinien pomóc odkręcić problem.

Jak nie odeślesz telefonu i karty SIM to sorry Winnetou płać i płacz.

Post:14 lip 2011, 10:13
autor: kaczuszka793
Czyli telefon tez mam odesłać? No teraz za późno....Juz bylam na poczcie i wysłałam tylko list:(

Post:14 lip 2011, 10:13
autor: mkowalski
Marens pisze:
kaczuszka793 pisze:A jak bedą chcieli to telefon odeśle , nie ma problemu. Nic nie ruszałam, nie dotykałam, karty sim nie aktywowałam....
Weź to lepiej odeślij zanim minie 10dniowy okres od wizyty kuriera.
Napisz wiadomość PW (ewentualnie w tamtym wątku który wcześniej wskazałem) do Play4You2 powinien pomóc odkręcić problem.

Jak nie odeślesz telefonu i karty SIM to sorry Winnetou płać i płacz.
Jest dokładnie tak, jak pisze Marens - masz 10 dni na odesłanie wszystkiego, co otrzymałaś. To nie jest tak, że odeślesz im umowę i po sprawie. Po prostu spakuj wszystko co dostałaś, napisz oświadczenie (ktoś wyżej już o tym pisał) i odsyłaj jak najszybciej.

Post:14 lip 2011, 10:18
autor: kaczuszka793
ok to biore telefon i jade wysłać. tylko teraz czy mi to babka na poczcie wsadzi w jedną paczke czy osobno bede musiala wyslac?

Post:14 lip 2011, 10:19
autor: rain86
Czyli telefon tez mam odesłać? No teraz za późno....Juz bylam na poczcie i wysłałam tylko list:(
zrób tak jak radzi mkowalksi, przygotuj jeszcze raz oświadczenie, spakuj wszystko i nadaj najlepiej za potwierdzeniem odbioru. Pamiętaj nikt Tobie za darmo w tym kraju nie da (zresztą w żadnym innym operatorzy telefonów też nie rozdają). Pani z Playa do kasacji :wink: zarówno ta z telemarketingu jak i ta z salonu

Post:14 lip 2011, 10:20
autor: tytanowy_janusz
WSZYSTKO co masz powinnaś odesłać. Jakie kserokopie, po co?
Oryginały odsyłasz. Przy nowej aktywacji przez telefon/internet masz dołączony dokument o odstąpieniu od umowy. Wypełniasz tylko swoimi danymi i danymi odnośnie konkretnej umowy.
A jeśli jesteś przekonana, że podczas rozmowy doradca powiedział, że jest to przedłużenie umowy, to zgłoś się do najbliższego sądu cywilnego, albo zaskarż P4 do UOKiK.
Jeśli przesłuchają rozmowę i wyjdzie na Twoje, to masz wygraną sprawę.

Post:14 lip 2011, 10:21
autor: mkowalski
kaczuszka793 pisze:ok to biore telefon i jade wysłać. tylko teraz czy mi to babka na poczcie wsadzi w jedną paczke czy osobno bede musiala wyslac?
Spakuj wszystko co Ci zostało w jedną dużą paczkę. Do tego napisz oświadczenie, że odstępujesz od umowy na podstawie 10-dniowego terminu na rezygnację i włóż do tej samej paczki.

Wysłałaś jakiś list i trudno, nie ma co się nad tym rozwodzić.

Post:14 lip 2011, 10:21
autor: kaczuszka793
ale list już wysłałam. teraz mam paczke wysłać osobno czy babka z poczty mi to dołoży do mojego listu?

[ Dodano: 2011-07-14, 10:24 ]
ale tam są umowy, oświadczenia , reyzgnacja z umowy ...

Post:14 lip 2011, 10:26
autor: Marens
Kliknij tutaj i opisz problem. Jest to pracownik Playa który pomoże Ci znaleźć rozwiązanie problemu. http://telepolis.pl/forum/privmsg.php?mode=post&u=26445

Jeżeli do jutra nie znajdziesz rozwiązania problemu to pakujesz wszystko, telefon, kartę SIM etc. oraz papiery i piszesz pismo o odstąpienie od umowy zawartej na odległość w ciągu 10 dni. Napisz jeszcze, że wysłałaś w takim i takim dniu pismo w tej sprawie a to jest uzupełnienie i nadmień jeszcze "cenną" wskazówkę pani w punkcie sprzedaży i jaki to salon. Nazwiska osób które Ciebie obsługiwały też będą mile widziane. Dodatkowo napisz, że to miał być RePlay a nie nowy numer.

Jak nikt nie napisze innego adresu to wyślij to jutro po południu na
P4 Sp. z o.o. Skrytka pocztowa 41, 02-671 Warszawa
paczką priorytetową z potwierdzeniem odbioru

//edytuj
Chyba będzie trzeba dosłać telefon w osobnej paczce z odpowiednim pismem, że to jest uzupełnienie sprawy. Oczywiście podaj wszystkie dane aby można było zidentyfikować poprzednią przesyłkę. Na poczcie nie będzie możliwości zmiany zawartości już nadanej przesyłki. Chociaż tu już się kończy moja wiedza. Skontaktuj się z naszym konsultantem i powinien Ci pomóc. Tak jak mówię, jak do jutra nikt nie da Ci sensownej odpowiedzi to wyślij paczkę uzupełniającą z telefonem i kartą sim oraz pismem opisującym sprawę, że to jest uzupełnienie przesyłki numer (z potwierdzania nadania) z dnia. Nic nie tracisz w tym przypadku, a sprawa ładnie jak zakręcona.